برف

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا، از بارش برف، باران و وزش باد شدید موقتی خبر داد. بارش‌ها در تهران از روز سه‌شنبه آغاز می‌شود.

به گزارش مشرق، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در اکثر مناطق کشور جو آرامی مستقر است. در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، برخی مناطق خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی ابرناکی و بارش پراکنده روی می‌دهد.

فردا با ورود سامانه بارشی به غرب کشور در شمال غرب، غرب و مناطقی از جنوب غرب، شمال استان‌های فارس و بوشهر بارش‌ها آغاز می‌شود. در مناطق جنوبی و مناطق گرمسیر رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف روی می‌دهد.

روز سه‌شنبه بارش‌ها علاوه بر این مناطق به دامنه و ارتفاعات البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران نیز کشیده خواهد شد. چهارشنبه در غرب و شمال غرب کشور و دامنه‌های البرز وزش باد و کاهش نسبی دما همراه با ابرناکی و بارش برف و باران ادامه دارد.

همچنین با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر بارندگی همراه با کاهش نسبی دما در اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی پیش بینی شده است. در این روز بارش‌ها در استان‌های ساحلی دریای خزر و ارتفاعات البرز شدید است. پنجشنبه بارش‌ها در شمال غرب، سواحل دریای خزر و شمال شرق ادامه خواهد داشت.

امروز شرق دریای عمان و طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه دریای هزر مواج است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    6 0
    یه دو تا ارازل و جاسوس که اعدام شدند،نعمت خدا داره همینطور از اسمون میباره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس