کد خبر 1461415
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
شروع مقتدرانه فرنگی کاران در روز دوم مسابقات زاگرب

سه فرنگی کار ایران در روز دوم مسابقات رنکینگ دار زاگرب رقابت های خود را با پیروزی آغاز کردند.

به گزارش مشرق، روز چهارم مسابقات کشتی رنکینگ دار زاگرب با رقابت های اوزان ۶۳ و ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی برای نمایندگان ایران در حال پیگیری است. در این روز ایمان محمدی و عارف محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم و دانیال سهرابی و رضا عباسی در وزن ۶۷ کیلوگرم به روی تشک مسابقه خواهند رفت.

روز گذشته (جمعه) فرنگی کاران ایران موفق به کسب سه مدال از این مسابقات شدند. محمدعلی گرایی مدال طلا، ناصر علیزاده مدال نقره و امین کاویانی نژاد مدال برنز کسب کرد.

در پایان رقابت های رشته آزاد نیز حسن یزدانی، رضا اطری، امیرحسین زارع و علی سوادکوهی مدال طلا کسب کردند. یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا نیز به مدال نقره رسیدند. مسابقات کشتی آزاد زاگرب روزهای ۱۳ و ۱۴ بهمن ماه برگزار و تیم منتخب کشتی آزاد ایران نیز به عنوان نایب قهرمانی رسید.

رضا عباسی نخستین فرنگی کار ایران بود که امروز (شنبه) در وزن ۶۷ کیلوگرم به روی تشک رفت. در این وزن ۲۷ فرنگی کار حضور دارد. عباسی در نخستین مبارزه خود مقتدرانه ظاهر شد و آشو از هند را با نتیجه ۹ بر صفر شکست داد. عضور تیم منتخب ایران دردور بعد به مصاف آدام پویلیک از مجارستان می رود.

دانیال سهرابی دیگر نماینده کشورمان نیز که در آن سوی جدول قرار دارد در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شده و در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان ابرار آتابایف از ازبکستان و ماماداسا سیلیا از فرانسه می رود.

در مسابقات وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی در دور نخست به مصاف ویتالی اریومنکو از مولداوی رفت و با نتیجه ۶ بر یک حریف خود را شکست داد. محمدی در یک چهارم نهایی مسابقات زاگرب به مصاف پریکا دیمیتریویچ از صربستان می رود.

عارف محمدی دیگر نماینده کشورمان که در سوی دیگر جدول وزن ۶۳ کیلوگرم قرار داد در دور نخست، آکر اشمید العبیدی از اتریش را نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب کرد. وی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده کشتی میان ساگار از هند و هلاری ماگیسالو از استونی می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس