تمدید مهلت انتخاب خودرو در سامانه یکپارچه تا ثبت نام آخرین متقاضی

­سخنگوی وزارت صمت گفت: مهلت انتخاب خودرو در سامانه یکپارچه تا زمانیکه آخرین فرد متقاضی بتواند فرایند ثبت نام خود را نهایی کند تمدید می‌شود.

به گزارش مشرق، امید قالیباف اظهار کرد: با توجه به اختلال به وجود آمده در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ناشی از تقاضای زیاد ورود به سامانه، مهلت انتخاب خودرو تا نهایی شدن ثبت نام برای کل متقاضیان دارای حساب وکالتی به نام سازمان حمایت، تمدید خواهد شد.

سخنگوی وزارت صمت اضافه کرد: از افرادی که در مهلت مقرر حساب وکالتی به نام سازمان حمایت افتتاح کردند، اما به علت مشکلات فنی، بانک‌های عامل اسامی آن‌ها را به سامانه اعلام نکرده‌اند نیز ثبت نام به عمل خواهد آمد.

قالیباف گفت: افرادی که به اشتباه حساب وکالتی به نام ایران خودرو افتتاح کرده‌اند در این دوره نمی‌توانند ثبت نام کنند، اما فرصت ثبت نام برای آن‌ها در آخر فصل بهار ۱۴۰۲ فراهم می‌شود.

سخنگوی وزارت صمت با بیان اینکه تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز (۲۸ اسفند) حدود ۷۰۰ هزار نفر خودروی خود را در سامانه یکپارچه انتخاب کرده‌اند، افزود: سازمان حمایت به صورت کتبی بارها به بانک‌ها ابلاغ کرده است که به هیچ وجه حق مسدود کردن پول متقاضیان انصرافی را ندارد و بلافاصله بعد از انصراف باید پول این متقاضیان آزاد شود.

قالیباف گفت: سامانه ۱۲۴ وزارت صمت نیز آماده پاسخگویی به ابهامات و شکایات احتمالی متقاضیان درباره سامانه یکپارچه تخصیص خودرو است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    1 2
    سامانه وکالتی بانک ملی اطلاعات را برای سامانه یکپارچه فروش خودرو ارسال نکرده با وجود وکالتی کردن با نام سامانه یکپارچه خواهشمند است مشرق این مورد را حتما پیگیری کنید.
  • علی IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    0 0
    سامانه وکالتی بانک ملی اطلاعات را برای سامانه یکپارچه فروش خودرو ارسال نکرده با وجود وکالتی کردن با نام سامانه یکپارچه خواهشمند است مشرق این مورد را حتما پیگیری کنید.
  • هاشمی IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
    0 0
    سلام سامانه وکالتی بانک ملی اطلاعات را برای سامانه یکپارچه فروش خودرو ارساب نمرده با وجود وکالتی کردن با نام سامانه یکپارچه خواهش می کنم پیگیری شود.
  • مهران IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
    0 0
    خیلیا اشتباهی بخاطر اون فروش فوق العاده ایرانخودرو اشتباهی حساب وکالتی برای ایران خودرو باز کردن چرا کسی پیگیری نمیکنه
  • حسین IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
    0 0
    بنده در بانک کشاورزی حساب وکالتی بنام ایران خودرو باز کردم، کسی هم توجیه نکرده، لطفا در این زمینه هم چاره اندیشی کنید و فرصتی مجدد جهت اصلاح حساب وکالتی و ثبت نام در سامانه دهید.
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    0 0
    اخیرا طی شش ماه اخیر متوجه شدم یک فرد که عمدتا خانم هست خودروهای ایران خودرو کارخانه ای را با همان قدر افزایش حواله ای میفروشد و این جور که پیداست عوامل خود خودروساز و عامدانه با اطلاع برای خودش دلال در شهرها دارد و هر روز حداقل هزار خودرو هر کدام دویست میلیون تومن سود میفروشد و چرا تابحال سرباز امام زمان عج و غیره متوجه نشدند؟ این جور که خریدار میگفت فردی بانفوذه و هر کسی را قبول نمیکند و میترسد ولی پشتوانه دارد. مسلمان نباید با تقیه کردن اینجوری دزدی کند و ربط دهد به خدا بلکه باید سریع گردنش را بزنند و حلاله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس