پیام‌های تسلیت رئیس جمهور برای روسای جمهور ترکیه و سوریه

رئیس جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای وقوع حادثه دلخراش زلزله در۲ کشور دوست و برادر ترکیه و سوریه را به روسای جمهور و مردم دو کشور تسلیت گفت و آمادگی کشورمان برای ارائه کمک‌های امدادی فوری را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیام‌های جداگانه‌ای به روسای جمهوری ترکیه و سوریه، وقوع حادثه دلخراش زلزله در دو کشور را که به جان باختن و مصدوم شدن جمع قابل توجهی از شهروندان آنها و همچنین وارد آمدن خسارات بسیار زیاد شده است، به روسای جمهوری و ملت شریف این کشورها تسلیت گفت و آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای ارائه کمک‌های امدادی فوری به این دو ملت دوست را در شرایط ناگوار فعلی اعلام کرد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    1 1
    در مورد ترکیه باید گفت هر برادری دوست نمیشه و ممکن هست حتی دشمن هم باشه متاسفانه دولت فاشیستی ترکیه روابط مردم خوب و مهربان ترکیه را با تمام همسایه ها بد کرده و عملا با تمام همسایگان سر دشمنی دارد.
    • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
      0 0
      اقا بیخیال تو این وضعیت
  • رحیم IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    0 0
    الان ارمنی پرستان و کوروش پرستان و نوچه های رضا پالانی و جیره خواران عربستانی میان ابراز شادی میکنن و میگن ....به همه هم مارک میزنن...فاشیست ها دارن با اختلاف افکنی بین ایرانیا به اربابان اسراییلیشون خدمت میکنن....حکومت باید اینایی که به قوم های غیور توهین میکنن به جرم جاسوی و اختلاف افکنی برحورد کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس