به گزارش مشرق، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار تصویری از شهدای مرزبانی سراوان در صفحه توئیتر خود نوشت:

به روح آسمانی ۵ جوان شهید وطن، فدائیان امنیت مردم و مدافعان مرزهای میهن ادای احترام میکنم.

ایران سالهاست که با فداکاری سرداران و سربازان میهن، با تروریسم و قاچاق مواد مخدر در نبرد است.

چرا از مدعیان حقوق ‌بشر و مبارزه با تروریسم و"پیام متحد" سفرای اروپایی در تهران خبری نیست؟!

چرا از "پیام متحد" سفرای اروپایی در تهران خبری نیست؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ح ر IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    0 0
    مرزی با این همه درگیری وحشتناک که باید به وسیله رنجرهای همه فن حریف ارتش مراقبت شود چرا باید به این جوان های کم تجربه سپرده شود که این گونه پرپر شوند.
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    7 0
    با سلام و درود به ارواح پاک شهدا سلبریتی های حمایت کننده از تروریستها ، در جامعه وظیفه توجیه جنایات تروریستها و زمینه سازی برای تداوم عملیات تروریستی را بر عهده دارند. با این اشک تمساح سلبریتی ها ، هر تروریستی خودش را قهرمان بعدی سلبریتی ها میداند. در اوایل انقلاب، گروه های ضد انقلاب/ منافقین/ مارکسیستها / سلطنت طلبها ، وظیفه ترور شخصیتی و ترور فرهنگی را بر عهده داشتند و بعد از مدتی ترور فیزیکی انجام میشد و تروریستها بعنوان قهرمان خودشان را معرفی می کردند. وظیفه قهرمان سازی از تروریستها الان بر عهده سلبریتی های دارای تابعیت خارجی است و این افراد همان الگوی زمینه سازی در سال 1360 را که منجر بشهادت رسیدن شهید بهشتی و شهید رجایی و ... و 17000 شهید ترور شد را دارند پیاده میکنند. تا زمانی که سلبریتی های دارای تابعیت خارجی علناً بعنوان حامیان تروریستها در رسانه ها و فضای مجازی آزادانه اقدام به حمایت از تروریستها و در حقیقت حمایت از عملیات تروریستی می کنند و از تروریستها قهرمان می سازند، باید شاهد ادامه بشهادت رسیدن عزیزانمان در نیروهای نظامی و انتظامی و ... باشیم. نیروی انتظامی باید تکلیف سلبریتی های دارای تابعیت خارجی مشوق تروریستها و ترور ابتدا معلوم کند وگرنه با هم باید شاهد عزادار شدن خانواده های دیگری از نیروهای مدافع وطن باشیم. این یک حقیقت است که سلبریتی های دارای تابعیت خارجی نه دلشان برای شهدای مدافع وطن قربانی ترور سوخته و نه دلشان برای فریب خوردگانی سوخته که دست به ترور می زنند- بلکه سلبریتی های دارای تابعیت خارجی عامل اجانب هستند و هدفشان فقط ایجاد نا امنی برای مردم و کشور است و دنبال منافع مالی و گرفتن دستمزد دلاری از اجانب و دشمنان مملکت هستند.
    • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
      2 0
      نثار روح پاک طیبه شهدا صلوات
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    2 0
    اروپایی ها و مزدوران اصلاحاتی فقط برای تروریست ها ، زاری می کنند
  • US ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    0 1
    کشتن این سربازان مظلوم یا کار تروریستهاست یا کار خودتون که دو هدف دنبال کنین پراکنده کردن ذهن مردم از اعدام جوانان و سوء استفاده از شهادت این ۵ سرباز برای حمله کردن به معترضین .در واقع دارین پیشدستی می کنین . شهادت این ۵ سرباز بیگناه ننگ مسببان و عاملینش است .
  • احمد شیرازی IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    1 0
    گریه خونیست که به غم ابی شده است. برای شهدای مظلوم خون گریه میکنیم.
  • محتشم IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    1 0
    آنان خیلی هم کار خوبی می کنند // منافع آنان چنین حکم می کند // ما احماقانه جوانان رعنای این وطن را فدایی ارویاییان کرده ایم تا مواد مغدر به آنجا ترود // احماقانه ترین کار است // بگذارید قطار قطار /بار بار / شتر شتر هرویین به ارویا برده شود
    • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      0 0
      انگاربچه توخانواده وهمسایه نداریدحاجی عموی من معتادبود تازمان مرگش خانوده وهم کوچه هایش عاصی وناراحت ازدستش بودن یه معتادشدن یه خانواده رادرگیربحران ومشکل میکنه
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    2 0
    ۵ جوان دسته گل در راه وطن جان دادن ولی هیچ سلیبریتی هشتگ نزد فضای مجازی و اینستا جمع کنید شیرازه جوانان و دختران مملکت را میمکد و تهی میکند
  • ایرانی واداده بیکار IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    1 0
    چون فعلا همه عزادار اعدام شدگان قاتلین و عوامل به شهادت رسیدن هموطنان اصفهانی توسط اون ۳نفر از خدا بیخبری هستند که بی هیچ عذر و بهانه ای بر روی مردم در خانه اصفهان آتش گشوده و به رگبار گلوله بستند . فعلا خود را به شوک زده اند و نقش بازی می کنند پدر سوخته های مکار .!
  • IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    0 0
    رئیسی به هر کجای کشورهای دنیا رفت وسرک کشید به جز کشورهای اروپایی که مهد مسیحیان و یکتا پرستان هستند ومهد علم وتکنولوژی وپیشرفت که هم در ان دیانت است وهم علم وهم سیاست است وهم دیانت اسمانی .
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    0 0
    آقای کنعانی جواب شما این است : چون وزارت امور خارجه در برابر دشمنان ملت ایران منفعل است. آداب دیپلماتیک باید توسط طرفین رعایت شود نه اینکه یک طرف مودب و ئبا کلاس باشد و طرف مقابل شرورانه رفتار کند. از قدیم گفته اند جواب های ، هوی است . وزارت امور خارجه ایران منفعل بوده ، هست و با این فرمان منفعل خواهد بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس