کد خبر 1461612
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
نتانیاهو

نخست وزیر رژیم صهیونیستی، از احتمال انتقال محموله تسلیحات اسرائیل به اوکراین با درنظرگرفتن منافع تل آویو خبر داد.

به گزارش مشرق، در حدود یک سالی که از شروع جنگ اوکراین سپری می‌شود، رژیم صهیونیستی حمایت‌های مختلفی از اوکراین داشته است، اما مقامات اسرائیلی می‌گویند هر نوع کمکی به جز تسلیحات را به کی یف می‌دهند.

روز گذشته بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، از احتمال انتقال محموله تسلیحات اسرائیل به اوکراین با درنظرگرفتن منافع اسرائیل خبر داد.

نتانیاهو که به فرانسه سفر کرده است در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ال سی آی فرانسه گفت اسرائیل احتمال انتقال تسلیحات به اوکراین را با در نظر گرفتن منافع خود بررسی خواهد کرد.

نتانیاهو تصریح کرد «من این موضوع را بررسی خواهم کرد و به مناسب‌ترین شکل ممکن، پاسخ خواهم داد. ما در حال بررسی این موضوع، متناسب با منافع خودمان هستیم. اسرائیل در حال حاضر کمک‌های بشردوستانه به اوکراین می‌دهد و اسرائیل به شمار زیادی از پناهجویان اوکراینی پناه داده است.»

پایگاه خبری آکسیوس اخیرا به نقل از سه مقام صهیونیست و یک مقام آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن از تل آویو خواسته تا سامانه و موشک‌های ضد هوایی هاوک که در زرادخانه‌های اسرائیل انبار هستند را به اوکراین بفرستد.

در پی درخواست آمریکا، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که موضع تل آویو در مورد کمک رسانی به اوکراین تغییر نکرده است و هر درخواستی "مورد به مورد بررسی می‌شود".

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    1 0
    ایران باید ساخت 10 برابری موشک های بالستیک و و ده برابری پهبادهایی همچون مهاجر 6 و شاهدهای 129 و 181 هر کدام به تعداد 10 هزار شروع نماید چون بوی جنگ در خاورمیانه دارد شنیده می شود و اینها بازدارنده هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس