کد خبر 1462508
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
برتری استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان در نیمه نخست

تیم فوتبال استقلال در نیمه نخست دیدار برابر نفت مسجدسلیمان به برتری رسید.

به گزارش مشرق، از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۵:۳۰ امروز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی با قضاوت حمید حاج‌ملک به مصاف نفت مسجدسلیمان رفته که نیمه نخست این جدال با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان خاتمه یافت.

نفت مسجد سلیمان که پس از حضور رضا عنایتی دنبال جدا شدن از انتهای جدول است، انگیزه زیادی دارد تا با گرفتن امتیاز از استقلال بتواند شرایط خود را در جدول بهبود بخشد. از طرفی استقلال هم برای نزدیک شدن به صدر جدول نیاز مبرمی به امتیازات این دیدار دارد.

ساپینتو سرمربی آبی‌ها هم که در بازی قبل اخراج شده بود، از روی سکوها این دیدار را تماشا می‌کند.

حدود دو هزار هوادار تیم فوتبال استقلال و حدود ۱۰۰ هوادار نفت هم از نزدیک با حضور در ورزشگاه آزادی این دیدار را تماشا می‌کنند.

این جدال در شرایطی آغاز شد که در دقیقه ۵ بازی، آبی‌پوشان توانستند دروازه نفت را باز کنند تا با اطمینان خاطر سایر دقایق را دنبال کنند. در این دقیقه نفوذ یامگا از جناح راست و پاس در عرض این بازیکن، با ضربه بغل پای زیبا و دقیق آرش رضاوند همراه بود تا بدین ترتیب گل اول آبی‌پوشان به ثمر برسد.

در نهمین دقیقه این مسابقه، نفتی‌ها معتقد بودند که رافائل سیلوا مرتکب خطای پنالتی شده اما داور چنین اعتقادی نداشت.

در سیزدهمین دقیقه بازی، شوت زیبای مهری با واکنش دروازه‌بان‌ نفت به بیرون رفت.

یک دقیقه بعد روی ارسال مهری از روی نقطه کرنر، با ضربه سر عارف غلامی همراه شد اما به گل نرسید.

در دقیقه ۱۹ مطهری با حرکتی زیب، با مجدکرمانشاهی تک به تک شد و حتی دروازه بان را هم پشت سر گذاشت اما تکل زیبای مدافع نفتی‌ها موجب شد تا اختلاف بیشتر نشود.

در دقیقه ۳۷ ضربه راه دور امیرحسین کریمی دروازه استقلال را تهدید کرد.

در ثانیه‌های پایانی نیز اسقلال دو موقعیت دیگر داشت که از دست رفت. همچنین نفت هم در ضد حمله‌ای سریع صاحب موقعیت شد که با واکنش خوب علیرضا رضایی، راهی به دروازه استقلال پیدا نکرد.

ترکیب استقلال:

علیرضا رضایی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، کوین یامگا، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، محمد محبی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری

ترکیب نفت مسجدسلیمان:

فرهاد مجدکرمانشاهی، علیرضا دغاغله، عقیل کعبی، سینا عبداللهی، حسین مجلی شنانی، پیمان رنجبری، رضا مغانلو، مسلم مجدمی، حسین گودرزی، امیرحسین کریمی و رضا دهقانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس