کد خبر 1477279
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴
جنگ بارسلونا با رئیس لالیگا بالا گرفت؛ تباس استعفا بده

باشگاه بارسلونا از رئیس سازمان لالیگا (لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا) خواست به دلیل ارائه مدرک جعلی علیه این تیم استعفا بدهد.

به گزارش مشرق، دعوا و اختلاف مسئولان بارسلونا و سازمان لالیگا تمام شدنی نیست، اختلافاتی که اوج آن دو سال پیش بر سر حقوق مسی بود و سبب شد تا در نهایت فوق ستاره آرژانتینی بارسا را به مقصد پاریس ترک کند.

این اختلافات حالا دوباره به اوج رسیده و یکی از نشریات اسپانیایی مدعی شد که تباس رئیس لالیگا مدرکی جعلی علیه جوزپ بارتومئو و ساندرو روسل، رؤسای سابق بارسلونا، به دادستانی ارائه داده و آنها را به مدیریت غلط و فساد مالی متهم کرده است. مدرکی که می‌تواند بارسلونا را در پرونده نگریرا با آسیب جدی مواجه کند.

پس از انتشار این گزارش، باشگاه بارسلونا واکنشی رسمی نشان داد و خواستار استعفای تباس از ریاست لالیگا شد. باشگاه بارسادر این بیانیه تاکید کرده است که مدیران باشگاه به شدت عصبانی و نگران هستند و از خاویر تباس می‌خواهند در کنفرانسی مطبوعاتی در این مورد توضیح دهد و از سمت خود استعفا دهد. بارسا تباس را به استفاده نادرست از قدرت و جعل مدرک برای زیر سوال بردن اعتبار باشگاه بارسلونا متهم کرده و خواهان شفاف‌سازی در این زمینه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس