سردار شکارچی

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: موفقیت دشمن در جنگ ترکیبی کم بوده ولی این جنگ خطرناک و جدی است زیرا در صورت غفلت ما سرمایه اجتماعی نظام را از بین می‌برد؛ سرمایه‌ای که آزادسازی خرمشهر را آفرید.

به گزارش مشرق، سردار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم گرامی‌داشت دهمین سالروز تأسیس خبرگزاری دفاع مقدس گفت: متأسفانه بعضی از مسئولان باور ندارند که در معرکه نبرد فرهنگی با دشمن قرار داریم؛ برای اینکه در چنین جنگی خون‌ریزی وجود ندارد و آنچه مورد تهاجم قرار می‌گیرد، روح و روان افراد است.

وی افزود: بر این اساس، اگر روزی آرایش جنگی ما در برابر ارتش بعثی عراق قرار داشت، امروز با تغییر راهبرد دشمن، فرزند در سنگری مقابل خانواده خود و حتی نظام جمهوری اسلامی قرار گرفته است؛ البته هر چند موفقیت دشمن در جنگ ترکیبی کم بوده، ولی این جنگ خطرناک و جدی است؛ زیرا در صورت غفلت ما سرمایه اجتماعی نظام را از بین می‌برد؛ سرمایه‌ای که آزادسازی خرمشهر را آفرید.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: امروز دشمن بر این نکته اذعان دارد که هجوم نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران موثر نیست. لذا؛ برای پیروزی خود از سلاح «رسانه» استفاده می‌کند؛ چون رسانه می‌تواند سنگر مقابل دشمن را به سنگر در برابر خانواده و نظام تبدیل کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    0 0
    با اینکه دشمن به ناکارآمدی گزینه نظامی اذعان داره چرا شما اینقدر از گزینه نظامی دشمن می ترسید؟
    • ح IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
      0 0
      ترس متوهم؟؟
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    0 0
    سردار غصه نحور دوستان دولتی جای انها را پر میکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس