به گزارش روابط عمومی نمایشگاه بینالمللی مشهد، سعید صیفی با اشاره به مهمترین اهداف این نمایشگاه اظهارداشت: عرضه مستقیم کالاهای مصرفی به شهروندان، حذف واسطه های فروش و ارائه مستقیم کالای ایرانی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
وی بیان کرد: این نمایشگاه در سالن های فردوسی، مفاخر، عطار و فضای باز محوطه نمایشگاه بین المللی مشهد در مساحت 18 هزار متر مربع و با حضور 480 شرکت کننده برگزار خواهد شد.
رییس انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران در خصوص مشارکت کنندگان نمایشگاه نیز گفت: استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، اردبیل، گلستان و قم در بیست و دومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالای مشهد حضور دارند.
صیفی با اشاره به زمینه فعالیت مشارکت کنندگان، ادامه داد: پوشاک، کیف، کفش، لوازم خانگی، صنایع دستی، کالای خواب، لوازم خرازی، مواد غذایی، مواد پروتئینی، آجیل، خشکبار، شیرینی و شکلات، مواد شوینده و بهداشتی، میوه و د است بیست و دومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با عنوان نمایشگاه فروش بهاره، از تاریخ 21 لغایت 26 اسفند ماه 1401 در ساعات 16 الی 22 و روز جمعه از ساعت 11 الی 22 پذیرای مردم خواهد بود.