اسرائیل

همزمان با افزایش اختلافات در کابینه تل‌آویو و هشدارها درباره انحلال آن، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز سخنرانی خود برای اعلام توقف طرح تغییرات قضائی را به تعویق انداخت.

به گزارش مشرق، در حالی که گفته شده بود «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی تصمیم گرفته توقف طرح جنجالی تغییرات قضائی را اعلام کند، اما اکنون از تعویق این بیانیه خبر می‌رسد.

«ایتمار بن‌گِویر» وزیر امنیت داخلی رژیم موقت صهیونیستی امروز (دوشنبه) هشدار داد اگر نتانیاهو طرح تغییرات قضائی را متوقف کند، او نیز کابینه این رژیم را از اکثریت انداخته و منحل می‌کند.

به نوشته رسانه‌های عبری‌زبان، بعد از این هشدار بود که نتانیاهو نیز سخنرانی خود در کنست برای اعلام توقف طرح تغییرات قضائی را به تعویق انداخت.

پیش از این مقام‌های حزب لیکود گفته بودند که نتانیاهو توقف اجرای طرح تغییرات قضائی را بعد از جلسه چند ساعته با کابینه امنیتی-سیاسی رژیم صهیونیستی، طی سخنرانی در کنست در ساعت ۱۰ (به وقت محلی) اعلام خواهد کرد.

امروز همچنین «یواف گالانت» وزیر مخلوع جنگ رژیم کودک‌کُش صهیونیستی - که روز گذشته توسط نتانیاهو برکنار شده بود - به کنست رفته تا درباره عواقب امنیتی طرح مذکور به نمایندگان پارلمان این رژیم هشدار بدهد.

روز گذشته نیز رسانه‌های صهیونیستی از شکاف‌های جدید در حزب لیکود بر سر طرح تغییرات قضایی خبر دادند و نوشتند که نمایندگان عضو این حزب به دو دسته موافق و مخالف این برنامه تقسیم شده‌اند؛ تا جایی که نتانیاهو ناگزیر شد دستور برگزاری نشست فوری سران احزاب ائتلاف حاکم را صادر کند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
    0 0
    یه مسئله ایی که همه از هر طیفی بایستی درکش کنند: یادتون باشه: ایران رو از بیرون به گفته بن اره، جنگ رو بداخل ایران میکشانم... میخواستند به هم بریزند. حالا اختلافاتی هست، ولی بحول و قوه‌ی الهی و مردم ولایتمدار، فتنه خوابید. اسقاطیل، از درون خود، فتنه خودجوشی در حال شکل گیریه و داره بیشتر میشه. اینا یهودیهای خیلی خفنن! اصلا تو بگو غرب و آمریکا، میخان دنیا رو اداره کنند؟! پس بگو اللهم عجل لولیک الفرج...دنیا بایستی برود به سمت خداپرستی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس