1

ده‌ها نهاد و ارگان و دستگاه در قبال حجاب مسئولیت دارند، اما عملا مسئولیت‌هایشان زمین مانده است. اینها باعث شده تا تعبیر تنها ماندن پلیس در زمینه مقابله با بی‌حجابی مطرح باشد.

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل بانام «ویژه‌های مشرق» شمارا در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم.

در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید.

*******

روزنامه‌های امروز شنبه نهم اردیبهشت ماه در حالی چاپ و منتشر شد که توقیف یک کشتی متخلف توسط نیروی دریایی ارتش، بیانیه وزارت اطلاعات درباره حوادث مربوط به مدارس، ایران در میان ده غول علم و فناوری و ماجرای استیضاح و شاسی بلندها در صفحات نخست روزنامه‌های امروز برجسته شده است.

امیرعبداللهیان در ادامه رایزنی‌های منطقه‌ای و گفت ‌و گوهای دوجانبه، به دعوت همتای عمانی خود سه شنبه وارد فرودگاه بین‌المللی مسقط شد و مورد استقبال مقامات این کشور قرار گرفت. دیدارهای پی در پی مقامات ایرانی و عمانی در روزهای اخیر به نظر می رسد که نتایج خاصی در پی داشته و گمانه زنی ها در این خصوص افزایش پیدا کرده است.

روزنامه آرمان امروز درباره سفر وزیرخارجه نوشته است:

سفرهای دیپلماتیک تحت عنوان وساطت در عرصه بین‌المللی مرسوم است که ایران تجربه آن را در گذشته دارد. در این میان دیدارها و گفت‌وگوهایی شکل می‌گیرد تا راهکاری در راستای حل مشکلات و تنش‌ها حاصل شود. ۸ سال پیش اقدام مشابهی برای ایران رقم خورد و عمان با کمال صداقت و با نیت خوب وارد این عرصه شد و نتیجه آن برجام شد و توافقی که حاصل شد و برای مدتی نیز منطقه آرامش را تجربه کرد.

چندی پیش نیز قطر وارد این عرصه شد تا شاید بتواند تجربه آن دوران را تکرار کند و بار دیگر تنش‌ها را در منطقه کاهش دهد. امروز هنوز به تبع دوران ترامپ گره‌هایی در روابط ایران و آمریکا وجود دارد که بر بسیاری از مسائل از جمله منطقه خاورمیانه تاثیرگذار است. در برهه‌ای از زمان که هر یک از طرفین خواهان برداشتن گامی از طرف مقابل در راستای اعتمادسازی هستند، این بار عمان می‌تواند در این عرصه موثر واقع شده و نگاه‌ها را به یکدیگر نزدیک کند.

چرا پلیس در مقابله با بی‌حجابی تنهاست؟ / پشت‌پرده مسمومیت در مدارس: شیطنت بچه‌ها خباثت دشمنان

روزنامه هم‌میهن نیز در گزارشی میدانی درباره سفر وزیرخارجه به منطقه می‌نویسد:

سالیان سال است که کشورهای خاورمیانه، از حاشیه خلیج‌فارس گرفته تا منطقه شامات و شمال آفریقا، همواره در وضعیت بی‌ثباتی داخلی، توقف در مسیر توسعه، جنگ‌ها و درگیری‌های داخلی و بی‌ثباتی سیاسی به‌سر می‌برند. حالا اما با تحرکاتی که اخیرا در منطقه رخ داده، که آغاز آن آشتی تهران و ریاض است، به نظر می‌رسد که کشورهای منطقه حداقل بر روی کاغذ، دریافته‌اند که حداقل صلاح خودشان در این است که حداقلی از ثبات را در منطقه برقرار کنند. طی هفته‌های گذشته حرکت جمعی کشورهای خاورمیانه به سمت تنش‌زدایی میل کرده است. فارغ از اینکه این حرکت، به سرمنزل مقصود خواهد رسید یا نه، نمی‌توان از سرعت تحولات منطقه‌ای غافل شد.

در ادامه این گزارش آمده است:

هر کدام از طرفین عادی‌سازی روابط میان تهران و ریاض منافع خود را در ذهن دارند. چین که این توافق را میانجیگری کرد، تمایل دارد که روابط میان ایران و عربستان سعودی به‌عنوان دو تامین‌کننده بزرگ نفت تثبیت شود. ایران نیز که به واسطه تحریم‌های غرب در سطح بین‌المللی و منطقه‌ای فشارهای زیادی را تحمل می‌کند، قصد دارد با دوستی با عربستان، روابط خود با جهان عرب را بهبود ببخشد، چراکه می‌داند مسیر رسیدن به جهان عرب از ریاض می‌گذرد.

چرا پلیس در مقابله با بی‌حجابی تنهاست؟ / پشت‌پرده مسمومیت در مدارس: شیطنت بچه‌ها خباثت دشمنان

روزنامه اعتماد درباره رقابت‌های ژیئاستراتژیک در غرب اقیانوس هند نوشته است:

اختلاف سنتی میان ایران و کشورهای عربی جنوب خلیج‌فارس و سلطه ایران بر آب راه تنگه هرمز باعث شده که جنوب و شمال خلیج‌فارس نیز به محل رقابت‌ها برای توسعه توانمندی‌های دریانوردی تبدیل شود. بازگشت تحریم‌های امریکا علیه ایران بعد از خروج یکجانبه دولت امریکا از برجام هم به توسعه بهره‌برداری از بنادر جنوب خلیج‌فارس کمک کرده است. همزمان رقابت‌های ژئواستراتژیک امریکا با چین و روسیه بر سرمایه‌گذاری‌ها در منطقه تاثیر گذاشته است. بخش بزرگی از سرمایه‌گذاری‌ها در بنادر و لجستیک حمل و نقل منطقه از سوی چین انجام می‌شود که منطقه خلیج‌فارس را به عنوان اصلی‌ترین منبع تامین انرژی خود تلقی می‌کند.

چرا پلیس در مقابله با بی‌حجابی تنهاست؟ / پشت‌پرده مسمومیت در مدارس: شیطنت بچه‌ها خباثت دشمنان

اقتصاد آشفته انگلیس ربطی به جنگ اوکراین ندارد؟

دولت انگلیس دومین تأمین‌کننده سلاح اوکراین در جریان جنگ نظامی این کشور با روسیه است؛ اما این روزها این کشور با وضعیت وخیم اقتصادی روبرو شده است.

جوان درباره بحران در جزیره به روایت خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی نوشته است:

سیاوش اردلان، خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی از وضعیت اقتصادی به هم ریخته انگلیس نوشته است که باعث شده کمک‌های غذایی خیرین به فقرای انگلیسی ۳۶ درصد افزایش یابد. این در حالی است که انگلیس یکی از کمک‌کننده‌های اصلی به دولت اوکراین برای مقابله نظامی با روسیه است. با این حال بی‌بی‌سی فارسی که تلاش وافری دارد تا این خط را جا بیندازد که حق مردم ایران، در فلسطین و سوریه هزینه می‌شود، در خصوص تأثیر کمک‌های مالی و نظامی عجیب و غریب انگلیس به اوکراین بر وضعیت اقتصادی انگلیس سکوت کرده است.

اردلان در توئیتر خود نوشته: «اوضاع بد اقتصادی بریتانیا بسیار ناراحت‌کننده است. ولی دیدن پشتکار نیکوکاران امیدبخشه. امروز اعلام شد سال گذشته نزدیک به ۳ میلیون بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شد. ۳۶ درصد بیشتر از سال قبلش. ۷۶۰ هزار نفر بار اولشون بود کمک غذایی می‌گرفتند. نزدیک به یک میلیون نفر کمک گیرندگان کودک بودند.»

چرا پلیس در مقابله با بی‌حجابی تنهاست؟ / پشت‌پرده مسمومیت در مدارس: شیطنت بچه‌ها خباثت دشمنان

تنهایی سردار

پلیس در روزها و هفته‌های اخیر، بعد از اعلام هشدارهایی در زمینه بی‌حجابی و شیوع آن، اقدام به شناسایی هنجارشکنان در این زمینه و ارسال پیامک‌هایی به آنها کرده است. برخی هم که احضار شده‌اند، پلمب برخی مراکز و نیز توقیف خودروها نیز در دستور کار قرار گرفته است. این اتفاقات باعث شده تا نوک همه پیکان‌ها متوجه پلیس باشد.

روزنامه همشهری در یک پرونده درباره نقش پلیس در مبارزه با بی‌حجابی می‌نویسد:

حجاب یک موضوع اجتماعی است، نه انتظامی و به همین دلیل انتظار می‌رود که وزارت کشور به جای نیروی انتظامی نقش پررنگ‌تری در موضوع حجاب داشته باشد. ناگفته نماند که با وجود نقش‌آفرینی بسیاری‌ از نهادها و سازمان‌ها، به اذعان بسیاری، تنها وزارت کشور و نیروی انتظامی طی مدت اخیر در مقابله با بی‌حجابی و ترویج آن عملکرد بهتری داشته‌اند.

این روزنامه نوشته است:

ده‌ها نهاد و ارگان و دستگاه در قبال حجاب مسئولیت دارند، اما عملا مسئولیت‌هایشان زمین مانده است. اینها باعث شده تا تعبیر تنها ماندن پلیس در زمینه مقابله با بی‌حجابی مطرح باشد و به تعبیری تنهایی سردار رادان، که به تازگی سکان ریاست پلیس کشور را به‌دست گرفته است. در این گزارش، نیم‌نگاهی به مهم‌ترین ارگان‌ها، نهادها و دستگاه‌هایی که در این زمینه نقش‌ و وظایفی را داشته‌اند ولی اجرایی نکرده‌ یا کامل اجرایی نکرده‌اند، انداخته‌ایم.

چرا پلیس در مقابله با بی‌حجابی تنهاست؟ / پشت‌پرده مسمومیت در مدارس: شیطنت بچه‌ها خباثت دشمنان

عامل مسمومیت در مدارس چه کسی است؟

وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد که در آن تاکید شده است: مواد سمی در هیچ‌یک از مدارس کشور پخش نشده است اما عوامل غیرسمی که موجب ایجاد هراس شده‌اند، به ‌طور سهوی یا تعمدی در برخی محیط‌ها گزارش شده که استعمال شده است.

روزنامه وطن‌امروز درباره این ماجرا و بیانیه وزارت اطلاعات نوشته است:

در پی حوادث و اغتشاشات پاییز گذشته، گزارش‌هایی از بدحالی دانش‌آموزان در برخی مدارس کشور واصل شد و بتدریج روندی صعودی به خود گرفت. موضوع قابل تامل از آغاز اتفاقات این بود که نسبتی معکوس بین فروکش نمودن تدریجی اغتشاشات موصوف و بالا گرفتن شتابان رویدادهای منجر به اعلام بدحالی دانش‌آموزان وجود داشت. این موضوع، بویژه با عنایت به جامعه‌ هدف (نوجوانان و کودکان معصوم)، از همان ابتدا توجه خاص ریاست محترم جمهوری را جلب کرد.

در تعدادی از موارد مکشوفه، وجود اهداف ضدامنیتی و ضدمردمی احراز شده است. به ‌این ترتیب که یک یا تعدادی از شیوه‌های پیش‌گفته با هدف ایجاد ناامنی یا دامن‌زدن به انگاره‌ ضعف امنیت در کشور، ایجاد التهاب و آشوب و اعتراض به ‌منظور فیلمبرداری و انعکاس به شبکه‌های فارسی زبان معاند یا با هدف ایجاد تجمع در مقابل آموزشگاه‌ها انجام شده است. عوامل این قبیل موارد غالبا بازداشت و تحویل مرجع قضایی شدند.

چرا پلیس در مقابله با بی‌حجابی تنهاست؟ / پشت‌پرده مسمومیت در مدارس: شیطنت بچه‌ها خباثت دشمنان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 61
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 13
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    16 15
    چون بقیه مسولیین و دستگاه های اجرای به فکر منافع و مطامع خودشون هستن با این وضع که پیش میره این جماعت تو خیابون زاد ولد هم میکنن بابلسر شده ... خونه هر کثافت کاری که به ذهنتون میرسه انجام میدن ویلا ها و کافه ها شده مراکز فحشا
    • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      9 19
      هر روز گستاخ تر از دیروز. ظاهراً درخواست عفوها حساب شده و موثر نبود. جای خلخالی خالیست #امنیت_ملی
    • یاور3 IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      8 6
      این روزنامه همشهری چرا از سردار رادان کاریکاتور کشیده؟ دارن قبح‌شکنی میکنن.
    • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      4 3
      ۳۰۰۰ میلیارد تخلف یک روز خودروسازان است بگو با آنها چه کردی فاطمی یا آنها قورتت دادند؟ بله خوبی ولی عرضه نداری. سیدجان عوضش کن لطفا
    • یاور3 IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      7 0
      مشرق سانسورچی! چرا به شهردار به خاطر کاریکاتور توهین آمیز همشهری اعتراض کردم سانسور کردی؟
  • حسین IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    12 3
    دهها هزار دستگاه مقابل گرانیها هم مسعولیت دارن..
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    25 14
    هر کس با ملت نیست تنهاست
    • دهقان IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      36 10
      اگر منظورت پلیس آمریکایی هست که همان وسط خیابان بدون اخطار طرف یا خفه می‌کنه یا به رگبار می‌بنده بله در ایران همه با پلیس هستند و پلیسم دوست دارند حتی منی که تمام اعمالم سرتا پا خلاف قانون هست
    • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      10 13
      شما معنی این تنهایی رو متاسفانه نفهمیدی امام حسین علیه السلام هم غریب بودند.با ملت نبودند؟
    • یک نفر از 85 میلیون نفر IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      12 22
      کدوم ملت؟اونی که 22 بهمن و مناسبتای مختلف میاد یا 500 تا اغتشاگر بی همه چیز؟ چطوریه ک میلیون هاایرانی 22 بهمن رو نمیبنید ولی 500 تا بی بته رومعادل ملت و کل ایران میدونید؟ یکمی هم شرف داشتن بد نیست توهم ملت دارید اگه ملت داشتید میوردید کف خیابون مشتی ترسو و بزدلید
    • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      19 13
      شما از طرف خودت حرف بزن نه ملت جلوی جولان شما بیحجابها رو میگیرم حتی اگه تنها باشیم
  • ایران IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    0 1
    شما نگران نباشید
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    11 4
    اینجا یک سوآل پیش می اید و این هست که. این دهها نهاد و ارگان مسئولش کیست و چه کسانی هستند مگر اینها از خارج امده اند نخیر . مسئول اون دهها نهاد و ارگان را خود دولت منصوب کرده پس چرا اینها به وظایفشان عمل نمی کنند . چرا وقتی که کار نمی کنند اونها را اخراج نمی کنید مسئولی که کار نمی کنه کمک نمی کنه حال کار نداره بفرستدش بره خونه اش . ۴۴ سال از انقلاب می گذره هنوز با همدیگه تارف دارید اینکه نمی شه هر مسئولی کارش را انجام نداد و به وظایفش عمل نکرد باید بازخواست شود. کم که حقوق و مزایا نداره .
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    4 2
    در سایه انقلاب رشد زیادی کرد
  • کیوان مرادعلیوند IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    8 6
    بسمه تعالی دیرزمانی نیست که آرزوی پدرا و مادران ماحفظ حجاب فاطمه زهرا(س)،نماز جماعت و عزاداری سرور وسالار شهیدان حسین(ع) را قسمتی از آرزوهای خود داشتندولی اکنون رسانه های معاند باشیطنت آهنگ بی حجابی را دربین فریب خوردگان با رنگ ولعاب تبلیغ میکنند .بایستی خانواده ها ،رسانه ها و... حجاب حضرت زهرا سلام ا... علیها را آگاهی سازی کنند.بعد ازماه مبارک رمضان،آهنگ حرکت عاشورای حسین(ع)در راه است آگاهی سازی ارزش حجاب وعفاف بی بی دوعالمیک حرکت جهانی ( حقیقت) است وتنه وظیفه یک دستگاه خاص نیست.ترس استکبار در احیا وآگاهی ساز عفاف وحجاب کوثر محمد رسول ا..(ص)است.
    • احمد..... IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      1 4
      چکار دیگران دارید؟ لا اکراه فی الدین!
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    9 9
    این سوال رو از اصلاح طلب ها بپرسید اونها گند زدن به ایمان مردم جمع هم نمیشه
    • 12 IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      2 4
      در طول یک قرن گذشته حتی قبل از انقلاب هم متولی فرهنگ و دین مردم روحانیت و روحانیون بوده اند که همیشه اصولگرا بوده اند و هستند
    • جلال IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      1 0
      پروفسور جان بنیانگذار اصلاحات سید محمد خاتمی بود که یک آخوند بود و اکثر اصلاح طلبان هم آخوند هستند پس چطور میگی روحانیون اصول گرا هستند
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    10 2
    دستگیری اراذل خاین و حرام خور و قاتل
  • چون IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    11 4
    هر کسی که توی جعبه ابزارش فقط چکش داره همه مشکلات رو میخ می بینه.
  • عدالت IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    5 10
    اگر مردان که لباس پلیس ما مرد هستن ودم از اسلام امر به معرف مزنند تار موی زنها چشمشان اذیت میکند ولی مشکلات معیشتی مردم وفقر روز افزون وفساد مجلس ودولت نمی بنند چرا چون حقوق میگیرن پولتون حلال باشه
  • سعید IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    2 3
    بزرگ ترین ابزار مقابله با فحشا و لجاجت های اجتماعی و عدم تمکین به قانون ، از بین بردن فقر است . البته که منکر ابزار های دیگر نخواهیم شد اما ، انصافا فقر کاهش یابد ، آن نیز به سمت کاهشی شدن خواهد رفت .
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    3 10
    با هنجارشکنان بصورت مردمی باید برخورد بشه
  • DE ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    3 2
    تنها درمقابل اینهمه سرزنش ؟؟؟
  • PL ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    0 2
    چرا ایجاد فتنه و درگیری میکنید حجاب ما مگر تازگی دارد
  • GB ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    1 6
    هاها، خوب معلومه اگه ۵۰ درصد جامعه رو متاهل در نظر بگیری صدا مردش در نمیاد مابقیه ام که تیپیکال مجرم ان، حالا ۲۵ درصد اینام بچه دختر داشته باشه که وضعیت مشخصه، از اونور ۲۵ درصد پسر داشته باشه باز وصعیت مشخه. جالبیش اینه اینها وقت مزدوج شدن باز سیستم قالب رو انتخاب میکنن، و کسی از پول مفت و قربون صدقه بدش نمیآید. و اینکه ذات زن لخت شدنه واسه گرفتن توجه نه دادن توجه.
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    12 2
    مملکتو ول کردید
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    3 11
    پس از غائله مهسا امینی که تمام ارکان نظام اعم از مجلس تا دولت به یکبار پشت پلیس را خالی کردند امیدوار بودم که فرمانده هان فراجا تجربه کرده باشند اما متاسفانه باز هم همان روش اشتباه را در پیش گرفته اند
  • گینس کجایی؟ دقیقا کجایی ؟ IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    7 1
    " واقعا گینس حق مسلم ماست "
  • گینس کجایی؟ IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    6 12
    طبق بیانیه وزارت اطلاعات باید نام محصلین ایران تو گینس ثبت بشه چون یک رکورد بی نظیره که 15 هزار محصل اونم در شهرهای مختلف و مدارس متفاوت یک ادا را جوری دربیارن که علاوه بر معلمین و مدیران سخت گیرشان ....حتی پزشکان و کادر درمان هم فریب بخورند
  • گینس کجایی؟ دقیقا کجایی ؟ IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    5 12
    طبق بیانیه وزارت اطلاعات باید نام محصلین ایران تو گینس ثبت بشه چون یک رکورد بی نظیره که 15 هزار محصل اونم در شهرهای مختلف و مدارس متفاوت یک ادا را جوری دربیارن که علاوه بر معلمین و مدیران سخت گیرشان ....حتی پزشکان و کادر درمان هم فریب بخورند " واقعا گینس حق مسلم ماست "
  • آرمان IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    1 1
    کاریکاتور درست کردین؟
  • مردم IR ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    7 4
    ما یار نیروی انتظامی خواهیم بود
    • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      1 3
      معلومه پیامک ناحق برات نیامده
  • IR ۰۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    5 3
    در راه حق همیشه یار و یاور کم است.
  • IR ۰۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    4 9
    پلیس ایران کاملا منفعل و بی اختیار هست رفتم کلانتری میگم یه افغانی قاچاقی از مرز رد شده اومده تو مغازه طرف میخوابه و براش کار میکنه و با نوامیس مردم تو مغازه دختربازی میکنه به من هم ضرر رسونده میگه باید وایستی طرح بیاد تا بریم بگیریمش
  • IR ۰۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    4 2
    روزی که مردم به سطح از آگاهی رسیدند
  • IR ۰۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    2 2
    ارمنستان به زودی به بندر افبانوسی چابهار متصل میشود و در ثروت سرشار کوربدور هند-ایران-اروپا غرق خواهد شد. به لطف دوستی با امپراطوری ایران
  • .... IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    3 9
    انچه مردم میخواهند ازادی است
  • IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    2 6
    طبق آیه قرآن زنان یائسه و بالای ۵۰ سال میتوانند حجاب از سر بردارند
  • IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    3 10
    تعطیلی سینما لوتوس به علت کشف حجاب پانته‌آ بهرام ۵۳ ساله بنا بر آیه ۶۰ سوره نور که به زنان یائسه و بالای پنجاه سال اجازه کشف حجاب میده خلاف شرع میباشد
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    0 5
    فشار یهودی ها تلگرام رو در برزیل فیلتر کردن چرا در ایران فیلتر شده
  • یاران امام IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    2 5
    در روزنامه همشهری نوشتند که چرا پلیس در مقابل بی حجابی ها تنهاست. اولا بعداز اغتشاشات 1401 پلیس برای بی حجابی ها بی اعتناست حتی تذکر هم نمی دهند شاهد قضیه هستم.
  • احسان معتمدی IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    4 2
    مردها فاسد شده اند که زنانشان فاسد شده اند برای مبارزه با اینکار .. باید بانک ها همه تعطیل و فقط بانک ملی یا سپه باشد دولتی و حقوق ان از دولت بگیرد و ربا بانک حذف گردد حقوق نمایندگان و وزرا و مدیران با حقوق کارگران مساوی گردد تمام زنان بی سرپرست حقوق مکفی دریافت نمایند اموال دزدیده شده توسط نمایندگان و وزرا و اقوام و فامیل و رفقا انها برگردانده شود . دانشگاه دختر و پسر نباید در کنار هم باشند . این راهکار است که در 50 سال اینده خوبی ها جایگزین الان شود . وگرنه اوضاع بدتر و بدتر خواهد شد
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    5 5
    با ملت ایران نمیشه درگیر شد بقول معروف سر یک ایرانی داد نزن بد میبینی
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    6 4
    همراه سرداریم
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    4 6
    کجای این طرح پلیس برای کشف حجاب خوبه که تیتر زدید تنهایی سردار رادان؟
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      0 3
      چرا کامل پخش نکردید چرا نگفتید پیامک بیخود برای من آمده در حالیکه خودم تنها در ماشین بودم؟
  • کمالی IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    6 1
    قدر احمدی نژاد رو ندونستیم مردم
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    5 2
    اگر قوه قضائیه قانون حجاب را رعایت می کرد در جامعه بی حجابی و بد پوششی به وجود نمی امد
  • TR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    2 6
    مشکل کشور اختلاس دزدی سو مدیریت و...این ها رو حل کنید مردها هم چادر سر می کنند
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    6 1
    طرف میگه مشکل اقتصاد را حل کنید مردها هم چادر سر میکنند. آخه آدم حسابی اگر اینجوری باشه باید شمال تهران یه بی حجاب پیدا نشه. اونجا که مشکل مالی ندارند. در حالی که اتفاقا بیحجابترینها پولدارترینها هستند و مردم دیندار اغلب وضع مالی خوبی ندارند
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    6 1
    پلیس مردمی
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    0 6
    پلیس کوتاهی کرده تاوانش رو همه میدن
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    0 5
    ظاهراً دیگه نمیشه حریف این جماعت بی حجاب شد .
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    3 1
    برای اینکه بقیه مراقب میزهایشان و پستهایشان هستند وبرایشان فرق نمیکند که چگونه از آن مراقبت کنند حتی اگر شده به جنگ با خدا امام زمان ع بروند و باشیطان وسربازانش سریک نیز بشینند و غذا بخورند همفکری کنند برای ضربه زدن به دین این افراد شامل همین گروه هستند باسکوت خود در مقابل هنحارشکنی وبد حجابی اَللَّهُمَّ الْعَنْ أَوَّلَ ظَالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ تَابِعٍ لَهُ عَلَي ذَلِكَ خدايا لعنت كن نخستين ستمكاري را كه به حق محمّد و خاندان محمّد ستم كرد، و آخرين كسي را كه در اين ستم از او پيروي نمود. اَللَّهُمَّ الْعَنِ الْعِصَابَهَ الَّتِي جَاهَدَتِ الْحُسَيْنَ وَ شَايَعَتْ وَ بَايَعَتْ وَ تَابَعَتْ عَلَي قَتْلِهِ اَللَّهُمَّ الْعَنْهُمْ جَمِيعاً خدايا لعنت كن جمعيتي را كه با حسين پيكار كردند، و همراهي نمودند و پيمان بستند، و پيروي كردند بر كشتن آن حضرت، خدايا همه آنان را لعنت كن،
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    3 0
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.
  • بهنام IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    3 2
    در کار حجاب مردم از دولت دغدغه دین و دینمداری احساس نمی کنند من یکی بیشتر احساس می کنم هدف انحراف افکار مردم از مشکلات زیادی است که دولت قادر به حل آن نیست و علاوه بر این یک بام و دو هوا را کاملا میتوان احساس کرد در مثلا 22 بهمن و روز قدس اتفاقا بی حجاب بود خود ارزش است برای تبلیغات
  • جلیل IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    4 2
    بی حجابی لازمه فحشا هست و دو علت اصلی دارد هجمه فرهنگی ماهواره و رسانه تحت سلطه یهود با فاسد سازی خانواده ها و بی غیرت کردن مردان و فاسد کردن زنان و دختران دوم لقمه های حرام و رواج حرامخواری در جامعه ... همچنین یکی دیگر از عوامل داخلی مهم وجود مسئولات خائن و فاسد است کسانی که چون خودشان فاسد هستند دوست دارند فحشا هم در کشور رواج یابد رسانه های یهود بسیاری از خانواده های ایرانی را با تزریق افکار و فرهنگ منحط فاسد نموده اند
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    0 0
    عوضش درمقابل ارازل واوباش اجتماعی وسیاسی وفرهنگی از بیحجابها حمایت میکنند وتنها نیستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس