1

آخرین پرده از نمایش براندازان با خروج نازنین بنیادی از صحنه به پایان رسید، این سیرک مضحک عاقبت خوشی نداشته و یک کمدی تراژیک خاص بود!

سرویس سیاست مشرق- آخرین پرده از نمایش براندازان با خروج رسمی یکی از اعضای آن از صحنه به پایان رسید، روز گذشته نازنین بنیادی از عناصر فعال در گروهک‌های ضد ایرانی، در توئیتی خروجش از شورای همبستگی را اعلام کرد.

شورای همبستگی نام یک گروه توییتری با ادمینی سازمان سیا بود که فعالیت‌های تبلیغی علیه مردم ایران را سازمان‌دهی می‌کرد. این گروه پس از برگزاری نشست جورج تاون فعالیت خود را آغاز کرده و درحالی‌که قرار بود بلیت سوارشدن به آن مجانی باشد خیلی زود به ته خط رسید. پیش از خروج بنیادی، رضا پهلوی و حامد اسماعیلیون، نیز از این ائتلاف کنار کشیده‌اند.

بنیادی در بخشی از پیامش نوشته پنج ماه پیش در راستای انقلاب مردم ایران به شورای همبستگی پیوستم. در این مسیر فراز و نشیب‌های زیادی رو تجربه کردم و همواره سعی بر این داشتم که صدای مردم ایران باشم. حال که از این شورا به‌صورت کامل خارج شدم! در حال حاضر تنها مصی علی‌نژاد دلال وزات خارجه آمریکا و عبدالله مهتدی دبیر کل گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله در این گروه سایبری باقی‌مانده‌اند.

درگیری‌های درون تشکیلاتی براندازان از دعوای رضا پهلوی با اسماعیلیون (نماینده منافقین در گروه) شروع شد و کار به فحاشی هوادارانشان به هم نیز رسید. پس‌ازاین درگیری، هردو از ائتلاف جدا شدند و حالا نوبت به نازنین بنیادی رسیده است تا قید سیرک سازمان سیا را بزند.

برخی خبرها حکایت از آن دارد که پس از متلاشی شدن این گروه هرکدام به‌صورت مجزا به دوره‌گردی اروپایی افتاده‌اند تا با دریافت اعانه از سرویس‌های جاسوسی کشورهای غربی بازار خود را گرم نگه‌دارند، برخی افراد وابسته به این گروهک مانند گوگوش (خواننده لس‌آنجلسی) و مهناز افشار نیز مشغول فروش برند عطر و لباس زنانه در این بازار مکاره هستند.

خروج پرستوی تام کروز از سیرک براندازی/ اعلام خبر مرگ اپوزیسیون توسط سیاهی لشگر سازمان سیا

خروج پرستوی تام کروز از سیرک براندازی/ اعلام خبر مرگ اپوزیسیون توسط سیاهی لشگر سازمان سیا

عکس/ بازار مکاره ضدانقلاب پس از اغتشاشات داغ است

نازنین بنیادی چه کسی است و چگونه یک‌شبه معروف شد؟

با آغاز آشوب‌های پاییزی سال ۱۴۰۱ در چند محله نام یک بازیگر درجه سوم هالیوود به‌عنوان یکی از لیدرهای آشوب بر سر زبان‌ها افتاد. در آن روزها نازنین بنیادی با شرکت در یک نشست غیررسمی در شورای امنیت به‌صورت علنی از کشورهای غربی می‌خواهد از فرصت اغتشاشات از داخل ایران استفاده کرده و کار را یکسره کنند! بنیادی به آمریکایی‌ها گفته بود برای نرمال شدن رفتار ایران باید آن را شیمی‌درمانی کرد، اشاره بنیادی به «شیمی‌درمانی» استفاده از تحریم‌هایی فلج‌کننده بود که به قول جان بولتون قرار بود استخوان مردم ایران را خرد کند.

بنیادی در جلسه با نماینده سازمان سیا پشت میز نماینده آمریکا نشسته و می‌گوید که تحریم به‌تنهایی باعث تغییر رفتار ایران نخواهد شد، بعدازآن نشست لیندا توماس گرینفیلد نماینده آمریکایی‌ها به خبرنگاران گفت که مواضع نازنین بنیادی همان چیزی است که آمریکایی‌ها به آن اعتقاد دارند.

البته این بار اول نبود که فیلمی را بازی می‌کرد که به مذاق آمریکایی‌ها خوش می‌آمد، خوش‌رقصی بنیادی برای سازمان سیا به حدی بود که یکی از فعالان ضدانقلاب به بازیگر سیاهی لشگر هالیوودی توصیه کرده بود که لخت و عریان علیه ایران موضع‌گیری نکند زیرا این دست رفتارها نتیجه معکوس در پی خواهد داشت!

پس از دیدار بنیادی با افسران سازمان سیا، وب‌سایت ضدانقلاب اخبار روز که مواضع گروهک‌های مارکسیستی را منتشر می‌کند با انتشار تصاویر دیدار بنیادی با مقامات آمریکایی نوشت که کاخ سفید به دنبال لیدرتراشی برای انقلاب (اغتشاشات) در ایران است، اما بایدن نه از میان نیروها و احزاب ضدانقلاب بلکه از درون هالیوود آن را انتخاب کرده است، نازنین بنیادی حتی بلد نیست به زبان فارسی چند کلمه صحبت کند؛ آمریکا فردی را انتخاب کرده که آمریکایی باشد.

در ادامه این مقاله اعتراضی آمده بود که سازمان سیا نازنین بنیادی که سابقه پرستو بودن را داشته به‌عنوان لیدر اغتشاشات به ضدانقلاب تحمیل کرده است. اشاره این رسانه ضدانقلاب از صفت «پرستو» به بازیگر هالیوودی جالب‌توجه است.

در عرف سیاسی پرستو به افرادی اطلاق می‌شود که به‌عنوان کارگر جنسی برای مقاصد سیاسی مورداستفاده قرار می‌گیرند، چرا این سایت خبری ضدانقلاب نازنین بنیادی را یک پرستو خوانده و این صفت شرم‌آور به لیدر آشوب‌ها اطلاق کرده بود؟

این ماجرا به اوایل سال ۲۰۰۰ بازمی‌گردد، مادر نازنین عضو کلیسای ساینتولوژی بود. نازنین بنیادی نیز خود را وقف کار داوطلبانه برای کلیسای ساینتولوژی کرد. سایِنتولوژی (Scientology) جنبشی هرچند در تبلیغات با ادعاهای فرقه‌ای دینی؛ اما درواقع محفلی هدایت‌شده توسط سازمان سیا است که مجموعه‌ای از باورها و روش‌های بدعت گونه نویسنده آمریکایی آل. رانهابارد (L. Ron Hubbard) و مرتبطان با او و جانشینان او را تبلیغ می‌کند. مبانی این فرقه به‌اصطلاح دین نام‌گذاری شده، عموماً مورد استهزا عموم مسیحیان قرارگرفته است و کلیسای سایِنتولوژی توسط تحقیقات رسمی و علمی نهاده‌ای قانونی و به‌ویژه دانشمندان و آکادمیسین‌ها به‌عنوان فرقه مذهبی خطرناک و حتی مجموعه دلالان و مافیا در تجارت‌های ممنوعه توصیف‌شده است.

خروج پرستوی تام کروز از سیرک براندازی/ اعلام خبر مرگ اپوزیسیون توسط سیاهی لشگر سازمان سیا

در مستند جنجالی و افشاگرانه کمپانی اچ. بی. او (HBO) به نام (Going Clear) پیرامون فعالیت‌های فرقه سایِنتولوژی، یکی از جالب‌ترین افشاگری‌ها صورت گرفته و این موضوع موردبحث قرار می‌گیرد که اربابان سایِنتولوژی از عضو جوان خود (نازنین بنیادی) می‌خواهند در جایگاه پرستو به معشوقه تام کروز (بازیگر مشهور آمریکایی) تبدیل شود!

این فیلم در تعداد محدودی از سینماها در اواسط مارس ۲۰۱۵ اکران شد و در اواخر مارس ۲۰۱۵ توسط گروه اچ. بی. اُ پخش سراسری شد. این‌یک موفقیت بزرگ در رتبه‌بندی بود و تا اواسط آوریل ۲۰۱۵ توانست پنج و نیم میلیون بیننده را جذب کند و در رتبه دوم قرار بگیرد.

باوجود کمپین مستمر کلیسای سایِنتولوژی برای جلوگیری از انتشار آن، این فیلم در سینماها و تلویزیون‌ها نمایش داده شد. در این مستند به این موضوع اشاره‌شده است که تام کروز پس از جدایی از همسرش به دنبال یک دوست‌دختر جدید بوده و کلیسا برای نفوذ روی این بازیگر آمریکایی نازنین بنیادی را به او نزدیک می‌کند. نازنین بنیادی نیز برای اثبات وفاداری خود به کلیسا این مأموریت را پذیرفته و به‌مرور به تام کروز نزدیک می‌شود. کلیسا از ژنرال آمریکایی ویلهر می‌خواهد تا نازنین را به‌مرور به تام کروز نزدیک کند، او نیز پس از چند عمل زیبایی و تغییر در مدل و پوشش ظاهری نازنین بنیادی را به پرستوی جنسی تام کروز مبدل می‌کند.

البته نازنین بنیادی به دلیل افشای رابطه‌اش با تام کروز مورد خشم کلیسا قرارگرفته و در برهه‌ای از زمان او را مجبور کردند تا توالت‌های کلیسا را بشوید، نازنین بنیادی پس از مدتی به هالیوود متصل شده و در چند فیلم آمریکایی به‌عنوان سیاهی لشگر نقش می‌گیرد، او در تمام این مدت زیر نظر سازمان سیا قرار داشته و به گفته مسئولان کلیسا برای او گزارش رد می‌شده است.

مدتی بعد از جدایی از این گروه، بنیادی خود را یک مسلمان خواند، در سال‌های اخیر تلاش کرد وارد فعالیت‌های سیاسی شود. وی که عضو شورای روابط خارجی (اندیشکده CFR) در آمریکا است، ازجمله این فعالیت‌هایش مصاحبه با رسانه‌های فارسی‌زبان تحت عنوان فعال حقوق بشر و امضای بیانیه‌هایی برای آزادی برخی مجرمان امنیتی بود؛ البته کنش سیاسی پرستوی سازمان سیا تنها متمرکز بر ایران بود و وی هیچ‌گاه نسبت به نقض حقوق بشر در کشورهای منطقه و یا آمریکا و اروپا فعالیتی انجام نداده است.

خروج پرستوی تام کروز از سیرک براندازی/ اعلام خبر مرگ اپوزیسیون توسط سیاهی لشگر سازمان سیا

خروج پرستوی تام کروز از سیرک براندازی/ اعلام خبر مرگ اپوزیسیون توسط سیاهی لشگر سازمان سیا

پرستوی سایبری نخودی از آب درآمد!

مدتی پیش گروه هکری «عدل علی» ایمیل‌هایی از نازنین بنیادی در بین سال‌های ۲۰۰۱ تاکنون را منتشر کرد، نازنین بنیادی در ایمیل‌هایش با نهادهای امنیتی آمریکا که به‌تازگی منتشرشده برای اقدامات مؤثر برای مبارزه با ایران صحبت کرده است. همچنین نام افراد نام‌آشنایی همچون «ری تکیه» که به ایران ستیزی در دستگاه امنیتی آمریکا مشهور است نیز به چشم می‌خورد. برای مثال در ۲۵ ژوئن ۲۰۲۰، «ری تکیه» در نامه‌ای به نازنین بنیادی می‌گوید که از طرف سازمان سیا به دانشگاه شیکاگو دعوت‌شده است. «مایک هیدن» رئیس اسبق سیا نیز در این جلسه حضورداشته است. آن‌ها از بنیادی درخواست کردند تا درباره تأثیر تحریم‌ها در براندازی جمهوری اسلامی صحبت کند اما او ترجیح می‌دهد تا درباره حقوق مدنی صحبت کند.

در بسیاری دیگر ازاین‌دست ایمیل‌ها مشخص می‌شود که نازنین بنیادی در پروژه تحریم ایران به بهانه حقوق بشر نقش داشته و حتی با گروهک تروریستی منافقین در پرونده امیرحسین مرادی و محمد یونسی همکاری کرده است.

باوجود خوش‌رقصی بازیگر هالیوودی برای آمریکایی‌ها، بنیادی همواره مورد فشار سیاسی و حتی تمسخر سایر گروهک‌های ضدانقلاب به‌ویژه سلطنت‌طلبان قرار داشته است. رضا ربع پهلوی به خاطر انداختن هژمونی خود بر سرگروه سایبری سازمان سیا از مدت‌ها پیش به‌صورت علنی با دیگر اعضا به مجادله پرداخته است.

خروج پرستوی تام کروز از سیرک براندازی/ اعلام خبر مرگ اپوزیسیون توسط سیاهی لشگر سازمان سیا

خروج پرستوی تام کروز از سیرک براندازی/ اعلام خبر مرگ اپوزیسیون توسط سیاهی لشگر سازمان سیا

عکس/ ایمیل‌های افشا شده از نازنین بنیادی و درخواست او برای شیمی درمانی مردم ایران

سلطنت‌طلبان گاهی با منافقین در خیابان به کتک‌کاری و چاقوکشی پرداخته و برخی دیگر چون نازنین بنیادی را ترور شخصیتی کردند تا جایی که در محافل ضدانقلاب بنیادی را با عناوینی چون «پرستوی تام کروز» و «نخودی» نیز یاد می‌کنند. این فشارهای شدید باعث شد مدتی قبل بنیادی اکانت خود در توییتر را غیرفعال کرده و مدتی بعد با بازگشت دوباره خبر مرگ براندازان را اعلام کند. البته این مرگ خیلی ناگهانی نیست، بی‌اعتنایی مردم به فراخوان‌های سریالی ضدانقلاب از سویی و جمع شدن بساط میز ایران در مرکز اعتدال از سوی دیگر باعث شد آخرین سکانس از این فیلم مضحک یک تراژدی باشد!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 58
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    15 32
    اپوزسیون همشون الکی هستند اونایی که واقعی بودند اکثرا ترور شده اند مردم ایران خودشون باید برای خودشون کاری بکنند
    • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
      49 6
      بدبخت فلک زده اونایی که حرف این بدبختا را قبول داشتن و گوش میکردن. اونا دیگه ابربدبدختن. الله رسواش کرده
    • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
      8 1
      میشه با ذکر مثال نام ببرید؟
    • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
      11 2
      جنگ مزدوران عدو همه را عذر بنه/ که ندانند چه گویند بس که پیمانه زنند!!!
    • ناشناس IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
      10 2
      نازنین بنیادی رقاصه
    • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
      4 0
      خخخخخخ خوردید به پیسی مزدورهای احمق
    • US ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
      7 1
      جنبش هرزه ها
    • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
      0 0
      راست میگه. سعودی چطوری یک دفعه دوست ایران شد؟ پوریا زراعتی فاطمه سپهری رونقی و ... اگر اپوزیسیون بودند تا الان باید صدها بار ترور می شدند!
  • ا IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    29 9
    میدونین چیه. هر چی فک میکنم با عقل جور در نمیاد. یعنی مثلاً اینا زمامدار بشن این مملکت چی میشه جز هرزگی عیاشی ازبین رفتن حیا عصمت چ علنی شدن روابط آزاد بی بند بار هر چند از گرانی دل پری داریم مقصرشهم اول آمریکا غرب هست. ولی تا پای جان با این نظام هستیم.
    • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
      1 2
      مطمئن باش هر چی بشه از اینی که الان هست بدبختر نمیشیم، حداقل آزادی فردی بدست می‌آوریم.
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    20 8
    اصلا بازی دادنش در فصل جدید ارباب حلقه ها برای این بود که ازش برند سازی کنن برای استفاده در آشوب ها و پروپاگاندای رسانه ای علیه ایران.
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    17 4
    حتی فارسی هم نمیتونست درست صحبت کنه آمریکایی ها چی در باره مردم ایران فکر کردن؟
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    19 13
    روزگار به چیزی رو ثابت کرده که با کوچک کردن توهین به دیگران هیچ وقت بزرگ نمیشی.گرفتی؟
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
      12 1
      توهین؟ زندگی نامه اش رو روایت کرده خخخخ
    • حجت IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
      11 0
      این بزرگ نبوده که کسی بخواد كوچیکش کنه.
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    16 14
    غربگدا: مرغ کیلویی چَن ؟؟خخخخخخخ
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    14 6
    کاخ سفید را به زودی حسینیه میکنیم و این عوامل فساد را هم مجبور به حجاب برتر خواهیم کرد.
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    4 5
    قبل از شکل گیری این همبستگی باید با عملیات استشهادی نابودشان میکردیم.
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    7 6
    این زن به اصلاح طاب ها پول میدهد تا در میان زنان بی حجاب تقسیم کنند.
    • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
      1 1
      از خدا نمیترسی
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    10 8
    به زودی با موشک سونیک حساب تمام این خیانتکاران رسیده خواهد شد.
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    10 3
    هههه. ببین کار سازمان آدمکش و مخوف CIA به کجا کشیده که به یه مشت مفلوک نخودی مثل نازنین ضعیف و ذلیل آویزون شده. عنترمنترای cia رو باش!
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    8 6
    دلارهای نفتی عرعرستان توسط اینترنشنال موجب این برهنگی شد و اعدام تنها راه حل است.
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    9 6
    حالا این به کنار فیدیلیتی گیت چی شد؟
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    7 5
    آلبانی و منافق و اصلاح طلب دیگر در امان نخواهند بود زیرا امران به معروف مثونیت قوه قضاییه داده شد.
    • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
      1 3
      "مثونیت" داده شد اما "مصونیت" داده نشد که!
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    2 2
    با پهباد سیا لشکر را نابود کنید.
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    15 3
    دوربین های سردار رادان باید اصلاح طلب ها را هم علاه بر بیحجاب ها شناسایی و مجازات کند
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    15 32
    دولت بنفش علت این سیرک بود و حداقل هشت سال طول میکشد تا گند کاریها درست شود.
    • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
      20 سال دیگه هم نمیتونید مملکت را درست کنید چون اختلاس ها ودزدی ها در زمان شما بیشتر شده و همچنین بی اعتمادی به پول ملی اونم اگه دوام بیارید که بعید میدونم
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    6 11
    در عرف سیاسی پرستو به افرادی اطلاق می‌شود که به‌عنوان کارگر جنسی برای مقاصد سیاسی مورداستفاده قرار می‌گیرند؟
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    مرگ بر روسیه متجاوز
    • ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
      دم روسیه گرم دم پوتین گرم . مرد واقعی توتین هست جلو امریکا و غرب پرو وایساد و از موضع خود پایین نیمد احمقی مانند زلنسکی که مانند سبلریتهای احمق ما بود باور کرد که امریکا و غرب دوستش هستند
    • IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
      0 0
      ۱۱:۲۹ - برای همینه که مثل خر تو باتلاق اوکراین گیر کرده وبرای حفظ ابروش نمیدونه چکار کنه وهر روز صدها کشته میده....ههههه
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    3 13
    داستان جالبی بود
  • یزدان IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    10 7
    هرچی در موردش گفتی درست اما یه نظر سنجی بزار ببینیم محبوبیت کی بیشتره بین مردم ایران شهامتش رو داری ؟
    • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
      0 1
      🤣🤣🤣نظر من که رو جنابعالیه.
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    2 3
    خب همه اینها درست کمی هم به معیشت مردم انقلابی برسید
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    2 6
    بزرگترین بیکارشدگی ناگهانی که در بین شیعیان اتفاق افتاد مسدودی اینستاگرام بود که در طی ۱۴۰۰ سال اخیر بی سابقه است.
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    3 12
    هرکس بر علیه دولت مرکزی ایران باشد باید نابود شود. _____ امپراطوری مهدوی ایران، لایق این است که بهترین مردان جهان برایش فدا شوند
    • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
      0 1
      همین حالا هم این امپراطوریتان کمر دشمن را شکسته
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    5 2
    خاک تو دهان هر چی براندازه طرفداران آنها تو روز روشن داخل ایران حق مردم رو چپاول می کنند
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    5 0
    حاضرم شرط ببندم که آمریکا دوباره روی اصلاحات چی ها یا حتی احمدی نژاد گنگ ها حساب وا می کنه شاید بتونه از درون نظام ضربه بزنه. مرگ اپوزیسیون خارج یعنی شروع این بازی. دولت فعلی هم شاید علارغم میلش، جاده صاف کن این بازیه با سوءمدیریت های پی در پیش
  • سلام IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    7 7
    بورس چی شد دوباره دست کی تو کار بود که جیب مردمو بزنین؟
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    0 5
    اشکالی نداره عکس های مفتضح رو قسمتی اش رو تا کنید ها!!!
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    1 0
    ما برای چند قرن تلاش کردیم صدها نفر از نخبه ها و بزرگان خود را از دست دادیم جمعیت میلیونی از مردم از بین رفت تا از پرتغالی و آلمانی و انگلیسی و شوروی و آمریکایی و ... دستور نگیریم تا زیر پرچم نباشیم بعد این دلقک ها افتادن به دوره گردی تو پاریس و لندن و واشنگتن و ... که بیاید بالاسر ما و به ما بگید چی کار کنیم ؟ آخه اصلا بحث دین وسط نیست بحث عقیده و تفکر وسط نیست حتی اونی که به وضعیت موجود هم انتقاد جدی داره اگر کمی عاقل باشه به این چیزها فکر می کنه که یکسری دلقک منافع طلب چه جوری دنبال برگرداندن ایران به 200 سال پیش هستند که بعد تجزیه هم بشود .
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    2 3
    #زن_زندگی_آزادی
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    2 5
    پرستو هم بوده باشه از خودش داده .. از بورس و جیب مردم دزدی نمیکنه
    • ممد IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
      0 0
      مگه اینا خرجم میکنن؟ بدبخت اینا جیره میگیرن از اربابتون آمریکا برای کاراشون
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    1 4
    وضعیت بورس را ببینید . 4 روزه همه ی سرمایه ی مردم رو بالا کشیدن ...
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    0 3
    نه بابا لاست میگی
  • مجید IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    0 0
    اگر مرد مذهبی هستید ، کافیه با لباس زیبا و معطر در خیابان به همه لبخند بزنید و اگر تونستید به همه کمک کنید. گاهی بلیط مترو کسی رو حساب کنید توی رانندگی هوای سایرین رو داشته باشید یا در حمل بار سنگین به خانم و آقایون کمک کنید. اگر خانم مذهبی هستید کافیه حداقل دو دختر محجب مثل خودتون تربیت کنید. این رمز گسترش اسلام توسط پیامبر (ص) و اهل بیت ایشون (س) بوده هست و خواهد بود. با این کار برای همیشه ، هم اسلام رو حفظ خواهید کرد هم ایران عزیز رو. ولو کره الکافرون
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    0 1
    اخه این کارگر جنسی ارزش داره درموردش شما مطلب بنویسی و بزرگش کنی مسایل مهم را بنویسید گرنه این اش و لاشهاکه ارزش حرف زدن ندارند دشمن ادم که این احمق ها که وزن وجودیشون ازپرکاه کمتر هست و برای مقاصد سازمانی تن فروشی میکنن جای مطلب نوشتن نداره شما کمک به دیده شدن این کارگران جنسی میکنید
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    3 2
    حاضرم به کنیزی قبولش کنم
    • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
      3 1
      منم
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    1 2
    زن زندگی آزادی
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    3 0
    این سایبری هایی که استخدام کردید خیلی شوتن لااقل بهشون بگید چی بنویسن تو کامنتا بیشتر مونگل میزنن
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    0 1
    دهنت رو آب بکش بعد اسم حضرت آقا احمدی نژاد رو بیار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس