آخرین قیمت ارز و طلا/ کاهش ۵۰۰ هزار تومانی سکه در بازار

قیمت سکه تمام بهار آزادی در جریان مبادلات امروز بازار ارز و طلا با کاهش ۵۰۰ هزار تومانی روبرو شد.

به گزارش مشرق، دلار ‌امروز در مرکز مبادله ارز و طلا، در بخش اسکناس بدون تغییر، ۴۲ هزار و ۴۹۹ تومان و در بخش حواله‌ ۳۸ هزار و ۶۳۶ تومان کشف قیمت شد.

دلار به نرخ توافقی صرافی امروز در بازار ارز تهران، در زمان تنظیم گزارش بدون تغییر نرخ، به قیمت ۴۲ هزار و ۲۰۸ تومان خریداری و با نرخ ۴۲ هزار و ۷۰۸ تومان فروخته شد. ‌

امروز همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۵ هزار و ۴۵۰ تومان معامله شد.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد، دلالان مقابل صرافی‌ها امروز قیمت دلار غیررسمی با افت هزار تومانی را ۵۱ هزار تومان اعلام کردند.

* آخرین قیمت انواع سکه و طلا

سکه امامی (طرح قدیم) در بازار امروز با کاهش قیمت ۵۰۰ هزار تومانی، ‌۲۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با کاهش ۴۰۰ هزار تومانی، به قیمت ۲۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه امروز در بازار به نرخ ۱۶ میلیون تومان داد و ستد شد، ربع سکه نیز به قیمت ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی به نرخ ۶ میلیون تومان معامله شد. ‌

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا، ۲ میلیون و ۴۲۸ هزار تومان کشف قیمت شد و طلا در بازار نیز به قیمت ۲ میلیون و ۴۹۲ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۰ میلیون و ۷۹۱ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

امروز هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) در بازار جهانی امروز بدون تغییر قیمت، حدود ۱۹۴۵ دلار بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس