کد خبر 1462572
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵
انفجار گاز در خرمشهر یک کشته و سه مجروح برجای گذاشت

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر گفت: انفجار گاز در واحد مسکونی جان یک شهروند خرمشهری را گرفت‌.

به گزارش مشرق، جواد نجف‌نیا سه‌شنبه اظهار داشت: پس از تماس تلفنی شهروندان باسامانه ۱۲۵سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان خرمشهر در خصوص انفجار در یک منزل مسکونی واقع در خیابان زابل شهر خرمشهر، ۶ تیم عملیاتی و امداد و نجات شامل ۳۵ آتش‌نشان به محل اعزام شدند.

وی افزود: آتش‌نشانان در بدو ورود سریعا با انجام عملیات تخصصی و به‌وسیله تجهیزات هیدرولیکی موفق شدند سه شهروندی که در زمان انفجار در منزل حضور داشتند و زیر آوار حاصل از انفجار حبس شده بودند نجات داده و توسط عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه به بیمارستان منتقل کنند.

نجف‌نیا گفت: متاسفانه در این حادثه یک نفر از ساکنان این منزل جان خود را از دست داد و منزل مسکونی نیز بر اثر انفجار تخریب و چند باب منزل همجوار نیز دچار آسیب شدند.

وی بیان کرد: علت بروز حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی خرمشهر درحال بررسی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 1
    جدیدا مسمومیت با گاز خیلی زیاد شده مشکوکه واقعا!توطئه جدید خون اشام های کراواتی که حاضرند هر کاری کنند حتی به خطر انداختن جان بچه های بی گناه مدرسه ای بعد این جماعت به اختلاس گرها تیکه میندازن مال دنیا چقدر ارزش داره به خاطر دو دلار بیشتر که بن سلمان بده .
  • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    1 0
    می بایست گازکشی برای منازل ممنوع بشه و گاز به نیروگاهها داده بشه و نیروگاه به تعداد کافی ساخته بشه و همه منازل بجای گاز از برق استفاده کنن تا این مشکلات ریشه کن بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس