‌‌‌

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا با اشاره به شکست مفتضحانه دشمن در جریان ناآرامی‌های اخیر گفت: پوشش ۴۰۰ نقطه برای مقابله با ناآرامی‌ها در دستور کار قرار دارد.

به گزارش مشرق، سردار حسن کرمی، در رزمایش سراسری ارتقای امنیت اجتماعی در سال ۱۴۰۲ با گرامی‌داشت سال نو و با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان با عید نوروز، افزود: ما یکی از واحدهای حرفه‌ای و چند مهارتی نیروهای مسلح هستیم که به‌عنوان پلیس نظامی در مجموعه فرماندهی کل انتظامی کشور افتخار خدمت‌رسانی به مردم عزیز ایران را داریم. یگان ما ویژگی‌های خاصی را دارد که تقریباً در بین نیروهای مسلح منحصر به فرد است.

وی با اشاره به انعطاف یگان‌های ویژه فراجا اظهار کرد: متناسب با جغرافیا و تهدیدات می‌توانیم تنظیم کنیم و تجهیزات مناسب با هر نوع مأموریت را در اختیار را داریم و افتخار داریم که عمده تجهیزات در داخل کشور ساخته می‌شود.

کرمی با بیان اینکه نیروهای جوان، مؤمن و انقلابی از ویژگی‌های منحصر به فرد یگان‌های ویژه فراجا است، گفت: بر اساس مأموریت‌های شش گانه که در سند راهبردی مشخص شده است، با هر کس و هر نوع تهدید در هر زمانی آماده جانفشانی و فداکاری هستیم و هرگز به دشمنان اجازه نخواهیم داد آرامش مردم را بر هم زنند.

وی خاطرنشان کرد: در ابرفتنه اخیر که با پیروزی پشت سر گذاشتیم و نام آن عملیات را لبیک با زینب (س) نهادیم توانستیم دشمن را با همه توان و همه استعداد خود از نظر مادی، نیروی انسانی و پشتیبانی رسانه‌ای زمین گیر کنیم و دماغ آن را به خاک بمالیم.

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا اظهار کرد: دشمن همه توان خود را به میدان آورد اما در مقابل توان و قدرت نیروهای عمل کننده در این عملیات زانو زدند و ما پیروز شدیم و آنها نتوانستند به اهداف خود برسند و ما هستیم، ماندیم و خواهیم ماند اما آنها با شکست مفتضحانه به جان هم افتادند.

وی با بیان اینکه آثار و پیامدهای عملیات کنترل ناآرامی‌های اخیر آرایش سیاسی جدیدی را در منطقه تجربه می‌کند، اذعان کرد: هم گرایی و اتحاد و انسجام بین دولت‌های منطقه در حال شکل گیری است و اثری از طرح خاورمیانه بزرگ و طرح رژیم صهیونیستی نمی‌بینیم و آنها در منطقه جایگاهی نخواهند داشت.

کرمی خطاب به نیروهای یگان‌های ویژه فراجا گفت: شما رزمندگان در یگان‌های ویژه نقش اصلی را در این پیروزی‌ها داشتید. شماها باید به خود افتخار کنید که در چنین دوره‌ای در این مجموعه خدمت کردید و آرامش و امنیت را در مقابل فتنه بزرگ به کشور بازگرداندید.

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا تصریح کرد: شما عزیزان در عملیات‌های مردم‌یاری پیشتاز هستید و هر جا مردم به کمک نیاز دارند، دریغ نمی‌کنید. ما هرگز عملیات مردم یاری شما در سیل، زلزله، برف و حوادث غیرمترقبه که به وجود می‌آید فراموش نمی‌کنیم و خدمات شما در اربعین هرگز فراموش نخواهد شد.

وی با بیان اینکه در حوزه امنیت داخلی غیر از کنترل ناآرامی‌ها نقش‌های جدیدی را بر عهده خواهیم گرفت، گفت: در آینده ملموس‌تر و بیشتر از این نوع مأموریت‌ها را در برنامه‌های خود بر اساس تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور در ایجاد امنیت در جای جای کشور خواهیم داشت.

کرمی ادامه داد: در پشتیبانی از واحدهای مرزی عملیات رزمی را در دستور کار داریم که اگر نیاز شد از واحدهای مرزی پشتیبانی کنیم. برای نقش‌های جدید نیازمند تجهیزات و آموزش‌های جدید هستیم و از ابزار فنی و پیشرفته باید برخوردار باشیم که اینها در دستور کار قرار دارد.

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا در ادامه عنوان کرد: در سال ۱۴۰۲ ظرفیت خود را باید به دو برابر وضع موجود افزایش دهیم تا بتوانیم برای مقابله با ناآرامی‌ها ۴۰۰ نقطه را پوشش دهیم.

وی بیان کرد: در عملیات ظفر به دنبال جلب رضایت خداوند متعال و جلب رضایت مردم هستیم که بهترین هدیه برای ما این دو دستاورد خواهد بود. در این عملیات بخشی از توان خود را پای کار آوردیم و به صورت گشت‌های محسوس و غیرمحسوس و دسته‌های اطلاعاتی برای مقابله با جرایم آشکار که مردم را نگران می‌کند به کارگیری کردیم و به صورت قاطعانه با این جرایم برخورد خواهیم کرد.

کرمی خاطرنشان کرد: برخورد با جرایم خشن و مجرمان تحت تعقیب جز برنامه ماست که انشالله برخورد مناسبی را برابر مقررات انجام خواهیم داد. گشت‌های عملیات ظفر در سراسر کشور متناسب با جغرافیای جرم و ساعت وقوع جرایم فعال هستند و به تمام کسانی که آرامش و امنیت مردم را بر هم می‌زنند اخطار می‌دهیم که با برخورد قاطعانه مواجه خواهید شد.

وی ادامه داد: مرحله اول عملیات ظفر تا پایان تعطیلات خواهد بود و در صورت صلاحدید فرمانده کل انتظامی متناسب با نیاز جامعه ادامه پیدا خواهد کرد.

کرمی بیان کرد: بدون پشتوانه مردم در مأموریت‌ها هرگز نمی‌توانیم موفقیت‌های ایده آلی داشته باشیم و در عملیات لبیک یا زینب با پشتیبانی مردمی موفقیت‌های درخشانی را به دست آوردیم.

وی اظهار کرد: امیدوارم تلاش و زحمات شما همکاران عزیز در سراسر کشور مورد رضایت پروردگار متعال قرار گرفته باشد و بتوانیم مانند سایر مأموریت‌ها و عملیات‌های افتخارآفرین از این مأموریت نیز سربلند خارج شویم.

در ادامه عملیات ظفر با رمز یا علی ابن ابی طالب (ع) در سراسر کشور آغاز شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 45
  • در انتظار بررسی: 99
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    41 66
    خدا قوت به نیروهای زحمت کش و خدوم فراجا. در پناه الله و مهدی فاطمه (س) همیشه پیروز باشید
    • RU ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
      20 8
      هر كاري كنين دل اين مردم
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    18 42
    بدون سیاست کیفری موثر امکان ندارد مردم احساس امنیت کنند و تلاش پلیس فداکار هم به چشم ننیاید چون در خانه خودمان هم احساس نا امنی می کنیم از دست سارق راه علاج تبعید تبهکاران خطرناک به سیبری اردوگاه کاره
    • یدالله 2 IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
      35 18
      از اربابت پوتین خوب درس گرفتی .نه بیست سال غیبت ارباب کوچولوت و حضور در دانشگاه روسیه کارخودش رو کرده . چه ارزان فروختید خود را
  • US ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    23 47
    حامیان داعش داخلی همان حامیان پزشک قاتل شهید عجمیان هستند که حکم قصاص پزشک قاتل را بر خلاف درخواست قصاص خانواده اش باطل کردند. لعنت و ننگ بر عاملان جلوگیری از قصاص پزشک قاتل عامل شهادت مظلومانه شهید عجمیان. دکتر ولایتی و پزشکیان باید بمردم اعلام کنند که موافق یا مخالف قصاص پزشک داعشی قاتل شهید عجمیان هستند و قوه قضائیه باید علت لغو قصاص پزشک قاتل با وجود درخواست خانواده اش را اعلام کند.
  • US ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    19 36
    علی مطهری تو برنامه زنده تلویزیونی نابودی داعش در سوریه توسط ایران را محکوم کرد و بطور ضمنی حمایت اصلاح طلبان از داعش را در تلویزیون صراحتاً اعلام کرد. این اصلاح طلبان هم دست کمی از داعشی ها ندارند و دستشان برسه مثل داعشی ها مخالفانشان را سلاخی می کنند. نمونه اش جلوگیری پزشکیان از قصاص پزشک داعشی قاتل شهید عجمیان
    • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
      10 10
      علی مطهری اصولگراست
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    21 29
    _خداپشت پناه تان ودعای خیرملت سرافراز وشهیدپرور همیشه بدرقه ی راه پرافتخارتان باد..
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    62 9
    دشمنان مردم فقر و تورم ودزدی و اختلاس آقازاده هستند اغلب آشوبها و اعتراضات بواسطه همین است اگه توانش را دارید با اینا مقابله کنید . مردم بخاطر اینها معترضند ولا غیر
    • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
      28 3
      مردم از نظر معیشتی مشکل دارند.ازدواج .تورم .اختلاس .پارتی بازی .بعضی مدیران نالایق در راس قرار گرفتن .اگر راست میگید ریشه یابی برای اینها کنید نه سرکوب معترضان
    • جواد IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
      4 20
      دراین ۳ماه اغتشاشات برعکس اغتشاشات سال‌های قبل که طبقه متوسط و ضعیف به خاطر مسائل اقتصادی آشوبگری می‌کردند این بارشکم سیرها وبچه پولدارها بالاشهر دست به آشوبگری زدند درهمین شیراز که من هستم اکثراغتشاشگرها لباس های مارکدار گران تن‌شان بود باگوشی های گرون بازاراز وحشی بازی هاشون فیلم وعکس میگرفتند
  • مهرداد IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    48 6
    وظیفه شما حفاظت از مردم است
    • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
      8 20
      از مردم در برابر وحوش برعنداز و داعشی حفاظت می کنن
    • !! IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
      7 1
      خب منظور ؟!
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    9 29
    باسلام ودرود بر پاسداران فراجا رهروان راه امام حسین علیه السلام وارثان بدر و حنین
  • نوری IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    17 1
    چرا این عملیات برای حذف مسئولان ناکارآمد، فقر ،بیکاری و تبعیض ورانت آغاز نمیشود. بدون حذف مشکلات این اقدام کوچکترین وکمترین کارآیی را خواهد داشت.
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    4 6
    درود بر نیروهای مردمی
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    8 0
    مردم می گویند ای فرزندان .نظامی وغیره که از خانواده فقیر ید وبه ناچار به این کارآمدیدما درخواست داریم قیمت ها رابه قیمت سال قبل برگردونید مامردم وام میلیاردی قرض الحسنه نگرفته ایم که با افزایش تورم که به نفع اقساط وام دهنده اگرآن راهم بده خوب باشد.
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    14 1
    اراده مردم هر چه باشد محقق خواهد شد
  • نورانی IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    19 5
    یک دولت ناکارآمد،یک مجلس ضعیف
  • فرزاد IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    2 13
    باید با مخلان امنیت ملت وکشورباقاطعیت برخوردکرد قوه قضائیه باید با مشت آهنین وآشوبگران واغتشاشگران برخورد کند تادرس عبرتی برای دشمنان داخلی و خارجی شود ‌.درموردپزشک قاتل شهید عزیز روح الله عجمیان هم ملت ایران اسلامی خواهان اشد مجازات هستند و این پزشک منافق باید اعدام گردداین خواست ملت بزرگ ایران اسلامی است.
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    4 0
    مجازات سارقین متناسب نیست کسیکه سرقت کرده باید دستش قطع بشه نه چند روز زندان بشه بعد ازاد بشه راههای جدید سرقت را یاد گرفته تحمیع جنایتکاران در زندان یک دوره اموزشی برای جنایتت جدید انهاست امیدواریم احکام اسلامی سرقت اجرا زشه تا این همه سرقت در کشور کم بشه چرا این همه سارق ماشین و..دست یکی قطع نمیشه واینقدر سارقین با خیال راحت بعد ده بار دستگیری بازم سرقت میکنند چون مجازات باز دارنده نیست وتناسب با جرم ندارد
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    1 10
    روزه خواری علنی دیگ عادی شده.اگ فراجا میخواد به وظیفه خودش عمل کنه یکیش مبارزه با دهن کجی بعضی ها به ماه رمضان.
    • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
      4 11
      با بی‌حجاب هایی که محجبه رو میزنن هم باید برخورد کنن
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    6 1
    سالی که نکوست از بهارش پیداست
  • عبدالعلی گل بابا نژاد IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    1 5
    یک حکومت هرگز مسائل امنیتی پیش عموم بازگو نمی کند
  • علی IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    2 1
    شما هرچه تلاش کنید دشمنی که خودروسازان برای رهبری وحکومت ایجاد می کنند را جبران نمی کند
  • ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    2 8
    دوستتون داریم
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    2 9
    عالی
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    6 1
    آقا ملتو اونا که این رویه رو قبول ندارن
  • ناشناس US ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    0 0
    قابل توجه
  • داریوش IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    4 0
    بیشترین و بدترین تهدید تورم گرانی ‌و فقر مردم و بی عدالتی و دروغگویی هستش اگر با این ها مقابله و مبارزه کنید هیچگونه اعتراض اصلا صورت نمیگیرد
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    10 1
    کشورای دیگه دارن به رفاه و آسایش مردمشون مینازن
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    8 0
    خدا به ما مردم رحم کنه
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    3 15
    دمتون گرم خوب سوسک های برعنداز رو له کردبن کیف کردم
  • علیرضا IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    3 13
    درودبرشماجوانان ایران اسلامی نامتان دردفتریاران مهدی صاحب الزمان ثبت گردد
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    0 8
    الان مردمه ما خودشون نمی دونن دقیقا چی می خوان
  • عبداله IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    7 0
    لطفا نسبت به برخورد با سارقین و اراذل واوباش که امنیت اجتماعی کشور را بخطر انداختند اقدام جدی و اساسی بعمل آورید.
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    0 8
    در اغتشاش ها باید منبع تردد اعلام میشد تا اغتشاشطلبان داعشی وطنفروش نتوانند سوء استفاده نکنند
  • هاشمیان IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    17 1
    خخخخخخخ
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    12 2
    یک سرفه که نیست فراجا بر سر مردم خودش حمله کند باید با زور و دشمن اقتصادی حمله کنه نه مردم بی دفاع که از حق خودشون دفاع میکند و مسئولین بر تورم
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    15 5
    برای دفاع از مردم که نیست
  • آسمان آبی IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    0 0
    زنده باد پلیس مقتدر . ضمنا" خجالت نمیکشید اسم دخترهایی که خودشون رو لخت کردن یا اون کفتارهایی که وسط خیابون بچه های مردم رو صلاخی کردن معترض میذارید؟ حیا کنید ...
  • حسن IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    0 0
    احسنت وخداقوت.ازتمام نیروهای فراجا وامنیتی که جانشان رابرای امنیت ما ملت میگذارند تشکر وقدردانی میکنیم.
  • سعید IR ۰۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
    0 0
    احسنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس