سردار رادان

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی گفت: پلیس در همه جای کشور برای مردم پیام خدمتگزاری، رافت و مهربانی دارد.

به گزارش مشرق، احمدرضا رادان روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان البرز ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر افزود: پلیس در مسیر عمل به وظایف قانونی خود با حفظ اقتدار و عزت خود با قانون شکنان نیز برخورد خواهد داشت.

وی بیان کرد: مردم پلیس هوشمند را دوست دارند و پلیس هوشمند پلیسی است که بداند کجا مهربان و با لبخند و کجا مقتدر باشد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه جلب رضایت مردم در حکم ما با بهنگام بودن است، افزود: در حکم رهبر معظم انقلاب هفت فرمان به من داده شده که جلب رضایت خدا و مردم، تامین امنیت آسایش و آرامش مردم، ارتقای توانایی، شان و منزلت نیروی انتظامی از جمله آنها است.

رادان بیان کرد: در یک برنامه ریزی مفصل مولفه ها و شاخص های این فرامین رهبر معظم انقلاب را درآوردیم و برنامه ریزی شده در چه بازه زمانی می توانیم عمل کنیم.

وی افزود: بنابراین در انتصابات با انتخاب افراد شایسته و توانمند در تهران و البرز در تلاش برای رسیدن به اهداف متعالی هستیم.

رادان گفت: حساسیت البرز بر هیچ کسی پوشیده نیست و امیداوریم فرمانده جدید نیروی انتظامی البرز با توانمندی های که دارد بتواند مانند مانند فرمانده قبل این استان مسیر را ادامه و آن را ارتقا دهد.

وی یادآورشد: فرمانده جدید استان البرز نقش برجسته میدانی و اثر گذار در اغتشاشات اخیر داشته و ما چنین فرماندهان میدان دار و میدان شناسی می خواهیم.

رادان افزود: تمام مدیران وظیفه دارند برای آسایش مردم، آسایش خود را فدا کند.

وی یادآورشد: تعامل با نماینده ولی فقیه در استان البرز، استاندار ، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران ، ارتباط عمیق با خانواده شهدا توجیهاتی است که به فرمانده جدید نیروی انتظامی استان شده است.

وی تاکید کرد: استان البرز باید تقویت شود تا مشکلات آن به جاهای دیگر سر ریز نکند .

رادان با بیان اینکه مشکلات البرز به نمایندگان مردم در مجلس گفته و قول مساعدت داده شده گفت: بناَ داریم در کل کشور از جمله البرز نهضت واحد های سازمانی را راه اندازی کنیم تا پلیس ها با مشکلات کمتر معیشتی به انجام وظیفه بپردازند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: تمام دستگاه های اجرایی باید پلیس در انجام وظایف کمک کنند.

حمید هداوند فرمانده جدید نیروی انتظامی استان البرز نیز با تشریح ۱۳ برنامه کاری خود بر ساماندهی معتادان و رفع بسیاری از آسیب های اجتماعی این استان تاکید کرد.

در این آیین از زحمات سردار عباسعلی محمدیان قدردانی و سردار حمید هداوند به عنوان فرمانده انتظامی استان البرز معرفی شد.

همچنین در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان البرز از خانواده شهید مدافع امنیت شهید عجمیان و پلیسی که دچار ۱۰۰ ضربه چاقو در اغتشاشات اخیر شده بود تقدیر بعمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • زیبا IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    0 0
    درود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس