کد خبر 1493955
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
سوال نمایندگان از سه وزیر اعلام وصول شد

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، سوال نمایندگان از وزرای ارتباطات، ورزش و بهداشت اعلام وصول شد.

به گزارش مشرق، محمد رشیدی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۷ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی موارد اعلام وصولی را به شرح زیر قرائت کرد:

- تقاضای اصل ۸۵ قانون اساسی در مورد طرح اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای

- طرح اصلاح ماده ۸ قانون منع فروش و واگذاری اراضی فاقد کاربری مسکونی برای امر مسکن به شرکت‌های تعاونی مسکن و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی.

- لایحه ارجاع اختلاف بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و دولت پادشاهی بحرین به داوری.

- لایحه اجازه افزایش سهام سرمایه دولت جمهوری اسلامی ایران در بانک بین‌المللی ترمیم و توسعه و شرکت مالی بین‌المللی (آ. اف. سی) از مؤسسه‌های وابسته به گروه بانک جهانی.

- لایحه موافقتنامه معاضدت حقوقی دوجانبه در امور کیفری بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان.

- لایحه موافقتنامه بین‌المللی دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری مردمی بنگلادش به منظور حذف مالیات مضاعف در مورد مالیات‌های بر درآمد و جلوگیری از فرار و اجتناب مالیاتی.

- لایحه موافقتنامه بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فنلاند به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در مورد مالیات‌های بر درآمد.

- لایحه موافقتنامه مقر بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دبیرخانه اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی.

- سوال ملی محمدرضا پورابراهیمی از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره علت ضعف عملکرد در توسعه بسترها و شبکه‌های مخابراتی و نظارت بر عملکرد اپراتورها.

- سوال ملی مصطفی نخعی و تعداد دیگری از نمایندگان از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره علت کندی اجرای طرح‌های بهداشت و درمان در مناطق مختلف کشور به ویژه مناطق محروم.

- سوال ملی محمدصالح جوکار و تعداد دیگری از نمایندگان از وزیر ورزش و جوانان درباره علت عدم توجه به جوانان و ضعف در نگهداری اماکن و فضاهای ورزشی، نبود برنامه‌ریزی مناسب در ورزش‌های همگانی و حرفه‌ای و بکارگیری مدیران ضعیف و ناکارآمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس