مشاور عالی وزیر اطلاعات: ۹٠ کشور در صف خرید پهبادهای ایرانی قرار دارند

مشاور عالی وزیر اطلاعات و رئیس موسسه اطلاعات و پژوهش‌های سیاسی وزارت اطلاعات گفت: امروز ۹۰ کشور مشتری و در صف خرید پهبادهای ایران اسلامی قرار دارند.

به گزارش مشرق، آیین رونمایی از کتاب یاران امام(ره) به روایت اسناد ساواک مرحوم آیت الله سید حسن موسوی شالی پیش از ظهر امروز با حضور رئیس مؤسسه مطالعات و پژوهش‌های سیاسی وزارت اطلاعات، رئیس مرکز بررسی اسناد تاریخی وزارت اطلاعات و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی استان در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد.

مشاور عالی وزیر اطلاعات و رئیس موسسه اطلاعات و پژوهش‌های سیاسی وزارت اطلاعات در این مراسم، دهه فجر را دهه طلوع همه ارزش‌ها، آرمان‌ها و زیبایی‌های فرهنگی و دهه اجتهاد فقاهت، مرجعیت، خون و شهادت، حماسه، سربلندی، سرافزاری و انفجار نور دانست و اظهار کرد: ابرقدرت‌ها به دلیل شرایط جغرافیای سیاسی، اقتصادی و راهبردی ایران و جایگاه آن با توجه به مرزها و مختصات موجود همچون خلیج فارس، تنگه هرمز، آب‌های گرم، ... منطقه قفقاز و ایران را قلب کره زمین می‌دانند و به دلیل وجود تمدن بشری، شیعی و اسلامی، آن ها معتقدند باید همواره ایران در اختیار قدرت‌ها باشد.

وی افزود: انقلاب مشروطه در صورتی اتفاق افتاد که دنیا به سوی تکنولوژی حرکت کرده بود که بدترین و ناامن‌ترین دوره‌های کشور را می‌توان دوره پس از مشروطه ذکر کرد چراکه پست‌ترین فرد یعنی رضاخان را روشنفکران غرب‌گرا بر مرکب حکومت نشاندند و پس از آن پسر ۲۰ ساله ای را جانشینش کردند و بر این اساس نیز تاریخ حق دارد سوال کند که چرا بزرگان و روشنفکرها این افراد را بر مسند حکومت نشاندند.

مشاور عالی وزیر اطلاعات ادامه داد: نخستین شعار امام خمینی(ره) استقلال بود و پیام امام و مرجعیت جز این نبود و اینجا بود که باید در برابر استکبار جهانی می‌ایستادیم و ایستادیم و این ایستادگی ادامه دارد.

وی اضافه کرد: شاید این طور تصور شود که دشمنی آمریکا با ایران پس از تسخیر لانه جاسوسی اتفاق افتاده اما این طور نیست و نخستین تحریم آمریکا علیه ایران در فروردین ماه سال ۵۸ و دومین در اردیبهشت ماه سال ۵۸ و پس از آن در قالب‌ شیطنت‌های مختلف، تحریم‌های بسیاری را علیه ایران به کار گرفت.

این مقام مسئول با اشاره به نقش ایران در معادلات سیاسی منطقه و دنیا خاطرنشان کرد: از زمانی که کفه ترازو به نفع شرق و علیه غرب چرخید، این موضوع برای غرب و آمریکا قابل تحمل نیست و بیانگر تعیین کننده بودن نقش ایران است.

مشاور عالی وزیر اطلاعان با بیان اینکه ۱۵ هزار پهباد در صف خرید چین قرار دارد و تاکنون نیر بسیاری از این پهبادها تحویل این کشور شده، بیان کرد: ۹۰ کشور امروز مشتری و در صف خرید پهبادهای ایران اسلامی قرار دارند.

رئیس موسسه اطلاعات و پژوهش‌های سیاسی وزارت اطلاعات افزود: دشمن با جنگ مهم شناختی و ترکیبی در آبان ماه اذهان جوانان را منحرف کرد و برخی را به کف خیابان‌ها کشاند که بعضا فریب خوردند و پشیمان شدند.

وی ادامه داد: از جمله اقدامات اصلی که باید انجام شود و بهانه‌ای برای دشمن شده، بهبود وضعیت معیشتی مردم و اثبات کارآمدی نظام است که دولت انقلابی با توکل بر خدای متعال در تلاش است و امیدواریم با عنایت الهی گشایشی در امور کشور صورت گیرد.

این مقام مسئول راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را متفاوت‌تر از سال‌های گذشته ذکر و با تاکید بر حضور پرشور و گسترده مردم در این یوم‌الله اضافه کرد: مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن وفاق و انسجام ملی را باید به رخ دشمنان که روی این راهپیمایی محاسبه می‌کنند، بکشانند و آنان را سر جای خود بنشانند.

وی خاطرنشان کرد: هرکسی با هر ابزاری که در دست دارد اعم از قلم، تریبون، محفل، پایگاه و غیره باید سعی کند جنایت‌های دشمنان را افشاگری و به سمع و نظر مردم برساند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    4 8
    از خودروی ملی ایران چطور . از میحصولات کشاورزی ایران چطور .
    • علی IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
      12 2
      تو ناراحت نکن خودشو.سکته میکنی میمیری میمونی رو دست
  • US ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    1 1
    دنبال تکنولوژی دزدی و دادن آن به آمریکا و اسرائیل و انگلیس هستند این مشتریان! شاید هم خود آنها این مشتریان را فرستادند
  • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    2 2
    ۹۰کشور؟؟
  • IR ۰۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    3 0
    ارزون ندیدی .بپیچانید نرن از روش کپی کنن
  • IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    2 0
    خوب چرا ازاین فرصت استفاده نمیکنید؟ صادرات پهپاد ارزآوری دارد
  • IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    0 1
    آفرین .کاش همه مشکلات همینجور رفع بشوند.متلک نیست از یک سو خوشحال و غرور برا کشور.از یک طرف دل برا جوانا پشت صف ازدواج و مسکن.شغل.و امنیت شغلی میسوزه.
  • سید IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    2 0
    پهباد بی معنی است! صحیح آن پهپاد است که برگرفته از عبارت پرنده هدایت پذیر از دور است!
  • امیر IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    2 6
    نود تا کشور داریم تو نقشه؟
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    1 1
    سلام با این توصیف ، دیگر نباید نفت بفروشیم! اگر پهباد رو بفروشیم! درامد کشور تامین میشود! 90 کشور، یعنی میشه کلا دنیا دیگه ..! وقتی کسی میره از پایه ، یک علم روو بدست میاره(قابل توجه گروه که میگفتن چرخ رو نباید از ابتدا اختراع کرد!) و بعد اینطور میشه،که اون علم روی دستش می چرخه و انواع و اقسام ابداعات فوران میکنه.! دلیل رشد پهباد و موشک! هم بخاطره اخلاص از خوود گذشتگی اون نیروهاست! ووگرنه اگر به گروها خودنما و عشق مدرک و دور از خدا بود، میشد باقی مسائل کشور! اگر عزیزان که در صنعت موشک و پهباد و .. برن، سرغ نفس ها درونی شک نکن، که حتما اسیب سخت خواهند خورد .. بشدت امیدوارم که صنعت فضا رو هم همینطوری بدست بی اوریم و هرچه زودتر شاهد حضور (شاید اولین بار!) در مریخ و ماه و باقی سیارات باشیم ..تا ضربات سخت به ملحدین عالم باشه،
  • اصلاح طلب IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    1 3
    این کار نقص فاحش برجامه ایران مجبور هست برجام های موشکی پهپادی منطقه ای حقوق بشری سایبری و..رو قبول کنه
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    3 0
    لطفا خودرو رو سامان بدید. این خودرو شده محل تمسخر نظام
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      0 0
      نتیجه رای های کنسرتیه12
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    0 1
    وزارت اطلاعات تکذیب کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس