ماندگاری هوای سرد تا صبح فردا در نیمه شمالی تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد شدید، ماندگاری هوای سرد و یخبندان شبانه تا فردا صبح پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران امروز و فردا (۱۳ و ۱۴ فروردین) آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و در ساعت‌های ظهر تا شب در نواحی شمال شرقی و ارتفاعات استان گاهی نیمه‌ابری و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

طی این مدت در ارتفاعات گاهی رخداد مه و کولاک برف دور از انتظار نیست همچنین تا صبح فردا ماندگاری هوای سرد در نیمه‌شمالی استان و یخبندان شبانه سطح زمین در دامنه‌ها و ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

از فردا تا پنجشنبه روند تدریجی افزایش دما در استان مورد انتظار است و در روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه (۱۵ و ۱۷ فروردین) افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد در سطح استان و بارش پراکنده در نواحی شمالی پیش‌بینی می‌شود.

فردا (۱۴ فروردین) آسمانی صاف از بعد از ظهر افزایش باد و قسمتی ابری با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دما ۱۹ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۱۵ فروردین) صاف و در بعضی ساعت‌ها وزش باد و در بعد از ظهر نیمه‌ابری با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ایستگاه فیروزکوه آلودگی - امین آباد با کمینه دمای ۹- سردترین ایستگاه هواشناسی بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس