اسرائیل

رژیم صهیونیستی با تنش‌ها و اختلافات فعلی، روز به روز به هرج و مرج کامل و جنگ داخلی نزدیک تر می‌شود.

سرورس جهان مشرق - معترضان علیه دولت نتانیاهو و طرح اصلاحات قضائی، با تجمع در مرکز تل آویو، اقدام به تظاهرات و اعتراض علیه دولت رژیم صهیونیستی کردند.

معترضان در برنامه اعتراضات خود، ایجاد اختلال و مسدود کردن راه ها و جاده ها را در دستور کار قرار داده اند. پیش بینی می شود که در روزها و هفته های پیش رو، میزان خشونت و درگیری های در سرزمین های اشغالی افزایش یابد.

مقامات رژیم صهیونیستی تاکنون هیچ توافقی با یکدیگر بر سر اختلافات خود انجام نداده اند که این مسئله به معنی استمرار تنش ها و وخیم تر شدن درگیری ها در سرزمین های اشغالی است.

بنیامین نتانیاهو اعلام کرده است که طرح اصلاحات قضائی که مخالفان از آن به عنوان کودتای قضائی یاد می کنند، روند بررسی آن بدون هیچ گونه تاخیری ادامه پیدا خواهد کرد.

دادستان رژیم صهیونیستی روز جمعه بنیامین نتانیاهو را به دلیل نادیده گرفتن تعارض منافع در طرح اصلاحات قضائی به نقض قانون متهم کرد. دادستان کل رژیم صهیونیستی در نامه‌ای به نتانیاهو به او گوشزد کرده که ورود او به اصلاحات قضائی با توجه به اتهامات مطرح شده علیه او در چند پرونده فساد، نقض قانون محسوب می‌شود.

در پی نامه دادستان، گروه «جنبش حکومت کیفی در اسرائیل» گفته قصد دارد با تنظیم شکایت‌نامه‌ای نتانیاهو را به اهانت به دادگاه متهم کرده و خواستار صدور جریمه سنگین و حبس برای او شود.

معترضان اعلام کرده اند که قصد دارند فعالیت های اعتراضی خود را تشدید کنند و هفته پیش رو را، هفته ملی اعتصاب نامگذاری کرده اند و طی آن از صهیونیست های ساکن اراضی اشغالی درخواست کرده اند که در هر نقطه ای، دست به اعتصاب و اختلال در امور بزنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • عطار IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
    1 1
    خدا پشت و پناه همه اغتشاش گران باد تا نابودی کامل رژیم اسقاطیل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس