دادگاه متهمان حوادث هشتم مهر زاهدان اردیبهشت ماه برگزار می‌شود

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح سیستان وبلوچستان گفت: با توجه به اینکه اظهارات شکات و متهمان قضائی حوادث هشتم مهر زاهدان اخذ شده، دادگاه رسیدگی این موضوع اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، ابوالفضل ماهگلی، شامگاه پنج‌شنبه به خبرنگاران، افزود: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده ما در دادسرا و کارشناسی‌های انجام شده، مشخص شد برخی از افرادی که اقدام به تیراندازی کردند، در این زمینه دچار افراط و تفریط شده‌اند.

وی اضافه کرد: در این راستا پرونده‌ای در همان مراحل اولیه واقعه تشکیل شد و به افرادی که در این خصوص آسیب دیده و خانواده‌ها و اولیای دم اشخاصی که در این حادثه جان خود را از دست داده بودند اعلام شد که برای تکمیل پرونده به دادسرا مراجعه کنند و در این راستا دادسرا وظایفی را که بر عهده داشته داشته انجام داده است.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان گفت: با مراجعه خانواده‌ها، اظهارات شکات و متهمان اخذ و در ادامه قرار و کیفر خواست صادر و در نهایت پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال شده که با توجه به وقت رسیدگی تعیین شده در نیمه اردیبهشت‌ماه امسال، دادگاه اولیه با حضور شکات و متهمان برگزار می‌شود.

شایان ذکر است آیت الله مصطفی محامی در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان از تأخیر در روند رسیدگی و عدم اطلاع رسانی از وضعیت پرونده حادثه هشتم مهرماه مرکز سیستان و بلوچستان انتقاد کرده بود و خواستار تسریع در روند رسیدگی این پرونده توسط قوه قضائیه شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
    0 0
    چرا اینقدر دیر؟؟؟ اما متهمان به قتل روح ا... را با عجله در حالی که شک و تردیدهای زیادی وجود داشت، اعدام کردید. چرا بین نمازگزاران سنّی و بسیجی ها فرق می گذارید؟
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
    0 0
    باید قاتلین به اشد مجازات برسند
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    0 0
    فقط اعدام قاتلین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس