کد خبر 1461168
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
یزدانی پای مدافع برزیلی را از سپاهان بُرید

مدافع برزیلی تیم فوتبال سپاهان با اضافه شدن مدافع فصل گذشته استقلال به جمع طلایی‌پوشان، پس از توافق با مدیران این باشگاه از سپاهان جدا شد.

به گزارش مشرق، سیاوش یزدانی پس از اتفاقات و حاشیه‌های اخیر و به دلیل قرار گرفتن در فهرست مازاد ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال، راهی نصف‌ جهان شد تا ادامه فصل را در جمع سپاهانی‌ها توپ بزند.

مدافع جنجالی فصل گذشته استقلال با عقد قراردادی دو سال و نیمه به سپاهان پیوست. یزدانی پیش از این و بین سال‌های ۹۶ تا ۹۸ به مدت دو فصل سابقه حضور در ترکیب سپاهان را داشت که در فاصله یک عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر را نیز با این تیم تصاحب کرد.

با اضافه شدن یزدانی به جمع طلایی‌پوشان اصفهانی رناتو داسیلویرا، مدافع برزیلی و عضو ثابت زوج تدافعی سپاهان، پس از توافق با مدیران این باشگاه از این تیم جدا شد و به نوورزیتینو در سری B برزیل پیوست.

داسیلویرا که نخستین خرید خارجی مورایس برای سپاهان شناخته می‌شد، در حالی این باشگاه را ترک می‌کند که پیش از جام جهانی مهره فیکس و بدون تغییر سرمربی پرتغالی بود اما بعد از تعطیلات و رسیدن نیلسون جونیور به مرز آمادگی و خرید سیاوش یزدانی ترجیح کادر فنی این شد تا این بازیکن با سپاهان خداحافظی کرده و فوتبالش را در تیم دیگری دنبال کند. این مدافع ۳۱ ساله در مجموع این فصل ۱۲ بار برای طلایی پوشان به میدان رفته بود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس