کد خبر 1461680
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
کربکندی:‌ سپاهان و پرسپولیس به اندازه هزینه‌‌شان بازی نکردند/ وفور بازیکن باعث سردرگمی مورایس شده

لیگ برتر در پایان هفته هجدهم مثل هفته چهارم شاهد جابجایی سپاهان و پرسپولیس در صدر جدول بود.

سرویس ورزش مشرق - پایان هفته هجدهم لیگ برتر در فصل ۰۲_۱۴۰۱ شاهد پایان صدرنشینی پرسپولیس و حضور سپاهان در صدر بودیم. در روزی جنجالی که پرسپولیس مقابل میهمانش آلومینیوم اراک بدون گل متوقف شده بود، سپاهان مقتدرانه گل گهر؛ یکی از مدعیان قهرمانی را با نتیجه جالب توجه ۴ بر یک شکست داد و با استفاده از توقف سرخپوشان به صدر رسیدند.

با نگاهی به جدول رده بندی مسابقات از ابتدا تا کنون متوجه می شویم که سپاهان و پرسپولیس در پایان هفته چهارم هم این جابجایی را البته به صورت عکس انجام داده بودند؛ در آن هفته سپاهان صدرنشین در خانه با یک گل مغلوب فولاد شد و به رده سوم سقوط کرد و پرسپولیس با ۲ گل صنعت نفت آبادان را در آزادی برد و به صدر رسید. از آن هفته تا حالا سپاهان رنگ صدر را به چشم ندیده بود.

تکرار یک اتفاق مشابه برای پرسپولیس و سپاهان +عکس

البته در این ۱۴ هفته بین هفته چهارم تا هجدهم، لیگ برتر یک صدرنشین دیگر هم به خود دید و آن تیم گل گهر سیرجان بود که در هفته هشتم از تساوی بدون گل سپاهان و پرسپولیس مقابل هم بهترین استفاده را برد و با برتری ۵ بر صفر مقابل نفت مسجدسلیمان قعرنشین، خودش را به صدر رساند؛ صدرنشینی این تیم تنها یک هفته دوام داشت و پرسپولیس در هفته نهم بازهم به صدر بازگشت و ۹ هفته پیاپی این صدرنشینی را حفظ کرد.

حالا باید منتظر ماند و دید با انجام مسابقات هفته نوزدهم آیا صدرنشینی سپاهان ادامه پیدا می کند یا پرسپولیس دوباره جایگاه خود را پس می گیرد. در هفته نوزدهم سپاهان میهمان فولاد است و پرسپولیس در آبادان به مصاف صنعت نفت خواهد رفت.

تکرار یک اتفاق مشابه برای پرسپولیس و سپاهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس