کد خبر 1480752
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷
کریمی: باید تا ۳۱ فروردین بدهی‌ها را پرداخت کنیم/ تا ۲ روز آینده دل هواداران شاد می‌شود

سرپرست باشگاه استقلال، بسته شدن پنجره استقلال را در صورت عدم پرداخت چند بدهی تا ۳۱ فروردین را تائید کرد.

به گزارش مشرق، حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال در حاشیه دیدار این تیم برابر هوادار در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال درباره جلسه با وزیر ورزش برای پرداخت بدهی آندره‌آ استراماچونی گفت: وزیر تمام تلاشش را به کار بست، قبلا هم البته این تلاش‌ها بوده و الان هم پشتوانه ما هستند. به امید خدا تا فردا و پس فردا اتفاق خوبی رخ بدهد و دل هواداران شاد شود.

کریمی درباره اینکه باید مدارک تسویه بدهی‌ها تا ۱۱ فرودین برای کسب مجوز حرفه‌ای بارگذاری می‌شد، اظهار داشت: نمی‌خواهم آن قضیه را باز کنم.

سرپرست باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت پرداخت بدهی‌ها، خاطرنشان کرد: تمام وقتم را برای پرداخت چند بدهی که باید تا ۳۱ فروردین تسویه کنیم گذاشته‌‍‌ام تا یک سری مشکلات را حل کنیم.

وی درباره اینکه چرا هیئت مدیره با مدیرعامل همراه نیست، تصریح کرد: هیئت مدیره چه با مدیرعامل قبلی و چه فتح‌الله‌زاده همراه بوده است. جایی نبوده که همراه نباشیم و اگر غیر از این بود، نمی‌توانست کار کند.

کریمی در واکنش به ناراحتی بازیکنان از تعویق پرداخت‌ها، تاکید کرد: جای تاسف است که به بازیکنان پرداختی نداشتیم و آنها خیلی وقت است پول نگرفته‌اند و شرمنده آنها هستیم. با این حال به عشق پیراهن و هوادار با غیرت بازی می‌کنند. به دنبال این هستم اول مشکل بدهی‌ها را تا ۳۱ فروردین حل کنیم و پس از آن برای بقیه مشکلات وارد عمل شویم.

سرپرست باشگاه استقلال درباره اینکه برنامه‌اش برای درآمدزایی چه هست، گفت: من ۴ روز بیشتر وقت ندارم و باید روی پرداخت بدهی‌ها تمرکز کنم. درآمدزایی برای آینده بماند.

وی درباره اینکه اگر بدهی‌های استقلال تا ۳۱ فروردین پرداخت نشود، چه عواقبی برای این تیم خواهد داشت، خاطرنشان کرد: اگر بدهی‌ها را پرداخت نکنیم، پنجره نقل و انتقالات استقلال بسته می‌شود و اگر باز این بدهی باقی بماند و به دادگاه برود از تیم کسر امتیاز می‌شود.

کریمی در پاسخ به این سوال که با توجه صحبت رئیس سازمان خصوصی‌سازی درباره تغییر ترکیب هیئت مدیره، آیا این مسئله برای اومایوس کننده نیست، گفت: چه ۵ روز یک نفر پشت میز باشد چه یک سال، مهم این است در این زمان کاری انجام دهد.

وی با با بیان اینکه پیگیر جلسه با همراه اول است، درباره جلسه با ریکاردو ساپینتو، اظهار داشت: فردا چند کار هست و فکر کنم دوشنبه با ساپینتو جلسه بگذارم.

سرپرست باشگاه استقلال با اشاره به اینکه در تلاش برای پاداش دادن به بازیکنان هستیم، درباره لغو کردن حکم مشاوران باشگاه گفت:باشگاه ۴۰، ۵۰ تا مشاور از قدیم و جدید داشت که هر چه حکم بود باطل شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 0
    دلشان همیشه شاد است با هوادار ابی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس