مجموعه علی‌بابا همیشه با ارائه محصولات جدیدش، کاربران را شگفت‌زده می‌کند. این غول گردشگری هربار چیزی تازه از آستینش بیرون می‌آورد تا بخشی از نیاز بازار را برطرف کند. علی‌بابا روزی با ارائه پروازهای داخلی و خارجی، بلیط قطار و اتوبوس کارش را شروع کرد و اکنون پا را فراتر گذاشته و انواع اقامتگاه‌ها را برای اجاره پیشنهاد می‌دهد.

محصول جدید علی‌بابا برای کاربران عادی طراحی نشده و مخاطب آن سازمان‌ها و کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ هستند. البته شاید این محصول با تغییراتی در جزئیات در آینده نه‌چندان دور برای کاربران عادی هم قابل‌استفاده باشد. سفرکارت علی‌بابا به‌عنوان یک هدیه سازمانی منحصربه‌فرد طراحی شده است. در این مطلب با ما همراه باشید تا ضمن معرفی این کارت هدیه سفر، به بررسی امکانات و شرایط خرید آن بپردازیم.

شرکت سفرهای علی‌بابا

شرکت سفرهای علی‌بابا بزرگ‌ترین مجموعه در زمینه فروش محصولات سفر و گردشگری است. این مجموعه سال 93 تاسیس شد و از همان زمان برای ماموریت خود یعنی ارائه خدماتی با بهترین کیفیت تلاشش را به‌کار گرفت. با گذر زمان محصولات متنوعی به این سامانه اضافه شد؛ محصولاتی که همگی با هدف تجربه سفری راحت و به‌یادماندنی طراحی شدند.

مجموعه علی‌بابا اعتبارش را روی اعتماد کاربران سرمایه‌گذاری کرده است. هفت میلیون کاربر فعال به علی‌بابا اعتماد کردند و خرید انواع بلیط و رزرو اقامتگاه و هتل را از سامانه علی‌بابا انجام می‌دهند. گستردگی برند علی‌بابا و مورداطمینان بودن آن باعث شده به رتبه یک فروش خدمات گردشگری در ایران تبدیل شود.

یکی از کارهایی که علی‌بابا انجام داده، تحت‌پوشش قراردادن مقاصد مختلف برای سفر است. شما در سایت یا اپلیکیشن علی‌بابا می‌توانید برای سفر به 996 نقطه از ایران و جهان بلیط بخرید و جایی برای اقامت رزرو کنید.

از جدیدترین امکانات علی بابا یعنی سفرکارت چه می‌دانید؟

سفرکارت علی‌بابا

سفرکارت علی‌بابا نوعی کارت هدیه سفر محسوب می‌شود که برای هدیه‌دادن از سوی سازمان‌ها و برندهای قدیمی و نوپا به مخاطبان خاص‌شان طراحی شده است. بازدید از کلیسای وانک اصفهان، مزه‌کردن طعم شله‌های مشهد، قدم‌زدن در آب‌انبار باسیلیکا استانبول، قایق‌رانی در آب‌های خلیج‌فارس، تماشای آسمان شب در دره ستارگان قشم، سرزدن به موزه آینده دبی، خرید از مجتمع میگروس آنتالیا و... همگی از تجربیاتی هستند که با سفرکارت می‌توان به آن‌ها دست یافت.

با دردست داشتن سفرکارت علی بابا می‌توان انواع بلیط را از این سامانه خرید یا هر نوع اقامتگاهی را (متناسب با سلیقه و بودجه خریدار) رزرو کرد. سفرکارت طراحی شده تا سازمان‌ها حس خوب سفر و حس خوب هدیه‌گرفتن را همزمان به مخاطبشان هدیه دهند. مخاطب اصلی سفرکارت ، مشتریان قدیمی، مشتریان جدید احتمالی، همکاران، کارکنان و شرکای تجاری هستند.

ویژگی‌های کارت هدیه سفر

خوشبختانه سفرکارت به میزان مشخصی از اعتبار محدود نیست. این خبر خوبی برای افرادی است که با بودجه کم قصد سفارش این کارت هدیه سفر را دارند. حداقل و حداکثر اعتبار این محصول به نظر مستقیم سفارش‌دهنده بستگی دارد. یکی از ویژگی‌های کارت هدیه سفر علی‌بابا نقدنشدن آن است. اعتبار سفرکارت فقط برای خرید از سایت یا اپلیکیشن علی‌بابا طراحی شده و نمی‌توان آن را نقد کرد. دلیل اصلی چنین طراحی در سفرکارت ترغیب افرادی به سفر است که تمایل چندانی برای رفتن به مسافرت از خود نشان نمی‌دهند.

ویژگی جذاب دیگر این محصول، امتیازات خاص آن در سفارش‌های ویژه (سفارش‌هایی با تعداد زیاد یا مقدار اعتبار بالا) است. در چنین سفارش‌هایی کارت‌های اعتباری سفر با درج نام و لوگوی اختصاصی برندتان چاپ می‌شوند. این کار تاثیرگذاری بیشتر روی مشتریان را در پی دارد.

از جدیدترین امکانات علی بابا یعنی سفرکارت چه می‌دانید؟

در سازمان‌های بزرگ دسترسی به کدهای کارت هدیه برای مدیریت بهتر آن‌ها، اطلاع‌رسانی به مخاطبان ویژه سازمان، نگارش گزارش‌های مربوط به هزینه و درآمد و... ضروری است. مجموعه علی‌بابا در سفارش‌های ویژه کدهای سفر کارت را در قالب فایل اکسل دراختیار سازمان سفارش‌دهنده قرار می‌دهد تا در سیستم‌های ویژه اتوماسیون سازمان مورداستفاده قرار گیرد.

خرید سفرکارت در چند دقیقه

اولین راه برای خرید سفر کارت، مراجعه به سایت علی‌بابا و صفحه معرفی سفرکارت است. در این مرحله همه اطلاعات لازم درباره معرفی و امکانات جدیدترین محصول علی‌بابا را بخوانید. با ضربه روی گزینه ثبت درخواست، فرمی روی صفحه نمایشگرتان ظاهر می‌شود که پرکردن آن برای ثبت سفارش سفر کارت ضروری است. در این فرم باید اطلاعاتی مانند نام ونام‌خانوادگی، مبلغ درخواستی برای اعتبار، نشانی ایمیل، نام برند، شماره تلفن و توضیحات تکمیلی را بنویسید. پس از آنکه کارشناسان تیم فروش سفرکارت علی بابا فرم را دریافت کردند، برای ثبت نهایی سفارش با شما تماس می‌گیرند.

راه دیگر خرید سفرکارت، ارسال اطلاعات ضروری به آدرس ایمیل Safarcard@alibaba.ir است. این روش برای افرادی مناسب خواهد بود که نیازی به کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول ندارند و تصمیم نهایی خود را برای خرید گرفته‌اند. آن‌هایی که دنبال ارتباط مستقیم با تیم فروش سفرکارت هستند، می‌توانند با شماره 02100000000 تماس بگیرند. کارشناسان علی‌بابا پس از ارائه راهنمایی‌های لازم برای خرید و پاسخگویی به سوالات سفارش‌دهنده، خرید سفرکارت را نهایی خواهند کرد. یادتان باشد افرادی که در تهران ساکن هستند و با تلفن ثابت سفرکارت را سفارش می‌دهند، نباید کد 021 را شماره‌گیری کنند.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس