کد خبر 1474623
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
ساکت: برای حمایت از تیم ملی باید خیزش ملی ایجاد شود

عضو هیئت‌رییسه فدراسیون فوتبال، گفت: امروز تیم ملی با ایرانی‌ترین کادرفنی، خود را برای حضور در جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند و برای رسیدن به این مهم باید خیزش ملی برای حمایت از این تیم ایجاد شود.

به گزارش مشرق، محمدرضا ساکت در حاشیه مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال گفت: برگزاری مجامع قدمی برای دموکراسی در ورزش است که فدراسیون فوتبال نیز به این موضوع پایبند است و در مواقع لازم آن را برگزار می‌کند. برگزاری مجمع برای گرفتن ایده های اعضا است که این موضوع در پیشرفت فوتبال ایران بسیار موثر خواهد بود.

وی ادامه داد: این روزها ایرانی‌ترین تیم ملی در رده بزرگسالان دارد خود را آماده می‌کند و خوشحالم در راس کادرفنی ما یک سرمربی ایرانی و توانمند قرار گرفته و ضروری است یک خیزش ملی برای حمایت از این تیم ایجاد شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: دولت و به ویژه وزارت ورزش و جوانان باید از فدراسیون فوتبال و تیم ملی ایران حمایت کاملی داشته باشد تا بتوانیم موفقیت‌های خود را تکرار کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تک سوتر DE ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    0 0
    اول پرداخت های فدراسیون رو شفاف کنید، بعد خود به خود خیزش اتفاق میوفته
  • سید فروزان CH ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    1 0
    ابتدا بازیکنان سرود خواندن و دست روی قلب گذاشتن هنگام پخش سرود را یاد بگیرند ، هر بازیکنی که سرود نخواند ،حق تبم ملی بودنش را سلب کنند ، بازیکن بی غیرت نمیخواهیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس