کد خبر 1493166
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴
پاسخ منفی سرمربی جهانبخش به تاتنهام

سرمربی تیم فاینور هلند اعلام کرد قصدی برای جدایی از این تیم ندارد.

به گزارش مشزق، «آرنه اشلوت» سرمربی تیم فاینورد روتردام که تیمش را در این فصل به مقام قهرمانی لیگ هلند رسانده است، به پیشنهاد تاتنهام برای قبول هدایت این تیم، پاسخ منفی داد.

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند میان سران باشگاه تاتنهام و اشلوت گفت‌وگوهایی فشرده صورت گرفت اما در نهایت سرمربی هلندی از قصد خود برای ادامه همکاری با فاینورد خبر داد.

روزنامه «دیلی میل» نوشته روز چهارشنبه جلسه‌ای مهم میان اشلوت و مقام‌های باشگاه فاینورد برگزار شد و در نهایت او تصمیم گرفت در فوتبال هلند بماند.

اشلوت ۴۴ ساله درباره این موضوع به رسانه‌های هلندی گفت: من شایعات را خوانده‌ام اما آرزوی من، ماندن در فاینورد و ادامه دادن با تیمی است که در ۲ فصل گذشته آن را ساخته‌ایم. می‌خواهم بمانم و کار خود را درباره آنچه در این فصل به آن رسیده‌ایم، ادامه دهم.

اشلوت با حضور ستارگانی مانند «علیرضا جهانبخش»، دنیلو، «اورکون کوکجو» و «سانتیاگو خیمنز» موفق شد برای اولین بار پس از سال ۲۰۱۷، فاینورد را به مقام قهرمانی این فصل لیگ هلند برساند.

رسانه‌ها می‌گویند سرمربی نایب قهرمان لیگ کنفرانس اروپا در فصل گذشته، قرار است قرارداد جدید را با فاینورد امضا کند و پروژه طولانی‌مدت در این تیم داشته باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس