توصیه نتانیاهو به وزرای کابینه رژیم صهیونیستی درباره بایدن

نتانیاهو در حالی که مدعی شد ائتلاف تل آویو- واشنگتن تزلزل ناپذیر است، به وزرای کابینه اش توصیه کرد از اظهارنظر درباره سخنان بایدن خودداری کنند.

به گزارش مشرق، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با وزرای کابینه خود توصیه کرده است تا درباره اظهارات رئیس جمهور آمریکا اظهار نظر نکنند.

بر اساس این گزارش، در پی تشدید مشاجره لفظی مقامات رژیم صهیونیستی با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا، دفتر نخست وزیر رژیم اشغالگر اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو به وزرای کابینه خود توصیه کرده است از اظهارنظر درباره سخنان بایدن خودداری کنند.

این خبر در حالی است که نتانیاهو طی سخنانی گفت: هیچ چیزی نمی‌تواند بر روابط آمریکا و اسرائیل تأثیر منفی بگذارد و ائتلاف بین دو طرف تزلزل ناپذیر است.

این موضع گیری ها در حالی است که تشدید تنش های لفظی بین تل آویو و واشنگتن به اوج خود رسیده است. به طوری که رئیس جمهور آمریکا شامگاه سه شنبه در واکنش به بحران در سرزمین‌های اشغالی ضمن ابراز نگرانی شدید از این بحران گفت: امیدواریم که نتانیاهو از طرح اصلاحات قضائی در اسرائیل عقب نشینی کند.

بایدن همچنین تأکید کرد که از نتانیاهو برای سفر به واشنگتن در آینده نزدیک دعوت نکرده است و افزود که اسرائیل نمی‌تواند به شرایط فعلی ادامه دهد.

بنیامین نتانیاهو در واکنش به اظهارات بایدن گفت که اسرائیل دولتی مستقل و دارای حق حاکمیت است و تصمیماتش را بر اساس فشارها از خارج اتخاذ نمی‌کند. «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم نیز در واکنش به اظهارات اخیر بایدن گفت که بایدن و دولت او باید بدانند که اسرائیل مستقل است و یکی از ستاره‌های پرچم آمریکا نیست.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    0 0
    امسال ساله خونه اسرائیل سرنگونه امسال ساله خونه آمریکا سرنگونه مرگ بر آمریکا کودک کش
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    0 0
    ما هم نتانیابوهای داخلی زیاد داریم.کد خدا هرچی گفت ما نباید چیزی بگیم،میشی تندرو.ولی اگه یه کشور دوست با ایران این کارو بکنه چی؟
  • شاکی IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    4 0
    این نتانیاهو دقیقا حکم سگی رو پیدا کرده که پاچه صاحبش رو داره گاز میگیره
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    1 0
    گرگها از الاغ می ترسند.خخخخ
  • ایرانی🇮🇷 IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    0 0
    اسرائیل یک پادگان نظامی است! تمام افراد داخل دستگاههای رژیم، قبلاً گروههای کوچک تروریستی بودند که خود آمریکا و برخی کشورهای اروپائی آنها را در لیست تروریست قرار دادند. شاکله ارتش اسرائیل در بدو تاُسیس از اجماع همین گروهکهای چند نفره شکل گرفت. و فقط با زور اسلحه از پا در خواهند آمد!! جبهه مقاومت در کمین است و در انتظار لحظه موعود برای کشتار صهیون. بزودی ان شاء الله.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس