کد خبر 1461809
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷
عامل جنجال بازی فولاد و پرسپولیس شناسایی شد

نماینده حقوقی باشگاه فولاد خوزستان گفت: نکونام و گل‌محمدی از افتخارات فوتبال ما هستند و امیدواریم روند کار به شکلی پیش برود که نیازی به شکایت از سرمربی پرسپولیس نباشد.

به گزارش مشرق، عارف عارف‌نیا که برای حضور در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پی حواشی دیدار دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس حاضر شده بود در جمع خبرنگاران تاکید کرد: در بازی دو تیم اتفاق خاصی ایجاد نشد و مساله کاملا فوتبالی بوده که ممکن است در هر جای دیگری هم شاهد آن باشیم. دوستان ما در باشگاه پرسپولیس هم آمدند و توضیحاتی از طرفین خواستند. در این جلسه گزارش ناظر بازی را دیدیم و قرار شد طی روزهای آینده لایحه تکمیلی را برای دفاع از حق و حقوق باشگاه به کمیته انضباطی ارائه کنیم که این کار را هم خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه ناظر بازی به چه مواردی اشاره کرده بود، ادامه داد: گزارش ناظر بازی را مشاهده کردیم اما نمی‌توانیم آن را بیان کنیم که آن هم به دلیل مسایل داخلی کمیته انضباطی است اما همانطور که گفتم مساله خاصی نیست و فوتبالی حل می‌شود.

او در مورد اینکه چرا هر دو باشگاه به صورت هم‌زمان در این نشست حضور نداشتند، تاکید کرد: هر دو تیم با هم نمی‌توانیم در جلسه باشیم و به نوبت این مساله انجام می‌شود. در ابتدای جلسه ما حاضر شدیم و بعد از ما هم نمایندگان پرسپولیس در جلسه حضور یافتند.

نماینده حقوقی باشگاه فولاد خوزستان در پاسخ به این سووال که آیا اتفاقات رخ داده در جریان بازی دو تیم تعمدی و هدفمند بوده است، گفت: اصلا چنین چیزی نیست، تخصص من حقوقی است و فوتبالی نیستم اما تا جایی که در جریان هستم افرادی که لیدر نبوده و مسوولیتی نداشتند مانند افرادی که پلاکارد نصب می‌کردند، توپ را به داخل زمین انداختند که با پیگیری های صورت گرفته در نهایت رئیس کانون هواداران فولاد خوزستان را خواستیم و او توضیحات خود را داد. فردی هم که توپ را به داخل زمین انداخته بود را پیدا کردیم و از او تعهد گرفتیم چراکه باشگاه فولاد با هر گونه بی‌نظمی مخالف بوده و برخورد می‌کند.

عارف‌نیا یادآور شد: قرار بود مدیرعامل باشگاه در این جلسه حضور داشته باشد که به نمایندگی از او به این جلسه آمدم و با توجه به اینکه قرار بود فردا هم یک جلسه حقوقی برگزار شود و چون من در این حوزه فعالیت دارم جلسه فردا هم با امروز ادغام و در یک جلسه همه چیز بررسی شد.

وی تاکید کرد: قرار بود شکایتی علیه پرسپولیس داشته باشیم اما یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام با یکدیگر صحبت‌ کردند و امیدواریم که کار به جایی نرسد که ما بخواهیم از سرمربی پرسپولیس شکایت کنیم چرا که هم گل‌محمدی و هم نکونام از افتخارات فوتبال ما به شمار رفته و فکر نمی‌کنم بیشتر از این برای پرسپولیس و فولاد اتفاقی بیفتد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید فروزان CH ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    3 3
    یحیی محمدی شده یک غده سرطانی در فوتبال ایران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس