اسلامی: آژانس اطلاعات برنامه هسته‌ای ایران را در اختیار مخالفان مذاکرات قرار می‌دهد

رئیس سازمان انرژی اتمی در گفت‌وگو با اسپوتنیک گفت: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اطلاعات برنامه هسته‌ای ایران را در اختیار مخالفان مذاکرات برای ازسرگیری برجام قرار می‌دهد.

به گزارش مشرق، محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی در گفت‌وگو با اسپوتنیک گفت: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اطلاعات برنامه هسته‌ای ایران را به دست مخالفان مذاکرات برای ازسرگیری برجام یا توافق هسته‌ای می‌دهد.

اسلامی گفت: ما از رفتار سیاسی و غیرحرفه‌ای آژانس در ارتباط با افشای گزارش‌های محرمانه برجام به مخالفان این مذاکرات متاسف هستیم.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران خاطرنشان کرد: رابطه سازمان انرژی اتمی ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بر مبنای پادمان است.

وی افزود: تلاش دشمنان برای نشان دادن عدم نیاز ایران به فناوری هسته‌ای و ادعای تلاش ایران برای دستیابی به تسلیحات نظامی و بمب اتم کذب است.

محمد اسلامی تأیید کرد که دستاوردهای هسته‌ای اخیر ایران در زمینه‌های سلامت، پزشکی و محیط زیست و صنعت است.

وی بیان کرد که طبق قانون مجلس ایران غنی سازی اساسا برای موارد صلح آمیز است و ایران همواره به ان.پی.تی متعهد است.

در این راستا رئیس سازمان انرژی اتمی ایران اظهار داشت که موضوع برجام به تحریم‌ها علیه ایران به بهانه ادعاها از جمله ادعای ساخت بمب اتم توسط ایران مربوط می‌شود، اما طرفین از تعهدات خود سر باز زدند.

اسلامی در واکنش به اظهارات بورل درباره «زنده بودن» برجام، عنوان کرد: هر زمان که طرفین برجام به تعهداتشان عمل کنند، ما نیز به آن بر خواهیم گشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایران قوی IR ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    0 0
    این که چیزی نیست آژانس یکی از عوامل جاسوسی هست و این چیزی نیست که بخوان مخفیش کنند!حالا ما مثل کبک سرمون و کردیم زیر برف ! .چطور در زمان فتنه اغتشاشات گفتند برجام از دستور کار خارج شده و حالا که دیدن تیرشون به سنگ خورد اومدن دوباره به غل و زنجیر برجام که با این وسیله دست و پای ایران و ببندند ؟ ایران باید در این مورد منفعل نشه !نه مثل دولت قبلی برید برای یه سلفی لهله بزنید.ما نون و پنیر خود رو میخوریم و محتاج بیگانگان نمیشیم!هر که عاشق لاسوگاسه در میخانه بازه بره
    • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
      0 0
      ما مثل کبک چنین کاری نکردیگ
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    1 0
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.
  • حسین IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    0 0
    آژانس خیانت میکنه امریکا هم از پشت خنجر میزنه ،مسئولین ترسوی ما هم هنوز به فکر مذاکره هستند .
    • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
      0 0
      پس چرا ترسو نیستن و دارن با اقتدار مذاکره میکنن؟ پس دروغ نگو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس