کد خبر 1462125
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶

راهنمای انتخاب و خرید بهترین کفپوش برای منزل

کفپوش یکی از اصلی ترین اجزای دکوراسیون منزل به شمار می آید که به طور مستقیم در جلوه و زیبایی محیط تاثیر می گذارد. اگر تا به حال بابت خرید کفپوش سری به فروشگاه های دکوراسیون داخلی زده باشید، می دانید که متریال های مختلفی مانند کفپوش پی وی سی، پارکت لمینت و چوبی، سرامیک و ... برای پوشش کف منزل به کار برده می شوند. در ادامه مطلب بهترین کفپوش برای منزل را معرفی کرده و مزایا و معایب آنرا بررسی می کنیم.

کفپوش پی وی سی، با کیفیت و اقتصادی برای منزل

کفپوش PVC که از جنس پلاستیک فشرده تهیه شده، به دلیل کیفیت بالا، قیمت مقرون به صرفه و ضد آب بودن یکی از پرطرفدارترین متریال ها برای پوشش کف به شمار می آید و در منازل مسکونی پر تردد در قسمت های مختلف مانند نشیمن، اتاق خواب، راهرو ها و ... مناسب است؛ همچنین به دلیل مقاومت بالا در برابر آب و قابلیت شستشو، در محیط آشپزخانه نیز کاربرد دارد. طول عمر کفپوش در محیط مسکونی، وابسته به متریال به کار رفته در تولید آن و نحوه نگهداری، 10 الی 12 سال می باشد.

از کفپوش پی وی سی می توان برای پوشش کف اتاق خواب ها، سالن پذیرایی و همچنین آشپزخانه استفاده کرد. ضخامت تقریبی این متریال 2 میلی متر می باشد و در طرح های چوب و سنگ تولید و ارائه می شود.

کفپوش دکور شرق

دکور شرق تامین کننده و ارائه دهنده برترین برند های کفپوش پی وی سی در طرح های چوب و سنگ است و این متریال را به صورت تایل هایی با ابعاد 20 × 120 و 15 × 90 سانتی متر و همچنین ابعاد 60 × 60 سانتی متر نیز ارائه می کند. تنوع بالا در طرح و رنگ های کفپوش پی وی سی دکور شرق انتخاب را برای شما آسان می سازد؛ علاوه بر این دارای یک لایه ضد خش UV می باشد که مقاومت آنرا در برابر خط و خش افزایش می دهد.

کفپوش طرح چوب

راهنمای انتخاب و خرید بهترین کفپوش برای منزل

کفپوش های پی وی سی طرح چوب برگرفته از طرح پارکت هستند اما نسبت به دیگر متریال هایی که از چوب ساخته شده اند (مانند پارکت لمینت و چوبی) از قیمت مناسب تری برخوردار بوده و ضد آب و قابل شستشو می باشند.

دکور شرق این متریال را در 3 برند برتر و ابعاد متفاوت با قیمت دست اول ارائه می کند.

کفپوش طرح سنگ

راهنمای انتخاب و خرید بهترین کفپوش برای منزل

کفپوش دیور فلور با طرح های مشابه سنگ های لوکس و در ابعاد سرامیک و سنگ (60 × 60 سانتی متر) تولید می شود که نمای زیبا و منحصر به فردی به محیط می بخشد. دکور شرق این برند را با قیمت دست اول و به صورت بی واسطه ارائه می کند.

ویژگی های کفپوش PVC

  • قیمت مقرون به صرفه
  • قابل شستشو و ضد آب
  • نظافت و تمیز کاری آسان
  • وزن سبک (مناسب برای بازسازی منازل)
  • آنتی باکتریال
  • غیر قابل اشتعال
  • قابل نصب روی سطوح مختلف (سیمان و سرامیک)
  • عایق حرارت
  • عایق صدا
  • مناسب برای محیط مرطوب (آشپزخانه)

نحوه نصب کفپوش

قبل از نصب کفپوش پی وی سی، ابتدا به یک مرحله زیرسازی جهت صاف و صیقلی شدن کف نیاز است که این زیر سازی با سیمان و چسب چوب توسط مجری یا نصاب متخصص انجام می شود. سپس کف محیط مورد نظر و پشت تایل های کفپوش با چسب مخصوص چسب اندود شده و در نهایت تایل ها را روی زمین نصب می شوند.

پیشنهاد می کنیم در نهایت برای زیبایی بیشتر و همچنین مهار کردن درزهای انتهایی تایل های کفپوش از قرنیز برای دور تا دور دیوار استفاده کنید.

خرید کفپوش پی وی سی از دکور شرق

جهت خرید کفپوش پی وی سی در تهران و مشهد می توانید به صورت حضوری به شوروم دکور شرق مراجعه کرده و یا برای ثبت سفارش اینترنتی از طریق سایت دکور شرق به آدرس www.decorshargh.com اقدام کنید.

آدرس دفتر دکور شرق در شهر تهران: خیابان آیت الله کاشانی، بلوار اباذر، نبش بوستان غربی سوم، ساختمان اداری آیسان، ورودی اداری، طبقه اول، واحد 106

آدرس دفتر دکور شرق در شهر مشهد: چهار راه ابوطالب، ابوطالب 1، نبش شهید خیاطی 3


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس