مرکز خرید پروما یکی از اولین مراکز خریدی است که در شهر مشهد ساخته شده و همچنان طرفداران خیلی زیادی دارد. به صورت کلی مسافرین خیلی زیادی به شهر مشهد سفر کرده و از مناطق دیدنی و زیارتی این شهر لذت می‌برند.

باید این را بدانید که تور هوایی مشهد از تهران بین تمامی تورهایی که مخصوص این شهر برنامه ریزی می‌شوند، طرفداران خیلی بیشتری دارد چرا که افراد ساکن در تهران، سفر به مشهد را خیلی دوست داشته و طرفدار این شهر هستند.

آشنایی با مرکز خرید پروما؛ لذت خرید با تخفیف در شهر مشهد

یکی از دلایل این موضوع، وجود بارگاه مقدس امام رضا (ع) است. این بارگاه نورانی باعث شده تا مشهد به عنوان پایتخت مذهبی ایران انتخاب شود. می‌دانید که خرید سوغاتی یکی از قسمت‌های جدا نشدنی از سفر است. مراکز خرید زیادی در شهر مشهد وجود دارد که می‌‎توانید هر چیزی را از آن‌جا خریداری نمایید.

در این مطلب به صورت کلی تصمیم داریم در رابطه با پروما صحبت کرده و امکانات مختلف این مرکز خرید را بیان نماییم.

مرکز خرید پروما را بهتر بشناسید

مرکز خرید پروما مجموعه‌ای از فروشگاه‎های زنجیره‌ای است که ساخت آن در سال 1379 آغاز شد. پروسه ساخت پروما 4 سال طول کشید. یعنی در سال 1383 از این مرکز خرید رونمایی شد. این مجتمع تجاری حدودا 25000 متر مربع زیربنا داشته و در 4 طبقه ساخته شده است. این موضوع نشان دهنده زیاد بودن تعداد فروشگاه‌هایی است که در پروما وجود دارد.

یعنی شما می‌توانید هر محصولی را در این مرکز خرید پیدا نمایید. طبقه همکف این مرکز خرید هایپرمارکتی بسیار بزرگ است که محصولات مختلفی مانند مواد غذایی، میوه، مواد بهداشتی، اقلام آرایشی، پوشاک و ... را می‌توانید در آن پیدا کنید.

طبقه اول و دوم این مجموعه حدود 300 واحد تجاری داشته و کالاهای متفاوتی را می‌توانید در این فروشگاه‌ها پیدا کنید. برندهای معروف همگی در مرکز خرید پروما وجود داشته و می‌توانید طیف قیمتی متفاوتی را در این پاساژ پیدا کنید.

محصولات فرهنگی، لوازم کودک و سیسمونی، جواهرات، وسایل تزئینی و دکوری، ظروف پلاستیکی، انواع پوشاک (کیف، کفش، لباس مردانه و زنانه، لباس زیر، جوراب و ...)، انواع خوراکی و ... از محصولاتی هستند که می‌توانید در پروما پیدا کنید.

البته اقلامی مانند زعفران، نبات، هل، مهر و تصبیح، خشکبار و ... که به عنوان سوغات مشهد محسوب می‌شوند نیز در مرکز خرید پروما به فروش می‌رسند.

طبقه سوم پروما مخصوص امکانات تفریحی می‌باشد. در این طبقه می‌توانید به تفریحاتی مانند بولینگ، لیزر تگ، شهر بازی، سینما، بیلیارد، وی آر کلاب، گیم سنتر و ... مشغول شوید. نهایتا به طبقه چهارم می‌رسیم که فودکورت بوده و انواع رستوران و کافی شاپ را در این طبقه پیدا خواهید کرد.

آشنایی با مرکز خرید پروما؛ لذت خرید با تخفیف در شهر مشهد

آدرس مرکز خرید پروما و روش‌های دسترسی به آن

این مرکز خرید تقریبا در مرکز شهر مشهد قرار داشته و علاوه بر اینکه از آن به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید مشهد یاد می‌شود، راه‌های زیادی برای دسترسی به آن وجود دارد. پروما در میدان جانباز مشهد واقع شده که به عنوان یکی از میدان‌های معروف در این شهر شناخته می‌شود.

اگر خودروی شخصی داشته باشید، به راحتی می‌توانید نام این مرکز خرید را در اپلیکیشن‌های مسیریاب جستجو کرده و بعد از پیدا کردن آدرس، به سمت آن حرکت کنید. اگر ماشین شخصی ندارید باز هم نیازی به نگرانی نبوده و هر ساعتی که بخواهید می‌توانید تاکسی بگیرید.

می‌توانید تاکسی دربست کرایه کنید یا از تاکسی‌های اینترنتی استفاده کنید. راه دیگری که وجود دارد استفاده از وسایل نقلیه عمومی است. اتوبوس‌های بلوار فردوسی و میدان جانباز کم نبوده و شما می‌توانید بعد از پرس و جو در رابطه با خطوط اتوبوس، مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. البته باید بدانید که ساعت کار اتوبوس در شهر مشهد بین ساعات 6 صبح تا 8 شب می‌باشد. بعد از این ساعت تنها اتوبوس‌های مسیر حرم به کار مشغول هستند.

ساعت کاری مجموعه تجاری پروما

مرکز خرید پروما بین ساعات 9 صبح تا 12 شب باز بوده و می‌توانید از فروشگاه‌های این پاساژ در این ساعات خرید کنید. البته باید این را بگوییم که در روزهای جمعه این مرکز خرید کار خود را از ساعت 10:30 صبح آغاز می‌نماید.

تلفن تماس: ۰۵۱۳۷۶۳۷۴۰۱

امکانات مرکز خرید پروما

در قسمت اول به صورت کامل تمامی بخش‌های این مرکز خرید را معرفی کردیم. در این قسمت قصد داریم تا به غیر از فروشگاه‌های این مرکز خرید، در رابطه با سایر امکانات تفریحی و خدماتی پروما صحبت کنیم.

  • شهربازی کودکان:
    این بخش در طبقه سوم قرار داشته و مخصوص کودکان است. می‌توانید بعد از خرید خود، کودکتان را به این شهربازی ببرید تا از وسایل بازی استفاده کرده و خاطره ماندگاری برای آن‌ها بسازید.
  • سینما:
    در مجموعه پروما سینمای 7 بعدی و 6 بعدی وجود دارد که انواع فیلم‌ها را پخش کرده و می‌تواند تجربه جذابی باشد.
  • بیلیارد:
    یکی از بازی‌های پرطرفدار، بیلیارد است. در پروما یکی از بهترین سالن‌های بیلیارد وجود دارد.
  • بولینگ:
    در پروما می‌توانید به بازی بولینگ مشغول شده و بعد از یک خرید طولانی، تفریحی جذاب را تجربه کنید.
  • وی آر کلاب:
    وی آر یا واقعیت مجازی یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات بوده و شما در پروما این فرصت را دارید که از آن استفاده کنید.

آشنایی با مرکز خرید پروما؛ لذت خرید با تخفیف در شهر مشهد

  • لیزر تگ:
    یکی از بازی‌های پرطرفدار، لیزر تگ است. این بازی تقریبا مانند پینت بال است با این تفاوت که خبری از رنگ و تیرهای دردناک نبوده و همه چیز با لیزر انجام می‌شود.
  • گیم سنتر:
    گیم سنتر برای همه جذاب بوده و باید بدانید که در گیم سنتر پروما می‌توانید بازی‌هایی مانند پلی‌استیشن و ایکس‌باکس را انجام دهید.

** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس