کد خبر 1476764
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳

به گزارش مشرق، همزمان با فرارسیدن دوازدهم فروردین، مصادف با روز جمهوری اسلامی ایران، کاربران فضای مجازی در توئیتر، نسبت به این روز واکنش نشان دادند.

روز جمهوری اسلامی، نتیجه همه‌پرسی رسمی که در روز دهم و یازدهم فروردین ماه سال ۱۳۵۸ شمسی برگزار شد، اعلام گردید و مردم ایران با اکثریت قریب به اتفاق یعنی ۹۸/۲ درصد به نظام جمهوری اسلامی، رای مثبت دادند و این روز در تاریخ ملت ایران "روز جمهوری اسلامی" نامیده شد.

کاربران توئیتری نیز با استفاده از نقل قول های شهدا، امام خمینی(ره) و رهبری، اظهارات خود را همراه با هشتگ های «آری»، «آری، ایران جاوید»، «تضمین انقلاب»، «ایران اسلامی» و ... منتشر کردند.

در ادامه واکنش توئیتری ها نسبت به روز جمهوری اسلامی را مشاهده می کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 27
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    2 22
    انسان صالح ، در صلح است با خود، خدا و خلق خدا و طبیعت. صلح طلب است نانش را در سایه صلح می خورد اما انسان غیر صالح با همه در جنگ و دشمنی است
  • پریا IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    9 8
    منم آره
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    9 17
    جمهوری اسلامی اری ،ولی ستیز ونزاع بیفایده با جهان خیر ،
    • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      14 4
      باج به شیاطین فسادوقتل ومیکروب سازجنایت وغارت نمیدهیم
    • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      15 5
      آیا سال 1953 (1332) ما رفتیم آمریکا و کودتا کردیم و نوکرمون رو رئیس آمریکا کردیم و براش ساواک درست کردیم تا هرکس حرفی زد شکنجه ش کنن؟ آیا ما همسایه آمریکارو به جنگ تشویق کردیم تا خون 300 هزار جوان آمریکارو بریزه؟ و خیلی جنایات دیگه. گیر کار کجاس؟ چرا هرچی مزدورای وطنفروش و رذل ماهواره میگن باور می کنین؟ این جنایات آمریکا مال 500 سال پیش که نیست. جلوی چشم همه اتفاق افتاده.
  • حاجی ازجوبشور قم IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    18 16
    رای ام نه هست
    • ارشک IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
      2 5
      هر وقت اجازه دادند حرف بزن.کوچولو سن ات کمه.خخخ
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    14 15
    مرگ بر آمریکا و غرب وحشی
  • باغبان پیر FR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    14 11
    روز جمهوری اسلامی ایران بر ملت ایران مبارک باد. جمهوری اسلامی ایران از شعب ابی طالب و جنگ احزاب گذر کرد و زمان خانه نشینی ابو سفیان ها و ابو جهل ها که ۴۴ سال با ملت ایران, انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی و استقلال و پیشرفت ایران سر جنگ داشتند فرا خواهد رسید (« جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطل إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقاً)
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    12 5
    دشمن متوجه شد این نظام با این پشتوانه اگر با شرایط عادی و بدون گزند جلو برود ایران بعنوان نماد یک کشور آباد و آزاد نظرها را بخود جلب نموده و سایر کشورها نیز چنین خواهند از ابتدا تا کنون هر آنچه که میشد با ایجاد بهانه سعی تمام گذاشتند تا ایران را دوباره در گردونه سابق باز گردانند و همچنین چنان ضعیف جلوه دهند و تبلیغ کنند که کسی حتی فکر کاش مانند ایران بودیم را دیوانگی بداند آنها با تمام زورشان و ما هم با تمام توان هماوردی کردیم اینکه اکنون ما با تمام ضعف که بخودمان برمیگردد چون مومن واقعی پای کار را بسیار از دست دادیم با ترور و جنگ و بقیه مشغول خدمت در عرصه های مختلف اما بودند مدعیانی که سستی نشان دادند و دشمن را شاد . با اینحال این مملکت امام زمان ع در دوره ای بسر میبرد که مردمان آن به آینده خود امیدوار و ایمان دارند که همچنانکه علیرغم میل و تلاش دشمنان جور واجور ناکام توانستیم با مقاومت خویش و با تحمل نابسامانی استقلال ارزشمند خویش را پاسداری کنیم و کلی جلو هم برویم باز هم خواهیم توانست و خیلی بهتر از قبل موفق باشیم با اتکال به خداوند رحمان که وعده نصرت را به بندگان صالح خود داده
  • حامد IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    1 2
    رای من آری است. به امید بیداری مسولینی که در خواب هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس