کد خبر 1461329
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
‌

وزیر امور خارجه کشورمان روز جمعه با نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا دیدار و در مورد موضوعات مورد علاقه دو کشور گفتگو و تبادل نظر کرد.

به گزارش مشرق، دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان روز جمعه با نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا دیدار و در مورد موضوعات مورد علاقه دو کشور گفتگو و تبادل نظر کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به سفر نیکلاس مادورو به تهران و امضای سند همکاری جامع بعنوان نقطه عطف در روابط دوجانبه، اجرای سریع تفاهمات فیمابین در مسیر تقویت همکاری‌ها را امری مهم دانست.

نیکلاس مادورو نیز ضمن اشاره به تجربیات دو کشور در مواجهه با چالشهای مشترک، بر لزوم تقویت و تحکیم همکاری‌ها تاکید کرد.

طرفین ضمن مرور بر روند همکاریها، تقویت و نظارت بر پروژه‌ها و شتاب بخشیدن بِه اجرای آنها و نیز هوشیاری در دفاع از منافع ملی خود در مقابل فشارهای خارجی را مورد تاکید قرار دادند.

طرفین همچنین از افزایش تماس‌ها و تبادل نظر میان مقامات دو کشور استقبال کردند.

در این ملاقات، مقامات عالی سیاسی و اقتصادی ونزوئلا از جمله خانم دلسی رودریگز معاون اجرایی و خانم خیمنس معاون علوم و فناوری رئیس جمهور، ویلمر کاست وزیر کشاورزی، رامون ولاسکز وزیر حمل و نقل و مسئول کمیسیون مشترک و برخی دیگر مقامات حضور داشتند.

نیکلاس مادورو در این دیدار سلام‌های گرم خود را به مقام معظم رهبری و رئیس جمهور کشورمان ابلاغ کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    1 1
    چند نفر در اعماق جنگل آمازون پیدا شدن..ایران اگر بتواند با آنها ارتباط بگیرد و داد و ستد و روابط سیاسی داشته باشد خیلی خوبه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس