کد خبر 1482817
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
ممبینی: روی استفاده از VAR در فصل آینده خوشبین هستیم/ ورزشگاه آزادی عقب‌تر از سایر استادیوم‌ها است

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: ورزشگاه آزادی در زمینه VAR عقب‌تر از سایر استادیوم‌ها است.

به گزارش مشرق، هدایت ممبینی درمورد برگزاری یکی از مهم‌ترین دربی‌های سال‌های اخیر، اظهار داشت: خیلی خوشحالم لیگ امسال برای تیم‌ها، فدراسیون فوتبال و همه هواداران، خیلی پویا و جذاب شده است. امیدوارم این چند هفته نیز با همین جذابیت جلو برود و شاهد باشیم فوتبال روز به روز رشد و توسعه دارد.

وی درمورد اینکه آیا برای برگزاری دیدارهای سه هفته بعدی لیگ به شکل همزمان صحبتی شده است، عنوان کرد: بله قطعا ۲ هفته پایانی همزمان است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درخصوص اینکه هیچ اقدام عملی برای ورود VAR به لیگ انجام نشده است، توضیح داد: کارهایش را انجام می‌دهیم اما ان‌شاءالله برای فصل آینده می‌آید. زیاد نخواستیم مسائل مربوط به این سیستم را رسانه‌ای کنیم و امیدواریم این اتفاق بیفتد زیرا خیلی خوشبین هستیم.

ممبینی درخصوص اینکه آیا این سیستم به ابتدای فصل آینده می‌رسد، گفت: ان‌شاءالله.

وی درخصوص اینکه امروز هواداران سوال می‌کردند آیا این بازی آخرین دربی بدون استفاده از VAR است، پاسخ داد: امیدواریم اینگونه باشد. البته این نکته را بگویم هنوز در ورزشگاه آزادی برای تجهیز به این سیستم خیلی کار مهمی انجام نشده است. ورزشگاه‌های نقش جهان، فولاد خوزستان، گل‌گهر، مس رفسنجان در حال تلاش برای ورود VAR هستند اما ورزشگاه آزادی از آن‌ها عقب‌تر است.

دبیرکل فدراسیون درمورد آخرین وضعیت خودش برای ادامه فعالیت در این مجموعه با توجه به مشغول بودن در شهرداری اهواز، توضیح داد: من چیزی نشنیده‌ام. ظاهرا گفته‌اند من ۲ شغله هستم اما طبق مدارک موجود، شغل دیگرم را واگذار کرده‌ام. مشکلی نبود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • آرش IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    0 0
    به جای اینهمه پولی که بر باد دادید . حداقل تو این چهل سال یه ورزشگاه درست حسابی می ساختید . ما تا شما رو داریم دلمون خوش نمیشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس