حزب لیبرترین آمریکا: ارسال کمک نظامی به اوکراین متوقف شود

حزب لیبرترین آمریکا اعلام کرد که این کشور در شرایطی قرار ندارد که میلیاردها دلار کمک نظامی به کی یف ارسال کند.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، حزب لیبرترین آمریکا امروز شنبه اعلام کرد که از قطعنامه ارائه از سوی حزب جمهوری خواه با محوریت مخالفت با ارسال کمک به اوکراین حمایت می کند. قطعنامه اخیر حزب جمهوری خواه از دولت جو بایدن می خواهد که ارسال کمک مالی و نظامی به اوکراین را متوقف کند.

در بیانیه حزب لیبرترین آمریکا آمده است: ما از لایحه مربوط به اوکراین که اخیراً معرفی شده است، حمایت می کنیم. تمام کمک ها به اوکراین باید اکنون لغو شود.

این حزب سیاسی آمریکا متذکر می شود که کمک های نظامی آمریکا به اوکراین، خطر جنگ هسته ای را به همراه دارد و ۱۰۰ میلیارد دلار هزینه کرد در اوکراین، بسیار بیشتر از آن چیزی است که آمریکا توانایی تحمل آن را دارد.

این در حالیست که «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا هفته گذشته در جریان سفر غیرمنتظره ای به کی‌یف نیم میلیارد دلار کمک دیگر آمریکا به اوکراین را اعلام کرد، کمک هایی که شامل مهمات توپخانه، سیستم‌های ضد زره، و رادارهای ضد هوایی می شد.

از زمان آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین، آمریکا به تنهایی بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار کمک امنیتی و نظامی به کی یف ارسال کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    0 0
    روسها در کنار حمله به شمال خارکف بهتر است که خطوط ارتباطی دو سوی رود دنیپرو پلهای ارتباطی ارتش اوکراین را مورد هدف قرار می دادند اینطوری براحتی این ارتش نابود می شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس