برنامه نسل قاسم

در این برنامه که هر روز یک ساعت و نیم مانده به افطار از شبکه امید برای علاقمندان و مخاطبان این شبکه پخش می شود؛ ۵۰ مجموعه برای ارائه ایده هایشان دعوت شده اند.

به گزارش مشرق، برنامه نسل قاسمِ شبکه امید در سری سوم خود به سراغ مجموعه های خودجوش مردمی رفته است که با ایده های نو و مبتکرانه ی خود برای حل مسائل نوجوانان همت گماشته اند.

مجموعه های غیرحاکمیتی با رویکرد فرهنگی ، تربیتی ، آموزشی و....از جای جای کشور که با ایده های خود در زمینه های اجتماعی، اقتصادی، علمی، ورزشی، تربیتی و....حل و فصل مسائل و معضلات اصلی مناطق خود بویژه آن دسته از مسائلی که مرتبط با فضای فرهنگی و تربیتی پسران و دختران نوجوان است را در اولویت فعالیت های خود قرار داده اند، میهمان سری سوم برنامه ی نسل قاسم در شبکه ی امید صدا و سیما هستند.

«نسل قاسم» این بار با ایده پردازان فرهنگی و تربیتی

در این برنامه که هر روز یک ساعت و نیم مانده به افطار از شبکه امید برای علاقمندان و مخاطبان این شبکه پخش می شود؛ ۵۰ مجموعه برای ارائه ایده هایشان دعوت شده اند. هر کدام از گروه ها به مدت ۱۰ دقیقه فرصت دارند که با هنر، خلاقیت، ابتکار و سلیقه ی خودشان، در حضور داوران و تماشاچیان، ایده ی خود را مطرح و به نمایش بگذارند.

«نسل قاسم» این بار با ایده پردازان فرهنگی و تربیتی

در این برنامه که ناظر به ایده های مجموعه هاست، ۴ داور متخصص حضور دارند. هر داور ۱۰۰۰ امتیاز در اختیار دارد که پس از ارائه مجموعه ها و با صلاحدید خود و پس از نقد و بررسی ایده ی مجموعه ها، امتیازها را بین گروه ها تقسیم می‌کند. پس از رای داوران، ۴۸ ساعت برای آراء مردمی فرصت هست تا جمع امتیاز داوران و مردم، امتیاز نهایی هر گروه را مشخص کند.

«نسل قاسم» این بار با ایده پردازان فرهنگی و تربیتی

گفتنی است ۵ مجموعه ی برتر این برنامه از سوی سازمان هیئت و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی کشور مورد حمایت قرار خواهند گرفت. همچنین داوران و کارشناسان برنامه عبارتند از آقایان دکتر رحمانی، دکتر محمد آزین، رضا فرضی، سید حسام نوربخش و خانم ها نجمه قنبری و ماجده محمدی. این برنامه دیدنی هر روز یک ساعت و نیم مانده به افطار از آنتن شبکه امید پخش و روز بعد در ساعت ۱۲:۴۵ بازپخش می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    2 0
    جانم فدای راه قاسم
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    2 0
    خدایا شاهدی دلم چقدر تنگشه
  • hemat112904 IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    0 0
    ایول الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس