کد خبر 1494610
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
سرایاالقدس: میدان نبرد را ترک نخواهیم کرد/تعدادی از صهیونیست ها را زخمی کردیم

سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به درگیری های بامداد امروز رزمندگان خود با نظامیان صهیونیست اعلام کرد که میدان نبرد را ترک‌ نخواهیم کرد و سلاح خود را بر روی زمین نمی گذاریم.

به گزارش مشرق، گردان "طولکرم" وابسته به سرایا القدس در بیانیه ای تاکید کرد که مجاهدان قهرمان این جنبش همچنان در مقابل دشمن سرکش صهیونیستی افتخارآفرینی می کنند؛ دشمنی که گمان می کند توان خاموش کردن مقاومت و انقلاب ما را دارد.

در این بیانیه آمده است: مجاهدان ما به یاری خداوند توانستند با نظامیان سرتا پا مسلح صهیونیست مقابله کنند و پس از درگیری های شدید توانستند تعدادی از نیروهای دشمن صهیونیستی را زخمی کنند.

سرایا القدس اعلام کرد که نیروهای این جنبش توانستند به وسیله بمب تعدادی از خودروهای نظامی دشمن صهیونیستی را هدف قرار داده و منفجر کنند و در ادامه تک تیراندازان دشمن را که بالای خانه ها مستقر شده بودند، هدف قرار دهند.

در ادامه این بیانیه خطاب به ساکنان اردوگاه های نورشمس و طولکرم تاکید شده است: با شما عهد می بندیم که میدان را ترک نخواهیم کرد و سلاح را روی زمین نمی گذاریم و برای دفاع از اردوگاه عزیز و ملت فلسطین شمشیرهایمان در غلاف نخواهد رفت.

منابع خبری بامداد امروز گزارش دادند که در پی یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه شهر طولکرم واقع در شمال کرانه باختری، درگیری شدیدی بین آنها و نیروهای مقاومت فلسطین به وقوع پیوست و منجر به زخمی شدن یک نظامی صهیونیست شد.

گردان‌های شهدای الاقصی هم اعلام کرد که نیروهای مقاومت فلسطینی، نظامیان دشمن صهیونیستی را که به اردوگاه نور شمس یورش برده بودند به گلوله بستند.

بر اساس این گزارش، انفجار و درگیری شدیدی در جریان یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه آوارگان نور شمس به وقوع پیوسته و یک نظامی صهیونیست در جریان این درگیری‌ها زخمی شده است.

بنابر گزارش‌ها، همزمان با مقابله نیروهای مقاومت فلسطین با یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه نور شمس، بالگردهای رژیم صهیونیستی بر فراز طولکرم به پرواز درآمدند.

نظامیان رژیم اشغالگر همچنین در حمله به اردوگاه نور شمس منزل مسکونی یک فلسطینی را منهدم کردند و اجازه ورود به نیروهای امدادی به اردوگاه را ندادند.

از سوی دیگر نیروهای مقاومت فلسطینی یک خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در اردوگاه نور شمس هدف بسته انفجاری قرار داده و منهدم کردند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس