واشنگتن: بقایای اشیای پرنده سرنگون شده‌ پیدا نشده‌اند

مقام‌های آمریکایی گزارش دادند که هیچگونه بقایایی از اشیایی که بر فراز کانادا و آمریکا سرنگون شده‌اند پیدا نشده‌اند.

به گزارش مشرق، مقام‌های آمریکایی گزارش دادند که هیچگونه بقایایی از اشیایی که بر فراز کانادا و آمریکا سرنگون شده‌اند، پیدا نشده‌اند.

این مقام‌ها همچنین هشدار دادند که ممکن است این اشیا هرگز بازیابی نشوند.

از سوی دیگر، آمریکا اعلام کرده هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که سه شئ پرنده‌ای که سرنگون شده‌اند، چینی یا بالن‌های جاسوسی بوده‌اند.

از سوی دیگر «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا بامداد سه‌شنبه گفت اشیاء پرنده ناشناسی که چند روز گذشته در آسمان آمریکای شمالی منهدم شدند، تهدید نظامی برای اهداف روی زمین محسوب نمی‌شدند.

آستین طی نشست خبری در فرودگاه بروکسل توضیح داد: «البته آن اشیاء تهدیدی برای هوانوردی غیرنظامی و تهدید بالقوه‌ای برای جمع‌آوری اطلاعات بودند. ما به زودی جزئیات بیشتری از آنها بدست می‌آوریم».

به نوشته رسانه‌های آمریکایی، وی با بیان اینکه اولویت پنتاگون هم‌اکنون جمع‌آوری لاشه و قطعات بجامانده از اشیاء پرنده سرنگون‌شده در آسمان کانادا است، اظهار داشت: «به‌دلیل اینکه ما نتوانستیم ماهیت اشیاء اخیر را تعیین کنیم، مجبور به اقدام اضطراری برای حفاظت از امنیت و منافع خود شدیم».

وزیر دفاع آمریکا ضمن اشاره به جمع‌آوری شدن میزان خوبی از بالن اطلاعاتی چینی که چندی پیش بر فراز اقیانوس اطلس منهدم شد، اما گفت: «ولی هنوز قطعات یا لاشه‌ای از سه شئ سرنگون‌شده اخیر در آسمان کانادا پیدا نکرده‌ایم».

طبق این گزارش، آستین با بیان اینکه کانادا در عملیات یافتن قطعات اشیاء اخیر پیشرو است، ادامه داد: «آمریکا هم آماده کمک کردن به این تلاش‌ها است. این اشیاء پرنده ناشناس، با چیزی که سه هفته قبل سرنگون شد، بسیار متفاوت بودند. ما دقیقا می‌دانستیم که آن چه بود، یک بالن اطلاعاتی چینی».

وی با بیان اینکه سیاست زمان و مکان سرنگونی اشیاء پرنده تغییری نکرده، اضافه کرد: «ما هر اتفاقی را بر اساس شرایط خودش ارزیابی می‌کنیم. سه شئ اخیر [در آسمان کانادا» تهدیدی برای پروازهای مسافری بودند. البته نمی‌دانیم که مشغول جمع‌آوری اطلاعات بودند یا نه».

پیش از این، «گلن فن‌هرک» رئیس مرکز فرماندهی دفاع هوافضای آمریکای شمالی با بیان اینکه مطمئن نیستند اشیاء پرنده روزهای اخیر در آسمان بالن بودند، احتمال وجود منشأ فرازمینی برای آنها را رد نکرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    0 0
    پرتو آبی
    • ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
      0 0
      پرتو آبی یک جسم نیست یک تصویر است و با موشک هدف قرار نمی گیرد سرجنگی موشک درمقابل تصویر عمل نمی کند
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    1 0
    کیسه فریزر بود با گاز هلیم پر شده بوند
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    0 1
    زمزمه‌ی یوفوها... کم کم رسانه ای میشه...این خط این نشون.
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    0 0
    بالن جاسوسی، بسیار کمتر از ماهواره اطلاعات جمع میکنه پس مهم نیست. آمریکا داره با این بازی ها و نمایش ها روی انفجار قطار مواد سمی سرپوش میگذاره و حواس مردم را پرت میکنه با نظریه یوفو و فضایی و غیره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس