دشمنان بدانند ایران اسلامی هرگز منزوی نخواهد شد

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه ایران و ایرانی انزوا پذیر نیست، گفت: دشمنان بدانند ایران اسلامی هرگز منزوی نخواهد شد.

به گزارش مشرق، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در آئین استقبال رسمی از ناوگروهای ۸۶ نیروی دریایی ارتش در منطقه یکم دریایی نیروی دریایی ارتش، طی سخنانی اظهار داشت: امروز حامل خبری مهم برای مردم عزیزمان هستیم.

وی ادامه داد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در دریا عمق راهبردی خود را گسترش داده و فرزندان ملت ایران در نیروی دریایی ارتش برای اولین بار در تاریخ ایران با بکار گیری دانش نوین با هدف تأمین امنیت دریایی و با ۲۱۳ روز دریا نوردی فعال در آب‌های آزاد حاضر شده تا ثابت کند ایران و ایرانی انزوا پذیر نیست.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: این ناوگروه با کارکنانی از ۲۹ استان با اقتدار مثال زدنی دور دنیا را طی نمودند و با دعای خیر شما ملت شریف و با تکیه بر مردم به دستاوردی علنی، فرهنگی و اقتصادی و سیاسی شدند.

امیر ایرانی خاطر نشان کرد: فرزندان ملت ایران با دست بزرگ توانستند فرهنگ غنی ایرانی را به دنیا مخابره کنند و بی شک نظم تک قطبی جای خود را به نظم چند قطبی دارد و جمهور اسلامی جایگاه خود را در این تغییر نظم حفظ کرده و در این عرصه پیش رو است و برگی زرین را برای اولین با در تاریخ ایران و جهان اسلام رغم زد.


وی تاکید کرد: دشمنان بدانند ایران اسلامی هرگز منزوی نخواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس