به گزارش مشرق، علیرضا تقوی نیا، تحلیلگر با انتشار متنی در صفحه توئیتر خود نوشت:

عدم شرکت محمد بن زاید رئیس امارات در اجلاس جده و متعاقب آن حذف ادعاهای غیرقانونی این امیرنشین در بیانیه پایانی این اجلاس کاملا معنادار است.

نکته جالب اینجاست که بدانید پیش نویس بیانیه پایانی اجلاس های اینچنینی ابتدا و قبل از تشکیل آن، در اختیار اعضا گذاشته می‌شود.

حذف معنادار ادعاهای غیرقانونی رئیس امارات در بیانیه اجلاس جده

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • علی افصحی IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    14 4
    اجلاس این دورهٔ اتحادیه عرب در واقع اجلاس متحدان ایران اسلامی بود. اولا بشار اسد گل سرسبد این اجلاس بود حضور وی در اجلاس نه یک اتفاق بلکه یک انقلاب و دگرگونی بنیادی منطقه بود بشاری که همه شیاطین عالم به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا و حتی اصلاح طلبان فاسد می گفتند کارش تمام است ، نه تنها کارش تمام نشد بلکه آغازی دوباره پس از سیزده سال شد. آغازی که فقط ایران اسلامی بانی آن بود که اگر ایران اسلامی نبود از بشار هم خبری نمی شد.ثانیاً موضوع فلسطین در متن اجلاس قرار گرفت فلسطینی که صادقانه ترین و عملی ترین مواضع را فقط از جانب ایران اسلامی دیده بود این بار اما در اجلاس اتحادیه عرب فلسطین شده بود مسئله اصلی. همان مسئله ای که بیش از چهار دهه فقط ایران اسلامی آن را مسئله اصلی دنیای اسلامی می دانست وبس . و در اجلاس اتحلدیهٔ عرب دیده شد که فریاد ایران اسلامی شنیده شده است هرچند باید زودتر شنیده می شد. ثالثاً از ادعاهای واهی علیه سه جزیرهٔ ایرانی نه در بیانیه و نه در خطابه ها در طول اجلاس دیده و شنیده نشد. جزابری که عنصر تکرار شونده در بیانیه ها و اظهارنظر های امارات و کشورهای دیگر عربی بود. بله ایران اسلامی صدایی شنیدنی یافته است و همه صدایش را می شنوند. این نیست جز حاصل امامت ولی فقیه خردمندی چون امام خامنه ای. سلامتی و طول عمر امام خامنه ای صلوات.
    • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
      0 1
      پس چرا کنعانی سخنگوی وزارت خارجه میگه ادعاهای واهی امارات دوباره تکرار شده بود؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس