کد خبر 1490979
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۱

به گزارش مشرق، یکی از فعالان رسانه ای در صفحه توئیتر خود نوشت:

ایران را با تروریست‌ها به جهان معرفی نکنید

بچه‌های ایران قاتل نیستند. ترانه علیدوستی می‌خواهد بازوی رسانه‌ای دارودسته رجوی و تروریست‌هایی اینگونه باشد، اما نام ایران را با ترور و توحش گره نزنید و ایران را با تروریست‌ها به جهان معرفی نکنید که همان حامیان پوشالی غربی هم که آویزانشان شده‌اید، چنین ایرانی را محترم نمی‌دارند.

ایران را با تروریست‌ها به جهان معرفی نکنید

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 2
  • امید IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    0 1
    کینه وعقده و غرب گدایی واجنبی پرستی در ذاتشان نهادینه شده فقط یک اسمی از ایرانی بودن یدک میکشند توهم خود بزرگ بینی بهمراه ابر فرهنگی اجنبی مترسکی بیچاره از آنان ساخته
    • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
      0 1
      سلبریتی های حمایت کننده از تروریستها ، در جامعه وظیفه توجیه جنایات تروریستها و زمینه سازی برای تداوم عملیات تروریستی را بر عهده دارند. با این اشک تمساح سلبریتی ها ، هر تروریستی خودش را قهرمان بعدی سلبریتی ها میداند. در اوایل انقلاب، گروه های ضد انقلاب/ منافقین/ مارکسیستها / سلطنت طلبها ، وظیفه ترور شخصیتی و ترور فرهنگی را بر عهده داشتند و بعد از مدتی ترور فیزیکی انجام میشد و تروریستها بعنوان قهرمان خودشان را معرفی می کردند. وظیفه قهرمان سازی از تروریستها الان بر عهده سلبریتی های دارای تابعیت خارجی است و این افراد همان الگوی زمینه سازی در سال 1360 را که منجر بشهادت رسیدن شهید بهشتی و شهید رجایی و ... و 17000 شهید ترور شد را دارند پیاده میکنند. تا زمانی که سلبریتی های دارای تابعیت خارجی علناً بعنوان حامیان تروریستها در رسانه ها و فضای مجازی آزادانه اقدام به حمایت از تروریستها و در حقیقت حمایت از عملیات تروریستی می کنند و از تروریستها قهرمان می سازند، باید شاهد ادامه بشهادت رسیدن عزیزانمان در نیروهای نظامی و انتظامی و ... باشیم. نیروی انتظامی باید تکلیف سلبریتی های دارای تابعیت خارجی مشوق تروریستها و ترور ابتدا معلوم کند وگرنه با هم باید شاهد عزادار شدن خانواده های دیگری از نیروهای مدافع وطن باشیم. این یک حقیقت است که سلبریتی های دارای تابعیت خارجی نه دلشان برای شهدای مدافع وطن قربانی ترور سوخته و نه دلشان برای فریب خوردگانی سوخته که دست به ترور می زنند- بلکه سلبریتی های دارای تابعیت خارجی عامل اجانب هستند و هدفشان فقط ایجاد نا امنی برای مردم و کشور است و دنبال منافع مالی و گرفتن دستمزد دلاری از اجانب و دشمنان مملکت هستند.
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    0 1
    به ترانه علیدوستی میگی ایران رو با تروریست‌ها به جهان معرفی نکنه؟ خبر نداری این سلیطه ماموریت داره؟ یاسین تو گوش خر میخونی خواهر؟
  • ناشناس IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    2 2
    این بنده خدا تازه از خواب پاشده ،گلم صبح بخیر ،یه چیزی بخور بعد اینطوری ضعف میکنی ،الله الله خدایا به من صبر بده .
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    3 1
    خوشی زیر دلش زده
  • رضا IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    31 1
    چرا این سلبریتی ها رو با جریمه میلیاردی و حبس طولانی ادب نمیکنن. چرا در اجرای قانون قاطعیت ندارید
    • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      0 1
      اتفاقا قبلا اجرا شده ولی اینا آدم بشو نیستن
  • حمید ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    1 1
    بااین کثافتهای حرام خور که با پول بیت المال هار شده اندنباید مماشات کرد برخورد قاطع قوه قضائییه با این لجن پراکنان فضای جامعه ضروری است.
  • عوام IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    1 1
    صبر مردم در برابر خیانتهای این سلبریتیها حدی دارد با تعلل در مجازات این سلبریتیهای خائن به وطن که نوعی ترک فعل به حساب می اید باعث نشوید مردم خودشان سلبریتیها را مجازات کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس