کد خبر 1476523
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
بیانیه جهاددانشگاهی به مناسبت یوم‌الله ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران

بی‌گمان دوازدهم فروردین‌ماه ۱۳۵۸ یک مقطع تاریخی بی‌نظیر و از سرنوشت‌سازترین روزها در کشورمان است که در آن وعده حق خداوند مبنی بر برپایی حکومت مستضعفین جامه عمل پوشید.

به گزارش مشرق، جهاد دانشگاهی به مناسبت فرارسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

«بی‌گمان دوازدهم فروردین‌ماه ۱۳۵۸ یک مقطع تاریخی بی‌نظیر و از سرنوشت‌سازترین روزها در کشورمان است که در آن وعده حق خداوند مبنی بر برپایی حکومت مستضعفین جامه عمل پوشید و نور امید و شوق رهایی از سیطره مستکبران در دل ملتهای محروم و تحت ستم در سراسر جهان تابیدن گرفت.

۱۲ فروردین؛ مکمل و متمم انقلاب بیست‌ودوم بهمن‌ماه ۵۷ به رهبری و هدایت حضرت امام خمینی(ره) و روز به بار نشستن خون‌های بهترین فرزندان ایران اسلامی است. مردم ایران در این روز با شکوه، جلوه‌ای از حضور آگاهانه، متعهدانه و کم‌نظیر خود را پای صندوق‌های رای به نمایش گذاشته و خط بطلانی بر رژیم ستم‌شاهی کشیده و نظام‌مقدس جمهوری اسلامی را برای اداره کشور برگزیدند.

امسال در دهه پنجم انقلاب اسلامی و همزمان با استشمام عطر روح‌بخش بهار قرآن در حالی به استقبال این روز فرخنده می‌رویم که هدف دشمنان این مرز و بوم حذف تمام چیزهایی است که مردم را به یاد اسلام‌ناب و انقلاب می‌اندازد. هدف آنان تبدیل حکومت مردم‌سالار به یک حکومت باب میل استکبار؛ مطیع و فرمان‌بردار است.

دشمنان قسم خورده ملت ایران در تلاشند تا با سودجویی از ظرفیت امپراتوری رسانه‌ای و تصویرسازی وارونه از دستاوردها و پیامدهای انقلاب‌اسلامی؛ از دوران ستم‌شاهی، جامعه‌ای رویایی و پوشالی را مخصوصاً برای جوانان ترسیم و تداعی کنند. البته این اولین توطئه دشمنان برای از پای‌درآوردن نظام‌مقدس جمهوری اسلامی نیست و این نظام از همان ابتدای شکل‌گیری با انواع توطئه‌ها و دسیسه‌ها مواجه بوده است؛ از هجوم نظامی در هشت سال دفاع مقدس و تهاجم فرهنگی و جنگ اقتصادی تا به کارگیری یک جنگ ترکیبی تمام عیار علیه ملت ایران طی ماه‌های گذشته که به خیال خام خود تصور آن داشتند که می‌توانند با تمام توان داخلی و خارجی در قالب انواع فتنه‌انگیزی‌ها و اغتشاشات در مسیر براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کنند، اما این بار هم با حضور آگاهانه و مقتدرانه مردم فهیم و ولایت مدار ایران، ناکام مانده و به لطف خدا در آینده نیز راه به جایی نخواهند برد.

جهادگران جهاد دانشگاهی یاد و خاطره آن انتخابات سرنوشت ساز و تاریخی را گرامی می‌دارند و برای مقابله با هجوم همه‌جانبه دشمن این وظیفه را برای خود قائلند که با جهاد تبیین از طریق ظرفیت رسانه‌ای، فرهنگی و هنری این نهاد، نگذارند شعله امید در دل جوانان کشور خاموش شود.

اعضای جهاد دانشگاهی، این نهاد برآمده از بطن انقلاب اسلامی، پیمان می‌بندند در سال ۱۴۰۲ که از جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال «مهار تورم، رشد تولید» نام‌گذاری شده است، همه توان علمی، پژوهشی و آموزشی خود را در حوزه‌های مختلف فنی و مهندسی؛ پزشکی و سلامت؛ کشاورزی و دامپروری و علوم انسانی به کار گرفته و با کمک به تجاری سازی و حمایت از توسعه شرکت‌های دانش بنیان و فناور برای تحقق مطالبه رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی، همگام با سایر اقشار جامعه، لحظه‌ای از پای ننشینند.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    0 0
    الان هم بزارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس