آمریکا حمله راکتی به پایگاه غیرقانونی خود در سوریه را تأیید کرد

یک مقام آمریکایی امروز حمله راکتی به پایگاه غیرقانونی این کشور در سوریه را تأیید کرد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، یک مقام آمریکایی امروز دوشنبه گفت: حمله راکتی به یکی از پایگاه های (غیرقانونی) خود در سوریه را تایید می کنیم.

بر اساس اعلام این رسانه، مقام آمریکایی مذکور ادامه داد: حمله به پایگاه (غیرقانونی) ما در سوریه با استفاده از پهپاد انجام نشد.

ساعاتی پیش اعلام شد که سلسله انفجارهای شدیدی داخل یکی از بزرگترین پایگاه‌های آمریکا در حومه دیرالزور در شرق سوریه شنیده شد.

این انفجارها پایگاه غیرقانونی آمریکا در میدان گازی کونیکو در حومه شمال شرقی دیرالزور را لرزانده است.

منابع محلی به اسپوتنیک اعلام کردند: زبانه های آتش و ستونی از دود از قلب پایگاه ارتش آمریکا در میدان کونیکو به هوا برخاسته است. این پس از حمله راکتی انجام شده است.

منابع محلی اعلام کردند که بالگردهای آمریکایی بر فراز منطقه اطراف میدان گازی به پرواز درآمده اند. آمبولانس ها و ماشین های آتش نشانی به محل آتش سوزی داخل پایگاه شتافته اند.

شبه نظامیان وابسته به آمریکا همه راه‌های منتهی به منطقه را بستند.

همزمان منابع وابسته به مخالفان سوری مدعی شدند که نیروهای ائتلاف تحت سرکردگی آمریکا در میدان گازی کونیکو یک پهپاد را ساقط کرده اند.

به ادعای این منابع این پهپاد در روستای الطابیه در حومه شرقی دیرالزور ساقط شد.

همزمان با آن منابع سوری از آماده باش نیروهای آمریکایی در داخل این پایگاه خبر دادند و اعلام کردند که یک بالن ائتلاف آمریکایی بر فراز منطقه به پرواز درآمده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس