کد خبر 1475373
تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹
ممبینی: درباره غیبت سردار سوال نکنید/ امیدوارم با مربی ایرانی شروع خوبی داشته باشیم

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر غیبت سردار آزمون گفت: لطفا از این سوال‌ها نپرسید و درباره مسابقه صحبت کنید.

به گزارش مشرق، هدایت ممبینی سرپرست دبیرکلی فدراسیون ن فوتبال پنجشنبه شب پیش از آغاز دیدار تدارکاتی ایران و روسیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امیدواریم شاهد بازی خوبی باشیم؛ پیش‌بینی کرده‌ایم دیدارهای تیم ملی در فیفادی‌ها پر باشد تا تیم با قدرت بیشتری راهی جام ‌ملت‌ها شود.

وی افزود: امیدواریم تیم ملی با مربی ایرانی شروع خوبی داشته باشد. خیلی خوشبین هستیم که تیم ملی با قلعه‌نویی شروع خوبی پس از جام‌جهانی داشته باشد و امیدوار به درخشش این تیم در جام ملت‌ها هستیم.

سرپرست پشت دبیرکلی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه بازی با کنیا در ۸ فروردین و در ساعت ۲۰:۳۰ قطعی شده است، در واکنش به غیبت سردار آزمون در اردوی تیم ملی و انتشار عکس‌هایش در گنبد در حال بازی والیبال و اسب سواری، توضیح داد: لطفا از این سوال‌ها نپرسید و درباره مسابقه صحبت کنید.

ممبینی درباره اینکه آیا کارمندان فدراسیون شب عید حقوق گرفتند، خاطرنشان کرد: حقوق می‌گیرند و نگران نباشید.

وی در پایان درباره نامه سازمان بازرسی مبنی بر دو شغله بودن وی و برکناری‌اش هم گفت: نامه‌ای به دستم نرسیده، نگران من نباشید، من همچنان در خدمتتان هستم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید فروزان CH ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
    2 1
    کلا این مرتیکه آزمون را نباید دیگر یه تیم ملی دعوت کنند ، عدهای چهره واقعی خود را ژمان اغتشاشات نشان دادند یک‌ بازیکن تیم‌ملی حکم یک سرباز دز دفاع از مرزها را دارد ،اکر دفاع نکند منافق است ،
  • IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
    3 0
    برای تیم ملی ناز کرده باید کنار گذاشته شود
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
    0 0
    تو مسابقات قطر فقط تو زمین راه میرفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس