پیام تبریک ولایتی به سیدحسن نصرالله در پی تثبیت حقوق دریایی لبنان

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پیامی به حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، پیروزی این کشور در امضای قرارداد اکتشاف و استخراج نفت و گاز در سواحل لبنان و احقاق حقوق مسلم مردم این کشور را تبریک گفت.

به گزارش مشرق، در پی امضای قرارداد اکتشاف و استخراج نفت و گاز در سواحل لبنان و پیروزی حزب‌الله لبنان در احقاق حقوق مسلم مردم این کشور و دستیابی به اهداف و خواسته‌های اعلام شده، علی اکبر ولایتی دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پیامی خطاب به سید حسن نصرالله دبیرکل‌ حزب‌الله عنوان کرد: دستاورد عظیم اخیر مردم شریف لبنان در مواجهه با رژیم صهیونیستی و احقاق حق مسلم مردم سرافراز آن کشور را خدمت شما، دولت و ملت لبنان تبریک عرض می‌نمایم و انشالله در همه مراحل مهم مبارزاتی که در پیش دارید موفق باشید.

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی افزود: جنابعالی، شهید سید عباس موسوی و سایر همراهان که همگی از بزرگان امتحان داده لبنان می‌باشید، با الهام از انقلاب اسلامی ایران که قله بیداری اسلامی در تاریخ معاصر و متاخر ما به رهبری امام خمینی (ره) می‌باشد و تحت رهنمودهای حکیمانه و سرنوشت‌ساز مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، حزب‌الله را تشکیل دادید و در طی سال‌هایی که گذشت با ازخودگذشتگی و ایثار فرماندهان و رزمندگان جان‌برکف و مدیریت مثالزدنی شما دستاوردهای مهم و کم نظیری را نصیب ملت شریف لبنان و امت اسلامی در مبارزه با صهیونیسم به دست آوردید که جدیدترین آنها تثبیت حقوق دریایی لبنان در حفظ و حراست از ذخایر انرژی فسیلی در برابر ادعاهای بی‌شرمانه صهیونیست‌ها بوده است.

ولایتی تصریح کرد: مقاومت اسلامی لبنان یکی از ارکان مهم و حیاتی جبهه مقاومت منطقه به پیشتازی ایران و مشارکت سوریه، فلسطین، عراق، یمن و لبنان می‌باشد و وجود شما و همرزمانتان موجب افتخار است.

وی خاطرنشان کرد: حزب‌الله نشان داد که نه فقط از کیان و عزت لبنان با قدرت دفاع می‌کند بلکه هر جا که جبهه مقاومت دچار مشکل شده، حزب‌الله را به‌عنوان یک نیروی وفادار مومن و شجاع در کنار خود دیده است و از نمونه‌های بارز آن کمک موثر شما به فلسطین در برابر صهیونیست‌ها و در عراق و سوریه در برابر گروه‌های منحرف افراطی نظیر داعش و جبهه‌ النصره بوده است.

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی یادآور شد: اینجانب به دوستی و علاقه خالصانه نسبت به شما و دیگر بزرگان، پیشکسوتان، فرماندهان و همه رزمندگان حزب‌الله و جبهه مقاومت افتخار می‌کنم.

ولایتی بیان کرد: در این میان نقش تعیین کننده و سرنوشت‌ساز سردار اسلام‌ و شهید بزرگوار مقاومت، حاج قاسم سلیمانی و همرزمان جوانمردش همچون شهید عماد مغنیه سردار سرافراز حزب‌الله و شهید ابومهدی المهندس پیشتاز پایداری و جهاد در بین مردم شریف و غیور عراق به‌خصوص گروه افتخارآفرین حشد الشعبی در دستیابی به پیروزی‌های منطقه بسیار مهم می باشد و بی‌تردید راه پرافتخار این عزیزان ادامه خواهد یافت.

وی در این پیام از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون برای وی، مقاومت اسلامی لبنان و کل جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و حامیان آنان به‌خصوص آمریکا مسألت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس