کد خبر 1479134
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
انفجار

مرد کینه‌جو وقتی دید دختر موردعلاقه‌اش با مرد دیگری ازدواج کرده، اقدام به جاسازی یک بمب در استریوی خانگی کرد و آن را به‌عنوان کادوی هدیه به عروس و داماد داد.

به گزارش مشرق، حدود یک هفته پیش انفجاری هولناک در خانه‌ای در یکی از روستاهای مادیاپراش هند رخ داد که جان 2نفر را گرفت. یکی از قربانیان همندرا مراوی، جوان22ساله‌ای بود که به تازگی با دختری 22ساله به نام لالیتا ازدواج کرده بود و قربانی دیگر، برادر کوچک‌تر وی بود و هر دو در این انفجار جان باختند. با حضور پلیس در محل حادثه معلوم شد که علت انفجار، بمبی دست‌ساز بوده که در یک استریوی خانگی که در شب عروسی، به همندرا و همسرش کادو داده شده، جاسازی شده بود. روز حادثه همندرا(داماد جوان) و برادرش برای تست کردن استریو، آن را به برق وصل کردند که به محض اتصال، انفجار رخ داد و جان دو برادر را گرفت. اما چه‌کسی این کادو را به عروس و داماد هدیه داده بود؟

مرد هزارچهره

زمانی که این انفجار رخ داد، لالیتا(عروس 22ساله) در خانه پدر و مادرش بود و به محض اطلاع از حادثه، اسرار این جنایت هولناک را فاش کرد. به‌گفته او، عامل این حادثه، سارجو مارکام نام داشت. مکانیکی 33ساله‌ که پیش از این عاشق لالیتا بود و وقتی فهمید که او قصد دارد ازدواج کند، وی را تهدید کرده بود که از این ازدواج منصرف شود. بررسی‌ها نشان می‌داد که سارجو مارکام از مدتی قبل عاشق لالیتا بوده و با او ارتباط داشته است.

وی خودش را فردی مجرد معرفی کرده بود اما مدتی بعد وقتی لالیتا متوجه شد که فریب یک مرد هزار چهره را خورده و سارجو نه‌تنها مجرد نیست، بلکه همسر و 2فرزند دارد، تصمیم گرفته بود از او جدا شود. او مدتی بعد برای اینکه سارجو را برای همیشه از زندگی‌اش خارج کند، به یکی از خواستگارانش به نام همندرا جواب مثبت داد و به این ترتیب قرار شد آنها با هم ازدواج کنند.

تهدید به مرگ

سارجو وقتی فهمید که معشوقه‌اش قصد ازدواج دارد شروع به تهدید او کرد. او از لالیتا خواست که از این ازدواج منصرف شود اما دختر جوان تصمیم‌اش کاملا جدی بود. به‌گفته پلیس، درست یک روز پیش از عروسی لالیتا و همندرا، سارجو مارکام پیامی برای لالیتا فرستاد که در آن نوشته بود: «شما دارید ازدواج می‌کنید اما مطمئن باش که هرگز روی خوشحالی را نخواهید دید.»

بررسی‌های بازرسان پلیس نشان می‌دهد که سارجو به‌دلیل اینکه قبلا در یک کارخانه سنگ‌شکن کار می‌کرد، با طرز تهیه بمب آشنا بود. او برای ساخت بمب به بازار رفته و اقدام به خرید ترقه‌های مختلف کرده بود. سپس با استفاده از باروت ترقه‌ها و دیگر مواد شیمیایی اقدام به ساخت بمب کرده بود. مرد جنایتکار پس از ساخت بمب، آن را داخل یک استریو خانگی جاسازی کرد و منتظر ماند تا زمان عروسی برسد. در شب عروسی، او توسط یکی از دوستانش، استریوی خانگی را که با استفاده از کاغذکادو بسته‌بندی کرده بود، به محل جشن برده و مخفیانه به اتاقی منتقل کرد که انبوه کادوهای عروسی در آنجا بودند.

به این ترتیب عروس و داماد هرگز متوجه نشدند که این بسته را چه‌کسی به آنها کادو داده است. آن شب پس از پایان مراسم، عروس و داماد کادوها را به خانه‌شان بردند و چند روز بعد، زمانی که عروس خانم به خانه پدر و مادرش رفته بود، داماد و برادرش تصمیم گرفتند صدای استریوی خانگی را آزمایش کنند اما به محض اینکه دوشاخه را وارد پریز برق کردند، انفجار هولناکی رخ داد. شدت انفجار به حدی بود که سقف خانه فرو ریخت و داماد جوان در دم و برادرش در بیمارستان جانشان را از دست دادند.

پلیس هم‌اکنون مارکام را به اتهام قتل، اقدام به قتل و سایر جنایات تحت قانون مواد منفجره هند محکوم کرده و این در حالی است که متهم اعتراف کرده که چطور اقدام به ساخت بمب و هدیه دادن آن به عروس و داماد کرده است.

منبع:همشهری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    0 16
    اراذل ایران از مرحله تیرانداختن فراتر رفته و به سطح والای بمب گذاری خصوصی رسیده اند. این فیلما بد آموزی داره.
    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
      16 0
      احمق نخوانده فقط کامنت می گذاری ؟؟؟؟ در هند اتفاق افتاده نه ایران
    • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
      3 0
      داستان رو بخون. این داستان توی هند هست. حقا که فیلم هندی بود. مارکام رفت پیش لالیتا بعدش لالیتا متوجه شد...
    • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
      5 0
      این داستان توی هند هست. اول بخون داداشم.
    • بشار عبدالواحد IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
      4 0
      مادر هند نزاییده کسی دایی دیجی رو اذیت کنه
    • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
      0 0
      اول داستان را بخون بعد نظر بده
    • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
      0 0
      بشارنخود همه آش آمدتورا کم داشت مشرق-
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    1 0
    کار خودشونه!!!!! خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    0 0
    متاسفانه رسانه ها عادت کرده اند اخبار زشت را منعکس میکنند در حالی که این اخبار منکر است و باعث ترویج منکر میشود . ما امروز با روانشناسان و جامعه شناسان غربی در تقابل هستیم و گاهی ناخواسته به انها کمک میکنیم
  • ح IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    3 0
    ازبس فیلم هندی میسازن!! فیلم روی مردم جامعه اثر میذاره!!
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    4 1
    چه بسا ارتباط با نامحرمی که اولش "گپ" است و آخرش "قتل" .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس