سردار فدوی

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ستون پنجم دشمن در جنگ اقتصادی، رسانه‌ای و فرهنگی بیش‌از هر زمانی فعال است تا با اخلال در نظام اقتصادی مردم را از نظام دور کند.

به گزارش مشرق، سردار علی فدوی در مراسم گرامیداشت هشتمین سالروز شهادت شهید مدافع حرم سردار حاج حمید محمدرضایی و یادبود برادر شهیدش جانباز علی محمدرضایی که شامگاه یکشنبه در مسجد امام حسن عسگری علیه السلام قزوین برگزار شد، اظهار کرد: طی ۴۴ سال اخیر انقلاب اسلامی با تمام قدرت های شیطانی در حال نبرد بوده و سابقه ندارد که در برابر کشوری همچون ایران این حجم از دشمنی وجود داشته باشد.

ستون پنجم دشمن به دنبال ایجاد نارضایتی در کشور است/ وضعیت بازار مسکن و اجاره‌بها طبیعی نیست

وی افزود: در دوران دفاع مقدس ۷۸ کشور در برابر انقلاب در ائتلاف واحد تصمیم به نابودی ایران گرفتند که شوروی، آمریکا، اروپایی ها و بسیاری از کشورها در صف شیطان ایستادند و تنها کشور سوریه در این ائتلاف نبود. طی ۴۴ سال اخیر دشمنان نتوانستند انقلاب را به زانو در بیاورند چرا که رهبری جامعه به دست ولی خداست و به وعده خداوند ایمان دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: بدخواهان ایران اسلامی ذاتشان بر خباثت و لجاجت است و هرگز دست از دشمنی با ملت ما نمی کشند. این به معنای نداشتن ضعف در عملکرد ما نیست؛ در برخی از حوزه‌ها به قله پیروزی رسیده ایم و در برخی از موارد دچار ضعف ها و مشکلاتی هستیم که دشمن آنها را دست مایه خویش قرار داده و بر این اساس باید در تمام زمینه ها به قله برسیم تا دشمنی آنها تمام شود.

ستون پنجم دشمن به دنبال ایجاد نارضایتی در کشور است/ وضعیت بازار مسکن و اجاره‌بها طبیعی نیست

فدوی ادامه داد: دشمنان از نظر امکانات و تجهیزات از ما جلوتر هستند اما در معادله مبارزه، نتیجه را خدا مشخص می کند و چنانچه مسیر را برابر وعده الهی ادامه دهیم پیروزی از سوی خدا محقق می شود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران بیان کرد: سال گذشته بزرگترین تهاجم حزب شیطان علیه ما انجام شد. جنگ بزرگی که سالها برای طراحی آن نقشه های شومی کشیده بودند، از سویی در بحران کرونا، تعطیلی مدارس و دانشگاه باعث شد ذهن برخی از نوجوانان و جوانان ما در فضای مجازی رها شده، در اختیار دشمن قرار بگیرد.

مشکلات معیشتی و اقتصادی در شأن ملت و انقلاب نیست

فدوی اذعان کرد: در جنگ تمام عیار سال گذشته دشمنان فکر می کردند که می توانند کار را یکسره کنند. بی‌نقص وارد شدند و نقشه خود را عملیاتی کردند اما دچار اشتباه محاسباتی شدند و فهمیدند که قدرت انقلاب قابل مقایسه با آنها نیست. چرا که دشمنان اسلام از احمق ها هستند و رئیس جمهور آمریکا که برای گفتن یک کلمه ساعت ها تمرین می کرد بلافاصله در مورد حوادث ایران موضع گیری و اظهار نظر صریح داشت و دشمنی خود را بی پرده بیان می کرد.

ستون پنجم دشمن به دنبال ایجاد نارضایتی در کشور است/ وضعیت بازار مسکن و اجاره‌بها طبیعی نیست

وی افزود: دشمنان به سقوط جمهوری اسلامی برابر محاسبات خود ایمان داشتند اما متوجه شدند که قدرت آنها با جمهوری اسلامی قابل مقایسه نیست و با تعداد اندکی از رزمندگان توانستیم نقشه شوم آنها را نقش برآب کنیم.

این مقام نظامی با ذکر اینکه مشکلات معیشتی و اقتصادی در شأن ملت و انقلاب نیست و همه باید پای کار بیایند، تصریح کرد: اگر در زمینه اقتصادی و معیشتی پای کار بیاییم و به وعده الهی ایمان داشته باشیم قطعاً مشکلات حل خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران ادامه داد: اصلی ترین بخش انقلاب اسلامی تربیت انسان های صالح است که جوانان ما در تراز انقلاب در بالاترین سطح کارآمدی قرار دارند و با کار جهادی و علمی نقاط ضعف را تبدیل به نقطه قوت می کنند.

فدوی اضافه کرد: در همه جنگ ها ستون پنجم دشمن فعال است و احتمال اینکه خودش هم آسیب ببیند وجود دارد اما در بحث فرهنگی و اقتصادی ستون پنجم دشمن به شدت فعال است و با کارشکنی سعی در نارضایتی و شکاف بین مسئولین و مردم دارد.

وی بیان کرد: ستون پنجم دشمن در حوزه اقتصاد به راحتی شناسایی نمی‌شود و به دلیل سود دهی بالا و نداشتن خطر برای آنها در جنگ اقتصادی و فرهنگی پر قدرت کار می کند، وضعیت مسکن و اجاره بها طبیعی نیست و عده‌ای با اخلال در بازار سعی دارند جلوی پیشرفته کشور را بگیرند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران در پایان گفت: در دوران دفاع مقدس خالصانه پایه کار آمدیم و بیش از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم کردیم و از جان گذشتیم تا توانستیم به وعده الهی که تخلفی در آن وجود ندارد، دست یابیم. در حوزه اقتصاد اگر همانند دفاع مقدس شرایط را برای کار فراهم کنیم و میدان را به ستون پنجم آمریکا واگذار نکنیم بر مشکلات اقتصادی نیز پیروز خواهیم شد.

پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 53
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    12 3
    سردار اوضاع چی طبیعیه؟ خونه، خودرو، درامدا، پوشاک، دارو ، خوراک ، اینترنت؟ کدوم؟
    • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
      1 4
      بله دماغ خوده دشمن رو توی منطقه به خاک میمالین ولی حریف ستون پنجم همون دشمن نمیشین
    • جمال IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      0 4
      عزل وزیر اقتصاد
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    7 3
    دژمن:))))
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    1 0
    میخواهید امریکا و اسرائیل سریع نابود شوند
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    4 1
    ستون پنجمی که سردار اشاره کرده اند همان ستونی است که سالیان سال در بدنه حاکمیتی کشور رخنه کرده است و عامل اصلی تمامی فساد، دزدی و غارت سیستماتیک و سازمان یافته است...
    • اه IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      1 1
      از ستون پنجم گذشته شده چهل ستون
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    6 0
    ستون پنجم مورد اشاره، نشاندهنده فساد گسترده سازمان یافته داخلی است واین سازمان سیستمی به هیچ عنوان موردی و درون عامه مردم نمی باشد.
  • DE ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    5 6
    این دشمن چقدر قوی و پرزوراست که همه جا مداخله می کند از لچک و حجاب گرفته تا ترور و ایجاد تورم و فقر و بقیه مصیبت ها .
  • محمودسلمانی IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    1 1
    سردار فدوی بحثی مهم ومبنایی درباره ستون پنجم فرهنگی واقتصادی مطرح کرد مشکل اصلی دشواری ردیابی این خیانتکاران جنایتکاراست: رمزو ردّ یافتن ستون پنجم فرهنگی،شبهه وتغییر ورد ستون پنجم عمال اقتصادی دشمن،سودیابی ناگهانی مراوادات متصل به بازارودولت وخط رسانه است! خردمندان ودلسوزان امنیت بیندیشند
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    1 2
    کدام نفوذی
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    3 1
    سردار لطفا از ورود اتباع اجنبی که عمدتا کهابی هستند و حتی شیعه هاشون از این اب و خاک نفرت دارند جلوگیری کنید در مملکت کارخانه تولید بچه راه انداخته اند
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    8 0
    الان چی کنیم یعنی بشینیم دزدیاروببینیم ومثل شیعه های زمان قاجاروپهلوی تحمل کنیم
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    3 1
    من بشدت از پاسداران اوایل انقلاب که بی هیچ منتی مخلصانه وشجاعانه وعاشقانه فعالیت کرده بودندحمایت کرده ومیکنم. من به پاسدارانی عشق میورزم که هنوز برهمان رویه وبدون چشمداشت به ذخارف دنیا راهی را انتخاب کردند که هیچ نیرویی قادر به فائق آمدن برآنها نیست حتی اگر بظاهر شکست دنیای را متحمل شوند اینچنین پاسداران درهنگام کارزار ودفاع ازمظلوم مثل خورشید میدرخشند ودرهنگام شب به نیاز آنان درپیشگاه بی نیاز هرگز رها نمیشود .ازباب نکته اعتراضی هم مطلبی را بگویم که هستند افررادی که دریک سنی که نمیتوانند همکار باقی بمانند روی به بنگاه داری خصوصا درحوزه مسکن آورده اند اگر سخن حضرتعالی متوجه حوزه مسکن واجاره واین حرفهاست خیرخواهانه از بنگاهدارها بخواهید که دست از ثروت اندوزی چشم بپوشند
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    13 3
    بی لیاقتی ودزدی واحتکاروسودوام بانکی رومیخواهیدبه دشمن ربط بدهیدبیکاری چه ربطی به دشمن داره باج د ادن به دزداچه ربطی داره
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    7 1
    مسئله داخل کشوره چه ربطی داره تورم به بانکهامربوطه
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    11 3
    تقصیرهرکس هست میخوای چی کارکنی مردم ساکت بمونن
  • محمدایوب IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    3 1
    آقایان مسئول وسردار دشمن در خانه ما است یک نگاهی به روزنامه ها ورسانه های اسراییلی اصلاح طلبان بیاندازید هرروز با سیاه نمایی ودروغ فضای کشور را تیره و تار نشان میدهندوکسی هم کاری به آنها ندارد
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    10 1
    راه حلتون چیه مسلمابنگاه املاکی مامورموسادنیست اگه اینجوری باشه که دوباره بایدیه 22بهمن دیگه راه بیندازیم
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    3 2
    امارتورم چه ربطی به دشمن داره
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    8 2
    رهبرفرموددشمن روی زخم مینشیند
  • شهریار IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    4 3
    خدا رو شکر که همیشه یک نفر هست که بگوییم مشکلات کار اوست
    • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
      3 0
      همان طور که خدا رو شکر نظام هست که تمام بیکفایتی ها و بی اخلاقی ها و بی مسئولیتی ها و بی تدبیری ها و .,......رو بندازیم گردنش.
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    2 1
    این بحث بطورمستقیم مربوط به سپاه نیست بحث اقتصادی وزرای خودش راوسخنگوی خودرادارد
  • ناشناس IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    5 0
    نه تنها وضعیت مسکن بلکه وضعیت اقتصاد هم سالهاست طبیعی نیست؟؟؟؟!!!
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    2 2
    منظور شون اینه که گرانی گوشت و مرغ و برنج و دلار و سکه و امثالهم طبیعیه فقط مسکن ساخت هر متر مربع اش ده تا پانزده میلیون تومنه غیر طبیعیه .
  • بهنام IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    4 3
    سردار اگر تورم را کنترل کنی دشمن هم گورش را گم می کند
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    9 0
    خب شما که زورتون می رسه ، به وزارت مسکن فشار بیارین تا سامانه ی املاک و اسکان رو راه اندازی کنه ( نه مثل الآن ) اون وقت هر خونه ای که ثبت نشد، یا خالیه یا مالکش می خواد دولت از کارش سردرنیاره. طرف بیست و پنج واحد رو کرایه داده و هرسال قیمت رو می بره بالا و مالیاتم نمی ده.
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    4 0
    دولت در تنظیم بازار مسکن مصمم نیست. علت : تعارض منافع کسانی که خودشان در بازار مسکن دست دارند و از قدیم به وزارت مسکن نفوذ کردند. اگرنه چطور می شود دولن کشوری نداند هر فرد کجا ساکن است، چند خانه دارد و چه تعداد از آن ها را با بهای گزاف اجاره می دهد و یا خالی نگه داشته. باید مثل همه ی دنیا نگه داشتن خانه بیشتر از تعداد افراد خانواده ممنوع شود و با ابزار مالیات نگه داشتن ملک را با ضرر مواجه کرد.
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    7 0
    عامل نارضایتی عملکرد بد
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    4 0
    ستون پنجم خودروسازی ها هستن ..!! مافیا و سلاطین هستن !!
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    2 9
    لطفا زودتر جنگ جهانی سوم را راه بیندازید !!دیگر امیدی به اصلاح امور و گشایش و ارتقای زندگی نیست
    • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
      1 13
      انشالله جنگ در ابران رخ بدهد
  • حسین IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    3 0
    ستون پنجم عوامل احمدی نژاد در دولت و مجلس هستند ،ستون پنجم اونهایی هستند که اجازه اخراج نزدیک به ۱۰ میلیون افغانی رو نمیدهند
    • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
      1 3
      چرا افغانی ها باید در ایران باشند اما دولت شون حق آبه ایران در هیرمند را نمی دهد ؟! بابا یک ذره غیرت داشته باشید !! حضور آنها را با حق آبه ایران تاخت بزنید !!
  • علی IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    2 0
    قیمت دلار دو برابر شده همه جیز متناسب با اوک گرون شده کجاش غیر طبیعیه اگه میتونید جلوی افزایش بی حساب نقدینگی توسط بانکها رو بگیرید.
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    0 7
    اگر هر کس جای خودش بود وهر کس در باره حیطه کاری خود اظهار نظر می کرد تفکیک قو ا به معنی واقعی بود این وضع کشور نبود
  • محفوظی IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    0 0
    سردار امروز وام مسکن نهضت ملی را تعیین فرمودند،به ازای دریافت 550میلیون وام بایستی 2میلیارد و550 میلیون سود بپردازی با اقساط پلکانی 9میلیونی تا 16میلیونی،یعنی سودی معادل 128میلیون درسال با باز پرداخت 20ساله،به عبارتی میکنه ماهیانه بیش از 10میلیون سود،کجای این مملکت کارگری که حقوق ماهیانه اش 8میلیونه میتونه همچین کاری بکنه،مشکل خود دولت وحکومت که از حالا داره میگه بابا ظرف چند سال آینده این وضع مملکت،شما دنبال پرتقال فروش می گردید
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    0 3
    مسدودی اینستاگرام و بیکاری چند نفر؟ میلیون ها نفر؟ ایجاد نارضایتی؟ خدایا انقلاب را از دست وزارت ارتباطات حفاظت کن.
  • دلسوز IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    2 0
    ارزش ملک و اجاره‌بها آن قدر افزایش یافته و در مقابل ارزش ملک در کشور همسایه ( ترکیه) آن قدر کاهش یافته و این یعنی چ؟! یعنی تشویق مهاجرت!!!
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    1 0
    دله دزد ها را دستگیر کنید ولی مالکان که قیمت خانه و اجاره را نجومی کرده اند آزاد بگذارید چون دولتمردان خودشان صاحب املاک فراوان هستند و منافعشان ایجاب می کند خانه و اجاره گران و گران تر شود
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    4 0
    بانک مسکن 18 ماه 80 ملیون پول زوجین را بلاک بدون سود می کند که وقتی نوبتش رسید قیمت خانه چند برابر شده و زوجین دیگر بجای خرید خانه می تواند با 120 ملیون وام یک متر ملک بخرد حالا چون ملک قیمتش نجومی شده موقعی که زمان انتظار و نوبت وامش می رسد بخاطر قیمت نجومی املاک نمی تواند ملک بخرد پس نمی تواند وام بگیرد حالا اگر وام نگیرد 20 ملیون پولش را بانک بلاک می کند که امتیاز وامش محفوظ بماند و این میلیارد ها پول بلاک شده مستاجرین بی خانمان توسط بانک بصورت ملیاردی به پرسنل بانک وام داده می شود و یا بانک ها با آن پول های بلاک شده بی خانمان ها، ملک می خرد که بتواند با فروش چند برابر آن سود های کلان بجیب بزند یعنی از پول های بلاک شده بی خانمان ها کاسبی راه انداخته اند و در واقع دولت و بانک ها برای افزایش تعداد بی خانمان ها رقابت می کنند و از طرفی با میلیاردها تومان پول بلاک شده بدون سود بی خانمان ها به پرسنل بانک ها وام های ملیاردی می دهند که خانه های دوم سومشان را هم بخرند
    • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      0 0
      یک کمپین بزنیم ، چادر می زنیم وام نمی گیریم !! دولت که به داد فقرا نمی رسه .. خود فقرا یک فکری بکنند !! . . . پروژه سفر بی بازگشت مریخ راه بیفته ، من اولین نفر حاضرم ثبت نام کنم ..!!
  • کارشناس IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    0 0
    نارضایتی ربطی به دشمن ندارد به غارت بیت المال مربوط میشود
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    0 0
    جنگ و تنش ماهیت تورم زدایی داره یا تورم زایی !؟
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    0 0
    فقط حرف یه بارم عمل کنید این سرمایه دارا نفس مردمو بریدن
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    0 0
    این عده ایی که ازطریق مسکن واجاره اهدافی را دنبال میکنند چه کسانی هستند ؟خوب اینها باید درتور اطلاعات بوده باشند حالا یه موقع تصمیم براین شد که ما سفره هرمتجاوزی را دریک عملیات سخت افزاری ازبین ببریم درقبل ازهرحرکتی اول باید ستون پنجم را جمع وجور کنیم وجاسوسانی که درگوشه وکنار این مرز وبوم ازخارج دستور میگیرند و با جذب عناصرخود فروخته اهداف پلیدشان را پیاده میکنند جمع وجور کردن آنها کارسختی نیست اگربرآنان مسلط شوید درکمتر ازچند روز عامه مردم زندگی با ثباتی را طی میکنند پس ثبات ازوظایف الویت داری است والویت اجرای آن جمع کردن کسانیست که دامن میزنند به آشفتگی اقتصادی آنها تا دراین میدان باشند نمیتوان گره ایی را باز کرد .چوپانان هرچه درمراقبت ونگهداری گوسپندان هم تلاش کنند گرگهای درنده ایی هستند که دائما گله را تحت تعقیب قرار میدهند پس باید درنده خویان را درطعمه قرار داد وریشه کن کرد تا مراقبت هم بسادگی صورت پدیرد
  • NL ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    0 0
    حرف و دیگر هیچ!
  • کریم IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    0 0
    کاش اقتصادم مثه حجاب و روسری بود . تا یکم ضعیف میشد واکنش سریع میدادید
  • IR ۰۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    1 0
    لطفا جلوی بنگاه هایی که مثل قارچ افزایش پیدا کرده و قیمت زمین و مسکن رو به شدت بالا برده اند رو بگیرید در شهر ما یک منزل ویلایی 150 متری با سند حدودا 80 میلیون تومان بود اما همین بنگاه ها قیمت زمین 100 متری بدون سند رو غیر قانونی قیمت گذاشته اند یک میلیارد تومان یعنی متری 10 میلیون تومان در حالی که خانه ساخته شده متری 500 هزار تومان بیشتر نبود ... لطفا جلوی شیپور و دیوار رو هم بگیرید در افزایش قیمت تاثیر زیادی دارند
  • جمال IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    0 3
    عزل وزیر اقتصاد
  • IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    0 0
    با سلام اتوبوسرانی کرج با بی نظمی و تاخیر در رساندن مسافران باعث نارضایتی می شود.
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    0 0
    غیب گفتی!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس