میرکاظمی: رسما از رییس کمیسیون آموزش مجلس شکایت کرده‌ایم

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یکی از افراد تحریک کننده بود که آموزش و پرورش تخلف کند؛ رسما از او شکایت کرده‌ایم.

به گزارش مشرق، سید مسعود میرکاظمی در حاشیه جلسه روز چهارشنبه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: یکی از افرادی که در مجلس تشویق به خلاف قانون می‌کند علیرضا منادی است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: ما ملزم به قانون هستیم و منادی فردی تحریک کننده بود که آموزش و پرورش تخلف کند؛ در این راستا شکایت خود را رسماً به دستگاه نظارتی انجام دادیم. رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در رابطه با مساله حقوق فرهنگیان، هم تحریک کننده و هم تشویق کننده به بی انضباطی است. آقای منادی الف را در قانون می‌نویسد بعد از دولت توقع دارد که دولت ب را انجام بدهد این نشدنی است ما ملزم به اجرای قانون هستیم.

میرکاظمی عنوان کرد: در تاریخ ۹ اسفند من گزارش این شکایت را فرستاده‌ام که علیرضا منادی هم تحریک کننده و هم تشویق کننده به بی‌انضباطی است. ما سال گذشته ۹۷ درصد تحقق منابع داشتیم یعنی شاید بعد از انقلاب جزو سال‌های نادری بود که منابع و مصارف ما دقیقاً با یکدیگر همپوشانی پیدا می‌کند و بدون اینکه استقراض کرده باشیم و بدهی برای بودجه عمومی کشور ایجاد کرده باشیم و این از ویژگی های دولت سیزدهم است.

وی افزود: بنابراین خط قرمز ما است ما جلوی هر کسی که بخواهد از فشار سیاسی و رسانه‌ای و سایر ابزاری که در اختیار دارد استفاده کند که دولت را بی نظم کند محکم ایستاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم، در گذشته هم اجازه ندادیم در آینده هم اجازه نمی‌دهیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: آقای منادی باید بداند که خود را تبرئه می‌کند و باید پاسخگو باشد که چرا آموزش و پرورش را تحریک به بی‌انظباطی می‌کند. ما گزارش وی را داده‌ایم و پیگیری می‌کنیم.

میرکاظمی گفت: اینکه پوپولیستی صحبت کنند و از نردبان معلمان بالا بروند و ۴ رای بگیرند باعث نمی‌شود که ما انضباط مالی و نظم مالی در دولت دچار خدشه کنیم و در آینده هم اجازه این کار را به احدی نمی‌دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس